Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik geloof dat jij dat bezoekje aan de zieleknijper harder nodig hebt dan ik... wat is er toch gebeurt met je man, dat je zo twisted bent? Coïtus met een bejaarde, je dwangmatige fixatie op de gayscene... en dan glashard ontkennen als je door de mand valt. Als je erover wil praten, mag best hoor ;)

Zieke gedachtegang van jouw, in je nog ziekere geest.

Valt die gayscene in jouw log te ontwijken, nope full of fags.

Welke mand?

Hoeft niet, praat jij maar met je nieuwe scharrel mikeybb.:thumb:
 
Zieke gedachtegang van jouw, in je nog ziekere geest.

Valt die gayscene in jouw log te ontwijken, nope full of fags.

Welke mand?

Hoeft niet, praat jij maar met je nieuwe scharrel mikeybb.:thumb:

Toch zit je hier.... en je interesse voor bejaarden coïtus vind wat verontrustender dan het feit dat je moeite hebt uit de kast te komen...

123123.jpg
 
Toch zit je hier.... en je interesse voor bejaarden coïtus vind wat verontrustender dan het feit dat je moeite hebt uit de kast te komen...

Je valt in herhaling Chris, zwak zeer zwak. Overigens is dit gewoon een topic in de 'allerlei' sectie.:thumb:
 
nou, slaap lekker allemaal, ik heb mijn shakie klaar staan, en dan mijn mandje in ;)
 
Word hier ook nog getraind of hoe zit dat?" :whip:
 
Altijd ;), 6 uur vandaag :p
Suc6 straks ! en ook een fijn weekend :D
 
dit log is ook niet meer wat het geweest is...helaas
 
dit log is ook niet meer wat het geweest is...helaas

Al het goede gaat voorbij Sjaak. Ik kan er eerlijk gezegd niet mee zitten.

There's a real world out there ;) En daar ben ik. Dit log is maar een betekenisloos tijdverdrijf.
 
Al het goede gaat voorbij Sjaak. Ik kan er eerlijk gezegd niet mee zitten.

There's a real world out there ;) En daar ben ik. Dit log is maar een betekenisloos tijdverdrijf.

:D

Ik wist niet dat filosofisch worden één van de bijwerking van roid use was :roflol:
 
:D

Ik wist niet dat filosofisch worden één van de bijwerking van roid use was :roflol:

haha, volgens is mij is ook het enige wat echt gegroeid is mijn hersentjes ofzo.
Nou ja, dan had Yin Yang toch nog gelijk: "Als je maar geen testosteron jointjes gaat roken, ze zeggen dat je er gespierde hersens van krijgt"

:D

Sja waar moeten we hier zo'n beetje anders over lullen? Er wordt op DBB sowieso teveel gelult, en te weinig getraind! Anders zaten we wel in de gym eh? En ach, 120 kilo bij 8% wordt ik sowieso misschien pas in een volgend leven.... heerlijk relativeren... :thumbs:
 
haha, volgens is mij is ook het enige wat echt gegroeid is mijn hersentjes ofzo.
Nou ja, dan had Yin Yang toch nog gelijk: "Als je maar geen testosteron jointjes gaat roken, ze zeggen dat je er gespierde hersens van krijgt"

:D

Sja waar moeten we hier zo'n beetje anders over lullen? Er wordt op DBB sowieso teveel gelult, en te weinig getraind! Anders zaten we wel in de gym eh? En ach, 120 kilo bij 8% wordt ik sowieso misschien pas in een volgend leven.... heerlijk relativeren... :thumbs:
dan ben je zwaarder dan een pro bb'er, roelly.w als voorbeeld was zo'n 108kg bij 4% zoiets
 
wat train je vandaag kwarkie?
 
haha, volgens is mij is ook het enige wat echt gegroeid is mijn hersentjes ofzo.
Nou ja, dan had Yin Yang toch nog gelijk: "Als je maar geen testosteron jointjes gaat roken, ze zeggen dat je er gespierde hersens van krijgt"

:D

Sja waar moeten we hier zo'n beetje anders over lullen? Er wordt op DBB sowieso teveel gelult, en te weinig getraind! Anders zaten we wel in de gym eh? En ach, 120 kilo bij 8% wordt ik sowieso misschien pas in een volgend leven.... heerlijk relativeren... :thumbs:

Kwark jongen, je leert snel bij. Sommige zitten hier al jaren op het forum voor ze
dat snappen ;)
 
dan ben je zwaarder dan een pro bb'er, roelly.w als voorbeeld was zo'n 108kg bij 4% zoiets

Als je de boodschap maar begrijpt ;)

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

wat train je vandaag kwarkie?

Hoewel een beetje verkouden, ga ik een poging wagen de tietjes af te branden. Armpies er ook bij, want die zien er ook wat troosteloos uit. Niet dat het echt zoden aan de dijk zet, maar goed, ik doe alsof het helpt :thumbs:
 
hmmz vandaag ook ff borst trainen en wat triceps meschien wat schouders erbij :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven