MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo kwark jij hebt ook een grote snater nu Ace1990 een keertje niet in het topic is ;)
 
Zo kwark jij hebt ook een grote snater nu Ace1990 een keertje niet in het topic is ;)

Kep nog iets veel groters voor je, als je aandringt, maar ja... ik wil Sven niet jaloers maken. Hij verteld net op msn dat hij gekroond wil worden tot relnicht van het jaar...
 
Kep nog iets veel groters voor je, als je aandringt, maar ja... ik wil Sven niet jaloers maken. Hij verteld net op msn dat hij gekroond wil worden tot relnicht van het jaar...

Relkoning*:thumb:

Teken van zwakte dit kwark, doe je ding.
 
nou, genoeg gaylord gedoe weer. Laten we ook ff rekening houden met de bezoekers die wel hetero zijn.
 
Ik ben de enige die hetero is, en die je log bezoekt. Ga maar gewoon door dus:thumb:.

Oooooo grief.... jij zit wel in een hele hardnekkige ontkenningsfase... word je gepest op school, Sven?
 
Oooooo grief.... jij zit wel in een hele hardnekkige ontkenningsfase... word je gepest op school, Sven?

Haha, ik leg de feiten op tafel Chris. Kijk je log is na, en kijk van wie de fag reacties komen. I'm here to bash those people, vooral die simpele zieltjes fans van je.:wave:


En nee, ik word niet gepest:o.
 
Wat is dat toch, elke Sven die ik ken neemt de verkeerde afslag WAHAHAHAHA
 
Wat is dat toch, elke Sven die ik ken neemt de verkeerde afslag WAHAHAHAHA
:roflol:, is het de bedoeling dat ik me aangesproken voel?

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Ik heb net vernomen dat Chris de handdoek in de ring gooit, omdat hij bang is een rode kaart te krijgen:wave:.
 
:roflol:, is het de bedoeling dat ik me aangesproken voel?

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Ik heb net vernomen dat Chris de handdoek in de ring gooit, omdat hij bang is een rode kaart te krijgen:wave:.

Als je echt hersentjes had, hoefde je die vraag niet te stellen natuurlijk eh, brugpieper :p

Rode kaart wel, maar spanking van T is ook lekker, toch Sven? Wat moest je doen om die rode kaarten te laten kwijtschelden, hmmm?
 
Als je echt hersentjes had, hoefde je die vraag niet te stellen natuurlijk eh, brugpieper :p

Rode kaart wel, maar spanking van T is ook lekker, toch Sven? Wat moest je doen om die rode kaarten te laten kwijtschelden, hmmm?

Ik heb er nooit 1 gehad, jij wel ervaring ermee?:thumb:
 
Ik heb er nooit 1 gehad, jij wel ervaring ermee?:thumb:

Je zit het net op msn te vertellen dat je nu 0 kaarten hebt, met dat grote blufbekkie van je kan dat maar 1 ding betekenen: adem inhouden, en get it over with.... :p

Geeft niks hoor Sven, over een tijdje doet het geen pijn meer, troost karma onderweg ;)
 
Kep nog iets veel groters voor je, als je aandringt, maar ja... ik wil Sven niet jaloers maken. Hij verteld net op msn dat hij gekroond wil worden tot relnicht van het jaar...

Wat begin je nou steeds op te scheppen over die biceps van je :o geloof er niks van totdat je pics post ;)
 
Je zit het net op msn te vertellen dat je nu 0 kaarten hebt, met dat grote blufbekkie van je kan dat maar 1 ding betekenen: adem inhouden, en get it over with.... :p

Geeft niks hoor Sven, over een tijdje doet het geen pijn meer, troost karma onderweg ;)

Ik zei dat ik 0 kaarten heb, ik heb ook nooit rode gehad hoor. Je draait er nu omheen wat jij ervoor gedaan hebt.:thumb:

Retard karma onderweg.:o

Edit: kan je geen retardkarma geven helaas, geluksvogel.
 
Ik zei dat ik 0 kaarten heb, ik heb ook nooit rode gehad hoor. Je draait er nu omheen wat jij ervoor gedaan hebt.:thumb:

Retard karma onderweg.:o

Edit: kan je geen retardkarma geven helaas, geluksvogel.

Wat lees ik nou? in jouw profiel staat: Bekijkt onderwerp coïtus met een bejaarde

I rest my case. Jij bent niet meer te helpen... :roflol:

123123.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat lees ik nou? in jouw profiel staat: Bekijkt onderwerp coïtus met een bejaarde

I rest my case. Jij bent niet meer te helpen... :roflol:

Epic topic, zou je ook is moeten bekijken:roflol:.
Waarom wijk je nou af van de 'vraagstelling'? Ik begrijp dat je op mijn profiel geilt, maar back to business:).
 
Epic topic, zou je ook is moeten bekijken:roflol:.
Waarom wijk je nou af van de 'vraagstelling'? Ik begrijp dat je op mijn profiel geilt, maar back to business:).

Vroeger werd je door de patoor verkracht... jij gaat dus de pastoor rapen ofzo?
 
Wat voor zieke gedachtes spoken er allemaal door jouw hoofd? Laat je nakijken gast.:roflol:

Ik geloof dat jij dat bezoekje aan de zieleknijper harder nodig hebt dan ik... wat is er toch gebeurt met je man, dat je zo twisted bent? Coïtus met een bejaarde, je dwangmatige fixatie op de gayscene... en dan glashard ontkennen als je door de mand valt. Als je erover wil praten, mag best hoor ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven