Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dat was weer een puike training, Kwarkie!

Ik heb vooral respect voor die seated cable rows en dat volume met je 'bicepjes'. :D

Ben benieuwd wat je vandaag gaat doen met je borst/tri's ...

Senk joe verrie mugg :bow:

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

WOENSDAG AVOND GEDONDER: TIETJES EN TRICEPS

BP

25x20
10x60
5x80
5x90
5x100
3x110

Incline DB Fly

10x16
10x18
10x20
10x22

Incline BP

10x50
10x70
5x80
5x80 > Pfff... schiet niet op zo

Cable fly (laag naar hoog.... weet ik veel hoe die oefening heet)

10x25
10x30
10x35

Cable Push down

15x50
12x65
10x70
8x75

Rope extension

10x50
10x60
10x70
3x80 > toch teveel van het goede ghehe :p maja, kon het toch proberen

Seated dipsaus

10x85
10x105
10x115

Conclusie

Tempo iets opvoeren, ivm aanstaande kuur. Ging best aardig, maar die incline BP baart me toch wat zorgen... Misschien vermoei ik wat teveel voor ofzo, ik weet het niet... Volgende keer begin ik eens met inclines, kijken wat er gebeurt.
 
Komt vanwege de incline fly's die je voor de bench deed.

Begin je training eens met fly variant.(pec deck)
 
ja kan of plat D. bench, pecdeck hoofdzakelijk opwarmen en rekken.


OK thanks über beescht!. Ik ga het eens proberen! Later als ik groot ben wil ik ook een beescht zijn :rolleyes:
 
OK thanks über beescht!. Ik ga het eens proberen! Later als ik groot ben wil ik ook een beescht zijn :rolleyes:

:roflol:


Volgende keer beter wat betreft het incline benchen...toch lekker verder. En altijd fijn -> behulpzame mensen :)
 
:roflol:


Volgende keer beter wat betreft het incline benchen...toch lekker verder. En altijd fijn -> behulpzame mensen :)


Echt wel.... waar zou ik zijn zonder de beesten van DBB.... ;)

Hoest met jou meis?
 
Echt wel.... waar zou ik zijn zonder de beesten van DBB.... ;)

Hoest met jou meis?

Lekkerrrr :cool:
Vandaag een dagje vrij genomen van school (zeeer korte dag, nutteloos om daar 4 uur voor te reizen)...kon ik weer even het huis goed onder handen nemen :rolleyes:, moest ook wel weer gebeuren..en vanmorgen lekker getraind :cool:. Zo lekker pitten, ben echt de hele dag al moe... beetje energie besparen voor morgen (lange dag school & beentraining :fire:) :woot:

Jij nog wilde plannen deze week?
 
Lekkerrrr :cool:
Vandaag een dagje vrij genomen van school (zeeer korte dag, nutteloos om daar 4 uur voor te reizen)...kon ik weer even het huis goed onder handen nemen :rolleyes:, moest ook wel weer gebeuren..en vanmorgen lekker getraind :cool:. Zo lekker pitten, ben echt de hele dag al moe... beetje energie besparen voor morgen (lange dag school & beentraining :fire:) :woot:

Jij nog wilde plannen deze week?

RAWRRRRR beestin!! Succes morgen! Inderdaad goeie nachtrust is erg belangrijk als je de dag erna flink wil presteren ;)

Muah... niet echt... ja, vrijdag heb ik een date... en daar kon het wel eens wat mee worden :eyebrow: ghehehe
 
Oeh, kwarkie! Dat vrouwtje gaat het zwaar krijgen als je weer aan de roids zit, hehe..
 
Haha idd, kwark aan de roids en arm vrouwtje :D

Wat is trouwens die seated dipsaus? met zoveel gewicht???
 
Wooee spannend :eyebrow: :eyebrow: :eyebrow:

Zo en nu ga ik lekker afsluiten ;)... zo lekker mijn bedje in duiken..keertje lekker vroeg ach ja...morgen toch wel weer voor 6en eruit :p
Fijne avond nog ff :kiss:
 
Oeh, kwarkie! Dat vrouwtje gaat het zwaar krijgen als je weer aan de roids zit, hehe..

Haha idd, kwark aan de roids en arm vrouwtje :D

Wat is trouwens die seated dipsaus? met zoveel gewicht???

:roflol: net als een tasmaanse duivel: neerknuppelen, meeslepen naar mijn zolderkamer en zondag pas weer laten gaan ghehehe

Seated Dip, is een machine waarbij je zit en je gewicht naar beneden duwt. Voor je triceptjes... op een of andere manier vind ik die leuker dan gewone dips...

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Wooee spannend :eyebrow: :eyebrow: :eyebrow:

Zo en nu ga ik lekker afsluiten ;)... zo lekker mijn bedje in duiken..keertje lekker vroeg ach ja...morgen toch wel weer voor 6en eruit :p
Fijne avond nog ff :kiss:

Slaap lekker kanjer :kiss: En het dak eraf morgen met je training eh?
 
chris, ik wil een filmpje van je bench :mad:










:D
 
Noeeeees. Roid rage is nu al begonnen! :O
 
keurige tieten training, je zou eens met incline moeten beginnen denk dat je de 90kg wel makkelijk aan kan voor 5 reps min.
 
Goedemorgen :yawn:
Kon niet meer slapen :(...hopelijk voel ik me straks eind van de middag nog energievol genoeg voor een dikke beentraining :p
Anders word het verplaatsen :p naar morgen :p ach ja, kan iig zeggen dat ik dinsdag&woensdag ook heb getraind :p...sla sowieso nooit een dag over :rolleyes:

Fijne dag vandaag ;)
 
Laatst bewerkt:
Noeeeees. Roid rage is nu al begonnen! :O

WOOOHOOO!!


keurige tieten training, je zou eens met incline moeten beginnen denk dat je de 90kg wel makkelijk aan kan voor 5 reps min.

Thanks Koen. Ik gooi het volgende week een beetje om, kijken hoe dat bevalt.

Goedemorgen :yawn:
Kon niet meer slapen :(...hopelijk voel ik me straks eind van de middag nog energievol genoeg voor een dikke beentraining :p
Anders word het verplaatsen :p naar morgen :p ach ja, kan iig zeggen dat ik dinsdag&woensdag ook heb getraind :p...sla sowieso nooit een dag over :rolleyes:

Fijne dag vandaag ;)

Wat is dat nou...? Kom hoor meid, knallen met die hap :D

Nee hoor, kijk maar wat goed voelt. Als je maar gaat vlammen :fire: Succes vandaag!

Slaat nooit een dag over? :eek:


Je bent ECHT een beescht :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven