MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zijn mijn trainingen dan niet al belachelijk genoeg? :scratch:
 
Ik zie nu net dat Ace zijn log dicht is, vind ik erg jammer.

Dus kwark, kan jij vanaf nu van die belachelijke volumetrainingen voor ons neerzetten? Iemand moet het doen ;)

ik stel mij wel beschikbaar :)
 
ik hoor niets meer van blessures Kwarkmeister ... alles in orde in het lichaam?
 
mooie tiete training pik :D 3x110 haal ik niet meer denk ik :( en wat heb je gisters gedaan?
 
En, hebben we er weer zin in jongens, zon mooie ochtend :D
 
ik stel mij wel beschikbaar :)

Nou, doe je best gappie!

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

ik hoor niets meer van blessures Kwarkmeister ... alles in orde in het lichaam?

Ja, idd de laatste tijd gaat het prima! Stilte voor de storm? Lol

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

mooie tiete training pik :D 3x110 haal ik niet meer denk ik :( en wat heb je gisters gedaan?

Thnx mass, ik dod mijn best! Muah, als jij weer een paar maandjes bezig bent knal je me zo voorbij. Borst is niet mijn sterkste punt :o
 
Ja, idd de laatste tijd gaat het prima! Stilte voor de storm? Lol

Je bent het toch niet allemaal op aan het sparen voor tijdens je kuur hé :roflol:

Wat heb je nu eigenlijk allemaal binnen qua flesjes? Potjes? Doosjes?
 
En, hebben we er weer zin in jongens, zon mooie ochtend :D

Echt wel! Het is een mooie dag vandaag... Ideaal weer voor een gezond potje ochtend coïtus ehhhh training :D
 
Mijn roids zijn binnen, joepie!!!!!

Zo, vandaag rust dagje... en zojuist is mijn laptop overleden :(

+1 mijn netbookje begon plotseling allemaal strepen en blokken over het scherm te trekken. Reparatie gaat 4 weken(!) duren :eek::mad:.
 
Je bent het toch niet allemaal op aan het sparen voor tijdens je kuur hé :roflol:

Wat heb je nu eigenlijk allemaal binnen qua flesjes? Potjes? Doosjes?

Hou je op... Ik heb helemaal een priester uitgenodigd om mijn roids in te zegenen :roflol:

sja... Kep de testosterone e binnen, dianabol en de nolvadex. Enige wachten is nog op de deca. Maar die bestel ik zodra mijn salaris binnen is rawrrrrr!

Dat word weer bijna 4 maanden lachen geblazen!

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

+1 mijn netbookje begon plotseling allemaal strepen en blokken over het scherm te trekken. Reparatie gaat 4 weken(!) duren :eek::mad:.

Nou lekker dan! Gelukkig voer ik zelf de reparaties uit... Volgens mij is mijn moederbord zum Gott... Ik zal strakkies ff kijken wat er aan de hand is...
 
Hou je op... Ik heb helemaal een priester uitgenodigd om mijn roids in te zegenen :roflol:

sja... Kep de testosterone e binnen, dianabol en de nolvadex. Enige wachten is nog op de deca. Maar die bestel ik zodra mijn salaris binnen is rawrrrrr!

Dat word weer bijna 4 maanden lachen geblazen!

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------



Nou lekker dan! Gelukkig voer ik zelf de reparaties uit... Volgens mij is mijn moederbord zum Gott... Ik zal strakkies ff kijken wat er aan de hand is...

wacht eerst maar af met het lachen. de vorige keer lachte je ook niet als laatste :)
 
klinkt weer lekker kwark....weer lekkers in huis:cool:

wanneer begin je?
 
Laatst bewerkt:
oh en chris, niet stiekem nu al van die dianabolletjes snoepen he :D
 
klinkt weer lekker kwark....weer lekkers in huis:cool:

wanneer begin je?

ghehehe jum jum.... het grote groeien kan weer beginnen RAWRRRR

Zo snel mogelijk aan de bak en eindelijk die 100 kilo een koppie kleiner maken!
 
Senk joe verrie mugg :bow:

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

WOENSDAG AVOND GEDONDER: TIETJES EN TRICEPS

Incline BP

10x50
10x70
5x80
5x80 > Pfff... schiet niet op zo

Conclusie

Tempo iets opvoeren, ivm aanstaande kuur. Ging best aardig, maar die incline BP baart me toch wat zorgen... Misschien vermoei ik wat teveel voor ofzo, ik weet het niet... Volgende keer begin ik eens met inclines, kijken wat er gebeurt.

Dit zal zeker schelen, maar dan zullen je prestaties op de BP daarna weer niet je-van-het zijn ...

Jij vindt 2x5x80kg niet genoeg? Ik zag gisteren een filmpje van Chewie die 6x90kg deed en ik rate hem toch een pak groter en sterker dan jij, beste Kwark. ;)
 
chris=on fire!
 
Dit zal zeker schelen, maar dan zullen je prestaties op de BP daarna weer niet je-van-het zijn ...

Jij vindt 2x5x80kg niet genoeg? Ik zag gisteren een filmpje van Chewie die 6x90kg deed en ik rate hem toch een pak groter en sterker dan jij, beste Kwark. ;)

Ik heb eigenlijk zo goed als alle kracht behouden van de eerste kuur.... wie weet hou ik het van deze ook vast...

Dus ik moet niet mopperen met mijn 2x5x80 dan?
Maja, maakt ook geen ruk uit... aan het einde van deze kuur is het 2x5x110 hahaha :rolleyes:
 
Zijn mijn trainingen dan niet al belachelijk genoeg? :scratch:
Aangezien je aan het verboden snoepgoed gaat verwacht ik dat je er idd nog een schepje bovenop doet :D


Stond ergens hier op DBB dat je bovenkant borst dezelfde intensiteit heeft bij incline benchen als decline (!) bench dus ik zou me er niet teveel druk om maken als je bang bent dat je ze niet genoeg (kan) aanpakken ;)
 
EDIT: Idd, Chewie... wat een beest zeg :eek:

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

chris=on fire!

rrrooooaaaaaahhhhhhhh!!!

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Aangezien je aan het verboden snoepgoed gaat verwacht ik dat je er idd nog een schepje bovenop doet :D


Stond ergens hier op DBB dat je bovenkant borst dezelfde intensiteit heeft bij incline benchen als decline (!) bench dus ik zou me er niet teveel druk om maken als je bang bent dat je ze niet genoeg (kan) aanpakken ;)

1 schepje maar? Joh, je gaat nog versteld staan gehehe
 
Daar hou ik je aan Chris maar verwacht ik wel van je dat je deze keer niet weer al dat ongeluk als het gaat om blessureleed hebt! ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven