Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hcg? :D

Succes kwark.. hopelijk kan jij wel heel blijven :)

Aan je motivatie zal het in ieder geval niet liggen.
Ik ga je volgen (nog steeds).

Suc7 Kwarkmans

kwark. zo krijg je wel epic kleine ballen he.
geen hcg pakken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.365
Serieus Kwark, heb je wel veel gelezen over HCG? Volgens mij werkt het vooral ook om je herstel NA je kuur te verbeteren als je tijdens je kuur HCG toedient.

:roflol:

hier kan ik niet omheen... ik geef toe.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.370
Serieus Kwark, heb je wel veel gelezen over HCG? Volgens mij werkt het vooral ook om je herstel NA je kuur te verbeteren als je tijdens je kuur HCG toedient.

Kep er zat over gelezen. Je neemt het om de natuurlijke testosteron productie weer op gang te krijgen NA je kuur. En daarmee je knikkers weer te laten "groeien". Maar in principe doet nolva dat ook, alleen anders. Nolva is een anti-oestrogeen.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Sorry len dat ik ben vreemdgegaan...nu ben ik betrapt :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

:roflol:

Hier kan ik niet omheen... Ik geef toe...dat je er graag aardbeitjes doorheen wilt, toch?

lol

neee :fuu:

framboos aanmaak limo :heart:

Hoezo zweren zoveel mensen dan bij hcg tijdens een kuur?

Kep er zat over gelezen. Je neemt het om de natuurlijke testosteron productie weer op gang te krijgen NA je kuur. En daarmee je knikkers weer te laten "groeien". Maar in principe doet nolva dat ook, alleen anders. Nolva is een anti-oestrogeen.

Je kan het ook in je kuur gebruiken, in zeer korte periodes meen ik om te voorkomen dat je knikkers kleiner worden en zo na je kuur beter te kunnen herstellen.

Gelukkig heb ik geen last van krimpende knikkers :roflol:

Goedemorgen ;)

Whaha :D

waar blijven die trainingen:mad:

goed morgen ****ers :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven