Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

alleen ehhhhhhh..... ineens was het 8:00 uur Zondag morgen vlakbij het leidse plein in Amsterdam (wat is het daar nu een K*** zooi zeg met al dat afval
)

DAMN!!!ik zou je bankje een beetje declined zetten kerel ...
Sinds ik mijn bench ligt declined doe, merk ik gewoon dat mijn schouders veel minder meespelen in de press.
Komt je schouders misschien ook wel ten goede![]()
ik zou je bankje een beetje declined zetten kerel ...
Sinds ik mijn bench ligt declined doe, merk ik gewoon dat mijn schouders veel minder meespelen in de press.
Komt je schouders misschien ook wel ten goede![]()

beter dat je niet zo'n last had van dat drukke weekend
, nee goed zo dat je luisterd naar je lijf !!Heeeeeeerlijk dagboek heb je ook![]()
Druk weekend achter de rug zeg pfff... maarruh weer flink je best gedaan in alles
Lekkere training weerbeter dat je niet zo'n last had van dat drukke weekend
![]()
Rustig aan met de biceps? haha dat zijn nog steeds killing weights for my biceps, nee goed zo dat je luisterd naar je lijf !!

Hoeveel kg bw heb je er nu bij? En vet% nog beetje onder controle?
Wat een bor's weer man, die gewichten deadlift ik amper!

Haha idd, wat een brute bor's. Gaat je bw nog hard omhoog?
BOR
10x60
10x90
10x110 > Niet zuiver
6x140 > Deze al helemaal niet, maar **** it..
Ik merk wel dat als ik rustig aan biceps begin te trainen, het peesje in de linker arm minder "schrikt" en dus niet zo'n pijn gaat doen...
Volgens mij pak je met Barbell row die biceps ook wel aan.. en wat is het nut van lopen rauzen eigenlijk ?
Mooie training Kwark! Weet je al wat je de 28e traint?

Maar misschien is het beter te focussen op onderdelen waar ik niet zo goed in ben, zo leer ik wellicht nog wat van anderen daar

Gebruik ik jou wel als barbell. hang je straks opgevouwen en onder de blauwe plekken in het squat rek whahahaha
---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------
Thanks Tijmen. We doen ons best![]()