Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lief dagboek,

Wat heb ik toch weer een weekend achter de rug.... niet te filmen!
Zaterdag morgen op pad gegaan naar Den Haag, een vriendin van mij had haar Mac gesloopt, en ik kon het weer opknappen... Eenmaal klaar was ik die avond naar amsterdam gegaan, maatje opgezocht, in zijn zwembad (met veel te veel chloor uch uch uch....) toen op stap geweest... en heb weer wat lekkers weten te scoren :eyebrow: alleen ehhhhhhh..... ineens was het 8:00 uur Zondag morgen vlakbij het leidse plein in Amsterdam (wat is het daar nu een K*** zooi zeg met al dat afval :eek:)

Sja... en dan had ik nog maar een paar uurtjes voordat ik met Xtralarge zou gaan trainen... ik keek ff snel op mijn foon, en bleek dat die draak me de avond ervoor nog keer of 3 had gebeld... dus ik bel met een stalen smoel gewoon om 8:15 in de ochtend terug ghehehe lag ie natuurlijk nog te maffen wahahahah :roflol:

Dus dan maar ff mijn moeke opgezocht en heb daar snel nog ff een uurtje mijn kop op een kussen neergelegd... uiteindelijk belt de slaapkop rond een uur of 10 terug...

Uiteindelijk was ik om 12:30 in Duivendrecht waar de draak me zou ophalen.... komt de pooier aangereden hoor in zijn Mazda, tssss patsertje... :roflol:
komen we ineens aan in een onwijs fancy gym, waar ze echt alles hebben... en alleen maar nieuwe shit daarzo.... en ze hebben daar zelfs een jaccuzi, sauna en restaurant :eek:

Training was erg leuk, al was ik wat brakjes natuurlijk omdat ik niet had geslapen, maar ging best lekker, en vooral op techniek getraind.
Mozzie weet best veel, en is een beer van een vent! Daar moet je zeg maar geen knal voor je kanus van krijgen zeg maar.

Mozzie heeft zich kranig geweerd, we hebben schouders en wat armpies getraind, had wel steeds kramp in mijn linker schouder... vervelend. Maar training ging prima, naderhand zaten we gesloopt in het restaurant een pasta'tje te vreten...
En ik moest natuurlijk nog een hele wereldreis maken, terug naar me moeke... daarna weer terug naar huis pffff..... enerverend hoor... maar ik was naturlijk van alle gemakken voorzien: had mijn shakes allemaal meegebracht, dus niks katabool!!!

In de trein nog ff een uiltje geknapt en kwam uiteindelijk om 22:30 thuis aan... ben verder op tijd mijn mandje in gegaan en nu zitten we weer op het werk toch nog redelijk uitgerust ook! Verbaasde me niks dat ik dit keer wel in 1 keer doorsliep hahaha

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

dik 151.000 bezoekers in mijn log al :eek: DAMN!!!
 
Laatst bewerkt:
ik zou je bankje een beetje declined zetten kerel ...

Sinds ik mijn bench ligt declined doe, merk ik gewoon dat mijn schouders veel minder meespelen in de press.
Komt je schouders misschien ook wel ten goede ;)
 
ik zou je bankje een beetje declined zetten kerel ...

Sinds ik mijn bench ligt declined doe, merk ik gewoon dat mijn schouders veel minder meespelen in de press.
Komt je schouders misschien ook wel ten goede ;)

Thnx voor de tip, Rob :thumbs:
 
ik zou je bankje een beetje declined zetten kerel ...

Sinds ik mijn bench ligt declined doe, merk ik gewoon dat mijn schouders veel minder meespelen in de press.
Komt je schouders misschien ook wel ten goede ;)

Klopt ja, decline is meer rug (lats).. incline is meer schouders (voorkant vooral).

Lekker geknalt dus Kwarkie, keep the good work up :thumb:

:kiss:

:roflol:
 
Zo meiden,

Er is weer "normaal" getraind...

MAANDAG - "BACK" TO USUAL

Ik had gisteren ook beetje armpies gedaan, maar voor mijn gevoel biceps niet lekker aangepakt, dus doe ik dat vandaag ff over. Ben toch on, dus herstellen gaat waar je bij staat zo'n beetje hehehe

Mentaliteit: What you're looking at, punk?
Eten: Redelijk
Weegschaal: 96,4 kg

BOR

10x60
10x90
10x110 > Niet zuiver
6x140 > Deze al helemaal niet, maar **** it...

T-BAR

10x85
10x100
10x130

Pully lateral (back, wide grip)

3x10x60 > Super strict, lekker langzaam
10x80

Seated Row (lever machine, van hoog naar laag)

10x60
10x90
10x120

Seated Cable Row

10x80
10x110
10xfull stack

BB Curl (Langzaam, focus op de negatieven)

10x27,5
10x30
10x35

DB Curl

2x10x26s

Cable curl

10x25
10x30
10x35
10x40

Conclusie

Best leuke training, geen vermoeidheid meer van het weekend (had gelukkig tussendoor wat hazeslaapjes gedaan en op tijd de mand in) Ik merk wel dat als ik rustig aan biceps begin te trainen, het peesje in de linker arm minder "schrikt" en dus niet zo'n pijn gaat doen...
Wel beetje veel voor rug gedaan, maja... ik vind het de leukste groep om te trainen, niet in de laatste plaats omdat ik er vrij aardig in ben...
 
Heeeeeeerlijk dagboek heb je ook :D
Druk weekend achter de rug zeg pfff... maarruh weer flink je best gedaan in alles :p
Lekkere training weer :cool: beter dat je niet zo'n last had van dat drukke weekend :)
Rustig aan met de biceps? haha dat zijn nog steeds killing weights for my biceps :roflol:, nee goed zo dat je luisterd naar je lijf !!
 
Hoeveel kg bw heb je er nu bij? En vet% nog beetje onder controle?
 
Laatst bewerkt:
Wat een bor's weer man, die gewichten deadlift ik amper :roflol:!
 
Haha idd, wat een brute bor's. Gaat je bw nog hard omhoog?
 
Heeeeeeerlijk dagboek heb je ook :D
Druk weekend achter de rug zeg pfff... maarruh weer flink je best gedaan in alles :p
Lekkere training weer :cool: beter dat je niet zo'n last had van dat drukke weekend :)
Rustig aan met de biceps? haha dat zijn nog steeds killing weights for my biceps :roflol:, nee goed zo dat je luisterd naar je lijf !!

Ja, ik pak het dit keer wat anders aan dan de eerste kuur... Ik hou de boel nauwlettend in de gaten, en blijf gelukkig aardig fit dit keer.

haha, mijn biceps zaten ook aardig dit keer... Brute armen zijn een sierraad voor je lijf (vind ik dat hehehe) dus die trainen we dan ook erg hard :p

Hoeveel kg bw heb je er nu bij? En vet% nog beetje onder controle?

Ruim 4kg, stond op 92 en een beetje toen ik begon. Vet heb ik niet meer gemeten, maar lijkt stabiel te blijven, heb ook nog geen plofkop...

Wat een bor's weer man, die gewichten deadlift ik amper :roflol:!

hehehe, komt nog wel ;)

Haha idd, wat een brute bor's. Gaat je bw nog hard omhoog?

Mag niet klagen chiel. Zolang er een kilootje per week bij blijft komen, hoor je mij niet klagen!
 
BOR

10x60
10x90
10x110 > Niet zuiver
6x140 > Deze al helemaal niet, maar **** it..
Ik merk wel dat als ik rustig aan biceps begin te trainen, het peesje in de linker arm minder "schrikt" en dus niet zo'n pijn gaat doen...

Volgens mij pak je met Barbell row die biceps ook wel aan.. en wat is het nut van lopen rauzen eigenlijk ?
 
Mooie training Kwark! Weet je al wat je de 28e traint?
 
Volgens mij pak je met Barbell row die biceps ook wel aan.. en wat is het nut van lopen rauzen eigenlijk ?

shock effect. Alleen gaat die vlieger (bij mij dan) niet echt op met biceps training.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Mooie training Kwark! Weet je al wat je de 28e traint?

Geen idee... benen misschien ? :eyebrow:

Maar misschien is het beter te focussen op onderdelen waar ik niet zo goed in ben, zo leer ik wellicht nog wat van anderen daar ;)
 
klasse werk weer chris :)
 
Maar misschien is het beter te focussen op onderdelen waar ik niet zo goed in ben, zo leer ik wellicht nog wat van anderen daar

Fullbody dan maar ? :jk: :D
 
Fullbody dan maar ? :jk: :D

Gebruik ik jou wel als barbell. hang je straks opgevouwen en onder de blauwe plekken in het squat rek whahahaha :p

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

klasse werk weer chris :)

Thanks Tijmen. We doen ons best ;)
 
Gebruik ik jou wel als barbell. hang je straks opgevouwen en onder de blauwe plekken in het squat rek whahahaha :p

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------



Thanks Tijmen. We doen ons best ;)

het valt me op, je presteert wel goed constant. toch?
 
De 28e? Wat ga je doen Kwarkie?

OMFG, die BOR. Ik ben blij als ik m deadlift, en hij BOR't m ff..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven