XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.901
De 28e? Wat ga je doen Kwarkie?

OMFG, die BOR. Ik ben blij als ik m deadlift, en hij BOR't m ff..

Dan is er een meeting in Utrecht met Skatermarvin, Loo, Grotesjaak, KEUN, en nog een paar anderen, lache man... ik ben benieuwd!!

Ik zou blij zijn als ik weer in mijn ouwe gym train, dan kan ik tenminste ook weer brutaal deadliften :rolleyes: wordt tijd dat ik daarmee weer wat PR's ga scoren! :fire:

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

het valt me op, je presteert wel goed constant. toch?

Ja, gaat best aardig... maar word wel tijd een tandje bij te zetten komende paar weken!

Dan is er een meeting in Utrecht met Skatermarvin, Loo, Grotesjaak, KEUN, en nog een paar anderen, lache man... ik ben benieuwd!!

Ik zou blij zijn als ik weer in mijn ouwe gym train, dan kan ik tenminste ook weer brutaal deadliften :rolleyes: wordt tijd dat ik daarmee weer wat PR's ga scoren! :fire:

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ja, gaat best aardig... maar word wel tijd een tandje bij te zetten komende paar weken!

tja je moet wel als je zo loopt te snoepen. ouwe snoepert :D
is megagrow voor mij nog aan te bevelen? lees ff me log door dat weet je dat de contex is :)

lekkere training gab.. dikke bor joa:D

sick training, lekker doorblijven pompen en binnekort de 100 aantikke op de weegschaal!

• #7.908
:roflol: hahaha ik ben er ook weg van me nestje in truste!!;)

140 are serious business.
Begint serieuze vormen aan te nemen, maar hoop dat je de rest ook nog wat kan bijtrekken.

Borst enzo nog wat hoger als je schouder het toelaat, insane!

Ja, ik pak het dit keer wat anders aan dan de eerste kuur... Ik hou de boel nauwlettend in de gaten, en blijf gelukkig aardig fit dit keer.

haha, mijn biceps zaten ook aardig dit keer... Brute armen zijn een sierraad voor je lijf (vind ik dat hehehe) dus die trainen we dan ook erg hard :p

Haha brute armen zijn zeker wel nice :cool:, als het maar in verhouding is met de rest :p
Leuk zo'n meet om met een paar luitjes te gaan trainen :cool:

Goedemorgen trouwens :D

impressive kerel, very impressive !

edit; nvm

• #7.914
140 are serious business.
Begint serieuze vormen aan te nemen, maar hoop dat je de rest ook nog wat kan bijtrekken.

Borst enzo nog wat hoger als je schouder het toelaat, insane!

Ik doe mijn best, patk'n! Ik wil toch wel proberen naar 130 te komen met banken... Maar of dat lukt is vers 2 natuurlijk ???

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Haha brute armen zijn zeker wel nice :cool:, als het maar in verhouding is met de rest :p
Leuk zo'n meet om met een paar luitjes te gaan trainen :cool:

Goedemorgen trouwens :D

Goeiemiddag inmiddels ghehehe

ja ik ben wel benieuwd naar de meet... Word wel lachen denk ik...

we douchen wel niet samen gab;):P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven