Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dan zit ik tijdelijk nog safe:cool:

Vind het nogal arrogant van je om te denken dat ik je uberhaubt aantrekkelijk zou vinden... Moet er toch een echte kerel komen Koen, geen gevulde koek :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

en ik ga gelijk beginnen cutten dan :roflol:

Homofoob nummer 2, goodgrief zijn we teruggeslingert naar de 20ste eeuw ofzo ?
 
Vind het nogal arrogant van je om te denken dat ik je uberhaubt aantrekkelijk zou vinden... Moet er toch een echte kerel komen Koen, geen gevulde koek :thumbs:

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------



Homofoob nummer 2, goodgrief zijn we teruggeslingert naar de 20ste eeuw ofzo ?

:roflol: Kwark toch :roflol:

2q34z12.jpg
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Je kan wel zien wat voor 'alles pakken wat je pakken kan' beeld je bij sommigen opgebouwd hebt met je 'even een lekker hapje scoren' uitspraken :roflol:
En je bent bi toch?

Zieke BOR's trouwens :p Wanneer ik op 95kg sta hoop/verwacht ik ze ook te doen, Pendlay style that is :fire:
Kilo per week is zeker nice, hoelang moet je nog?
 
Laatst bewerkt:
Je kan wel zien wat voor 'alles pakken wat je pakken kan' beeld je bij sommigen opgebouwd hebt met je 'even een lekker hapje scoren' uitspraken :roflol:
En je bent bi toch?

Zieke BOR's trouwens :p Wanneer ik op 95kg sta hoop/verwacht ik ze ook te doen, Pendlay style that is :fire:
Kilo per week is zeker nice, hoelang moet je nog?

Zijn kennerlijk nogal oppervlakkige personen op dbb. Maar goed, een boek word ook altijd beoordeeld op de kaft. So be it. Get used to it, or get lost is voor mij een belangrijk levensmotto :thumbs:
 
Kwark past niet met z'n vochtbuik in de douche!


j/k:o
 
Hahaha ik zat vanmorgen al vast tussen de schuifdeur :roflol:
Deur open, zijwaarts positie innemen, adem in en vervolgens met een vloeiende beweging de douche instappen.

Note: vroegtijdig ontspannen van middenrif kan leiden tot complicaties :D
 
Pfiew! Dan zit ik ook safe!;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Pfiew! Dan zit ik ook safe!;)

hmmm, ik vond je net zo cute... :janken:
 
tof dat je met moss hebt getraind man! ik zou dat ook nog eens doen, maar toen verdween hij hier van het forum. die rugworkout is ****ing brutaal kerel - de 28e zal het schrikken worden vrees ik. misschien dat ik mijn schema iets aanpas, want het lijkt erop dat veel mensen rug gaan pakken - en dat lijkt me wel gezellig :D
 
tof dat je met moss hebt getraind man! ik zou dat ook nog eens doen, maar toen verdween hij hier van het forum. die rugworkout is ****ing brutaal kerel - de 28e zal het schrikken worden vrees ik. misschien dat ik mijn schema iets aanpas, want het lijkt erop dat veel mensen rug gaan pakken - en dat lijkt me wel gezellig :D
Met 5en rug tegelijk trainen. Zal een leuk gezicht zijn :D
 
je hoeft toch niet met z'n allen hetzelfde te doen...

I(k heb aan jou een geduchte concurrent qua rug training Sjaak, zou wel leuk zijn een battle te doen hahaha

Lekker hardcore DL en BOR, T-bar ben ik ook gek op... denk dat ik het ook op rug ga houden dan haha... daarna lekker superdude biceps knallen ofzo en als toetje een buikspier kwartier? :P

Ik heb er al zin in Sjaak!!

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

deur open, zijwaarts positie innemen, adem in en vervolgens met een vloeiende beweging de douche instappen.

Note: Vroegtijdig ontspannen van middenrif kan leiden tot complicaties :d

wahahahaha!!! Karmaaaah!

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------


Ik moet ongesteld worden Rob




:o
 
je hoeft toch niet met z'n allen hetzelfde te doen...
Weet ik. Maar dat beeld verscheen wel even op m`n netvlies. 5 man op een rij deadliften en t uit staan te brullen als Kwarkie :D
 
Weet ik. Maar dat beeld verscheen wel even op m`n netvlies. 5 man op een rij deadliften en t uit staan te brullen als Kwarkie :D
:roflol:
en uiteindelijk met z'n 5e db-curls maken:sd:
 
Weet ik. Maar dat beeld verscheen wel even op m`n netvlies. 5 man op een rij deadliften en t uit staan te brullen als Kwarkie :D

De manager van die gym zal ook wel knetter lijp worden dan wahahaha

:roflol:
en uiteindelijk met z'n 5e db-curls maken:sd:

Lekker toch? Laat die guns maar lekker uit mijn vel scheuren RAWRRRR
 
in 1 ritme curlen met ze alle hahaha :roflol: daar moet een video van komen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven