AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nice one Kwark ... jammer van je DB press ... misschien ook maar eens kijken voor powerhooks ;)
 
****ing sterke schouder training. Even setjes van 10 doen, wat ver boven mijn max is, nice!.

Thanks man. :thumbs:

:cheer: Goed bezig! :cheer:

Was die push press los of in smith?

Thanks Pat ;) Was in de smith. vind ik wat veiliger.

nette training kwarkmens....ziet er goed uit!!!

grt.

Ik ode mijn best nachtvlieg ;) Thanks.

mooie geknalt!

Thanks gab ;)

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:39 ----------

nice one Kwark ... jammer van je DB press ... misschien ook maar eens kijken voor powerhooks ;)

Moge Rob. Vond het ook jammer idd.... Wat bedoel je met powerhooks? (ben maar een domme IT'er hoor :o)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mogge Kwarkkie, ziet er weer goed uit die schoudertraining!
moet ook maar is aan rocketfuel denken:fire:, nee hoor nog even mee wachten boek voorlopig nog progressie zonder, en de weekendjes blijven veel te katabool dus gaat dat arme lichaampje van mij dan niet leuk vinden;)
 
Mogge Kwarkkie, ziet er weer goed uit die schoudertraining!
moet ook maar is aan rocketfuel denken:fire:, nee hoor nog even mee wachten boek voorlopig nog progressie zonder, en de weekendjes blijven veel te katabool dus gaat dat arme lichaampje van mij dan niet leuk vinden;)

Man, je slaat me met 1 vuist een meter de grond in man met die bodystats van jou man hahaha

rocketfuel heeft ook nadelen hoor.... blijf maar lekker zo lang mogelijk zonder.... tis dat ik wat "verloren jaren" wil inhalen, anders had ik het wel uit mijn hoofd gelaten...
 
haha ja maarja die krachtstats winnen het weer van mij ;) ben blij dat ik de 440 haal, jij zit er ondertussen 110 kilo boven!;) maar gaat langzaam maar gestaag omhoog. Ben ook pas 2 maanden bezig met dl en squatten, maar kon gelukkig relatief hoog instappen qua gewichten. Maarja om echt te knallen zit ik gewoon in een schijt gym, met dumbbells tot 30, geen smith etc. :(
Nou wanneer ik klaar met school ben en eigen vervoer heb dan maar is zoeken naar nieuwe gym. vermaak me nu nog wel hoor;)
 
Gaat goed hier :thumbs: Ben zeer benieuwd hoe je erbij staat nu. Aan je kracht zal het in ieder geval niet liggen. Ouwe tank.
 
haha ja maarja die krachtstats winnen het weer van mij ;) ben blij dat ik de 440 haal, jij zit er ondertussen 110 kilo boven!;) maar gaat langzaam maar gestaag omhoog. Ben ook pas 2 maanden bezig met dl en squatten, maar kon gelukkig relatief hoog instappen qua gewichten. Maarja om echt te knallen zit ik gewoon in een schijt gym, met dumbbells tot 30, geen smith etc. :(
Nou wanneer ik klaar met school ben en eigen vervoer heb dan maar is zoeken naar nieuwe gym. vermaak me nu nog wel hoor;)

Jah dan is het wel prettig als je een betere gym hebt zodat je goed vooruit komt ;) Muah, met een beetje kunst en vliegwerk kom je in je ouwe gym toch nog wel een eind?

Gaat goed hier :thumbs: Ben zeer benieuwd hoe je erbij staat nu. Aan je kracht zal het in ieder geval niet liggen. Ouwe tank.

hehehe ouwe tank.... straks ga ik nog blozen :o


ah juist ja... gebruik je die zelf ook? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen ermee?
 
wat ga je vandaag trainen kwark....of heb ik wat gemist? vanavond ga ik weer voor schouders....maar eerst straks vanuit werk nog ff van het zonnetje genieten!

grt.
 
ah juist ja... gebruik je die zelf ook? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen ermee?

Yups, ik gebruik ze haast dagelijks. Schitterende dingen, moesten ze stuk gaan,
ik bestelde me gelijk nieuwe.

Enige minpunt is dat de balans is wel wat moeilijker is dan met een gewone DB.
En je moet opletten als je ze terug hangt :p
 
netjes kwark - goeie uitgebalanceerde schoudertraining + nog cardio
you 're the man
 
Jah dan is het wel prettig als je een betere gym hebt zodat je goed vooruit komt ;) Muah, met een beetje kunst en vliegwerk kom je in je ouwe gym toch nog wel een eind?QUOTE]


ja is nog wel te doen hoor, gewoon de oefeningen beetje omgooien, soms supersetjes om alvast een beetje moe te zijn etc. hou het nog wel jaartje uit en is ook wel gezellig hoor, dus zal niet meer klagen;)
 
Yups, ik gebruik ze haast dagelijks. Schitterende dingen, moesten ze stuk gaan,
ik bestelde me gelijk nieuwe.

Enige minpunt is dat de balans is wel wat moeilijker is dan met een gewone DB.
En je moet opletten als je ze terug hangt :p

hahaha ja, anders is het van.... hmmm... wat is mijn arm zwaar??? wahahah :roflol: ik ga ze ook maar es bestellen dan :rolleyes:

netjes kwark - goeie uitgebalanceerde schoudertraining + nog cardio
you 're the man

dank u, dank u... :bow:

Jah dan is het wel prettig als je een betere gym hebt zodat je goed vooruit komt ;) Muah, met een beetje kunst en vliegwerk kom je in je ouwe gym toch nog wel een eind?QUOTE]


ja is nog wel te doen hoor, gewoon de oefeningen beetje omgooien, soms supersetjes om alvast een beetje moe te zijn etc. hou het nog wel jaartje uit en is ook wel gezellig hoor, dus zal niet meer klagen;)

zo ist. stop whining, jaaah?! hehehe :p

vandaag nog knalluh?
 
Zo...... ff trakeren op een lekker, koud...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



aaaahhhhhhhhh..... lekker eh? :rolleyes:
 
****
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Win!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog steeds geen progressie pix? :)

:heart:
 
Alcohol in je kuur? Ik neem aan dat je het bij heel weinig houdt? :p
 
Komop Chris niet in kuur, beter helemaal niet.
Zijn toch zat kouwe lekkere drankjes te bedenken.

Of zijn die Kwark heerlijkste shakes toch niet zo heerlijk?
 
Alcohol in je kuur? Ik neem aan dat je het bij heel weinig houdt? :p

Komop Chris niet in kuur, beter helemaal niet.
Zijn toch zat kouwe lekkere drankjes te bedenken.

Of zijn die Kwark heerlijkste shakes toch niet zo heerlijk?

Ik leef in het land van 1 heel bekend merk: Bavaria! En wat maken die?


Nou?



Nou?



[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Tis net echt hahaha

en verder natuurlijk cola met citroen erin (als ik mijn ogen dicht doe denk ik de bacardi er gewoon bij hehe)

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

en nu zit ik aan chocomel (+mijn shake erdoor)

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

****
http://leondekkers.files.wordpress.com/2009/02/iphone.jpg

Win!
[Link niet meer beschikbaar]

nog steeds geen progressie pix? :)

:heart:

Een foon met windows erop is geen foon tijm ;) Kijk maar uit, straks krijg je een virus door alleen maar met iemand te bellen wahahahah.... k*t bocht kan toch niet tegen Apple op...
 
Thnx Crit ;) Doe mijn best! Idd, de kracht is wel abnormaal toegenomen eh?

Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van een goede kuur, goed eten en keihard trainen? :D

In ieder geval zeer goede progressie ja! :)
 
Zal waarschijnlijk een combinatie zijn van een goede kuur, goed eten en keihard trainen? :D

In ieder geval zeer goede progressie ja! :)

En kwarksken is er blij mee!! Enneh.... ff updateje:


Ik sta wat droger ook! Kom steeds strakker in mijn velletje te zitten RAWRRRR!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven