XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
weer bezig ? hahah, 98kg nice, nog een doel voor ogen ?

Jup, deze kuur 105 halen! Ik hoop dat het lukt! Geen idee wat ik vast ga houden...
 
Misschien een stomme vraag maar heb je al een idee wanneer je wil cutten?
Pas volgende zomer of doe je dat zodra je merkt dat het nodig is?
 
Ook goeiemorgen!

Kep alleen mijn iphone om fototjes mee te schieten. En zo spectaculair ziet het er niet uit hoor. Daarvoor had ik 10 jaar geleden moeten beginnen, basic fact.
Ik probeer er het beste van te maken - voorzover dat op mijn leeftijd nog mogelijk is.



Gelukkig wel. Eindelijk een paar dagen lang niet meer aan die balletent denken :rolleyes:

Ow, ik mag heus niet mopperen hoor.... maar tevreden ben ik nog lang niet.




Update:

Weegschaal staat gelukkig weer op 98. Spuitje 6 is er vanmorgen in gegaan, en daarmee de 6e week. En ik zit nog lang niet eens op de helft! Ik denk dat ik nu onderhand op voluit kan gaan.

Het fietsen van/naar werk en gym doet me goed. Conditioneel merk ik al verschil. Eten gaat weer goed en de darm problemen zijn voorbij.

En kwarkmans word een stuk droger! :eek: niet te filmen! Ik ga van de week weer eens een meting laten doen, ben benieuwd waar ik nu precies op sta....

volgens mij gaat het toch al behoorlijk goed bro!
En tevreden en bb gaat volgens mij niet samen. Je wil altijd groter, droger en sterker!
 
straks antwoord heren en dame....

Want er is weer getraind... o ja? Ja. :rolleyes:

SHOW 'EM WHO'S BOSS - TRAINING

Mentaliteit: ff de aandacht trekken van de rest wahahah :roflol:
Food: Prima!
Health: Prima!
Weegschaal: 98kg


BOR

10x90
10x110
10x130
6x150 > PR! Ja hoor het is weer zover!

T-Bar

10x80
10x100
10x120
10x140 > VPR

Lat. pull down (close grip, voorzijde)

10x60
10x86

in combinate met

Wide grip pullups

2x10xBW

Concentration Curl

10x18s
10x20s
10x22s
10x24s

DB Curl

10x24s
10x28s
6x30s > PR

Cable curls

4 sets tot 40kg per kant

Conclusie

Eentje om in te lijsten! Heerlijk! En die smoelen meteen wahahah :roflol:
 
waarom loop je niet gewoon naakt door de gym als je aandacht wil trekken?




wel nette training, damn wat een bor! sterker dan mijn deadlift :roflol: Hoe is je vorm met die bor? toch niet heel strikt neem ik aan? :D
 
Misschien een stomme vraag maar heb je al een idee wanneer je wil cutten?
Pas volgende zomer of doe je dat zodra je merkt dat het nodig is?

Nee schat, er zijn geen stomme vragen, alleen stomme antwoorden! haha
Ik ga een hele lichte cut doen na de kuur, in Juli. 4 weekjes afzien, dan ga ik in September op vakantie om mijn harde werk te tonen op het strand RAWRRR! :p

volgens mij gaat het toch al behoorlijk goed bro!
En tevreden en bb gaat volgens mij niet samen. Je wil altijd groter, droger en sterker!

Muah, het gaat niet slecht nee... maar idd, bigorexia is a bitch heheh
Ik put veel steun uit de feedback die ik krijg... wel leuk om te horen allemaal heheh, geeft me kracht om nog harder mijn best te doen!

doe je nog altijd een testo kuur bro?

Jup + deca durabolin ;)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

waarom loop je niet gewoon naakt door de gym als je aandacht wil trekken?




wel nette training, damn wat een bor! sterker dan mijn deadlift :roflol: Hoe is je vorm met die bor? toch niet heel strikt neem ik aan? :D

Nah, dat doe ik maar niet want anders weet ik niet of ze nou reageren op mijn enorme lul of fysiek WAHAHAHAH :hahaha:

Tot 120 super strict, daarna wat meer ram werk, maar geen yates rows hoor heheh, kan je net zo goed rechtop gaan staan...
 
yates rows hebben zo'n hun functie
zo pak je de onderste lats hier mee aan
 
man man wat een t-bar's en bor's .....ik krijg al problemen met grip op de t-bar bij 120 kilo. dat komt er zit bij ons rubber in de driehoek, dat glijd uit je handen. en die bor's dat is toch met een olympische stang? wat een gewichten man!! :bow:
 
Laatst bewerkt:
yates rows hebben zo'n hun functie
zo pak je de onderste lats hier mee aan

True, maar ik wil zoveel mogelijk strict te werk gaan ;)

man man wat een t-bar's en bor's .....ik krijg al problemen met grip op de t-bar bij 120 kilo. en die bor's dat is toch met een olympische stang? wat een gewichten man!! :bow:

We hebben bij essbra hele fijne barbells, die goed grip geven (zijn wat dunner) en bovendien mag ik daar gewoon magnesium gebruiken! Dus die straps heb ik helemaal niet nodig gehad! :rolleyes:

Misschien bij T-Bars gewoon ff handschoenen aan doen ofzo. Be creative!

Jup, met olympische stang ja ;) Thanks beest. Rug is ook mijn sterkste groep. Daarna benen, dan armen, dan borst dan schouders.


Zo. Ben bijna zover om naar de gym af te reizen, vandaag ff mijn tieten en triceps er van langs geven! Fijn weekend allemaal! :kiss:
 
Tot 120 super strict, daarna wat meer ram werk, maar geen yates rows hoor heheh, kan je net zo goed rechtop gaan staan...

Hehe zware bors horen ook gewoon niet strikt te gaan ;)
Nette weights iig en ook bijna die magische 100kg grens over.
 
True, maar ik wil zoveel mogelijk strict te werk gaan ;)



We hebben bij essbra hele fijne barbells, die goed grip geven (zijn wat dunner) en bovendien mag ik daar gewoon magnesium gebruiken! Dus die straps heb ik helemaal niet nodig gehad! :rolleyes:

Misschien bij T-Bars gewoon ff handschoenen aan doen ofzo. Be creative!

Jup, met olympische stang ja ;) Thanks beest. Rug is ook mijn sterkste groep. Daarna benen, dan armen, dan borst dan schouders.


Zo. Ben bijna zover om naar de gym af te reizen, vandaag ff mijn tieten en triceps er van langs geven! Fijn weekend allemaal! :kiss:

die straps vind ik ook shit....op die olypische stang zijn ze te dik, verlies ik juist grip. voor te chinnen zijn ze weer ideaal!
bij ons hebben ze geen magnesium....misschien zelf maar is aanschaffen of anders maar handschoenen:p

maak er een mooie training van maat ....grt :D
 
Godver wat een dikke training :D. Die BOR met 150kg vind ik echt impressive :O. Fijne dag kerel, nu maar ff genieten van dit chille weer! Dat is wat ik ga doen iig ;)!
 
Hehe zware bors horen ook gewoon niet strikt te gaan ;)
Nette weights iig en ook bijna die magische 100kg grens over.

Beetje raggen hoort erbij eh hahaha... sja... als ik die 100 kilo dan eindelijk heb gehaald, geef ik een feestje!!

die straps vind ik ook shit....op die olypische stang zijn ze te dik, verlies ik juist grip. voor te chinnen zijn ze weer ideaal!
bij ons hebben ze geen magnesium....misschien zelf maar is aanschaffen of anders maar handschoenen:p

maak er een mooie training van maat ....grt :D

Ligt er een beetje aan welke straps je gebruikt, er zijn er bij die wat dunner zijn, en daarmee wat lekkerder aanvoelen...

Magnesium heeft toch wel mijn voorkeur. Je moet nl proberen zoveel mogelijk uit eigen kracht te halen, en straps werken daar niet echt aan mee.

Sja en wat die T-Bars betreft, zou ik toch voor handschoenen gaan met anti slip.

Thanks gab, ik doe mijn best!

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Godver wat een dikke training :D. Die BOR met 150kg vind ik echt impressive :O. Fijne dag kerel, nu maar ff genieten van dit chille weer! Dat is wat ik ga doen iig ;)!

hehe thanks maat! Geniet er van! Ik ga vanmiddag ook ff lekker genieten ;)
 
ZATERDAG TIETEN SHIZZLE

Mentaliteit: Bring it on! :fire:
Food: Prima!
Health: Uitstekend!
Weegschaal: 98kg

BP

10x60
5x80
6x90
12x100 > VPR
6x110
3x120

Incline BP

10x50
10x70
10x90
5x100 > Laatste rep iets teveel spot :(

Cable fly's

10x20
10x25
10x30
10x35

Skulls

10x32
10x42

Dips

2x10xBW

Geen zin meer. Bloedverziekend heet in de gym man....

Conclusie

Heerlijk, gewoon heerlijk!!! En die monster pomp is GEIL!!!!
 
Trouwens.. waarom Skullcrushers in een borst training, dat is triceps ipv borst had dan decline gedaan.
 
ik doe altijd triceps na borst training ;)
 
Verdomme jij gaat hard man! Gaat lekker! :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven