AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goeie gains kerel, hoe heb je dat aangepakt? Bulk+cut?
 
Goeie gains kerel, hoe heb je dat aangepakt? Bulk+cut?

Thnx gozer + welkom ;)

Zo schoon mogelijk bulken.

Kijk, verstand op nul en schuiven maar kan iedereen, maar tis juist de kunst een goeie balans te vinden tussen wat je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt, en hoeveel je nodig hebt.

Maar you ain't seen nothing yet! Kwarkie gaat in September weel maxen, es kijken of ik lekker uit mijn vel kan scheuren haha :D
 
Thnx gozer + welkom ;)

Zo schoon mogelijk bulken.

Kijk, verstand op nul en schuiven maar kan iedereen, maar tis juist de kunst een goeie balans te vinden tussen wat je nodig hebt, wanneer je het nodig hebt, en hoeveel je nodig hebt.

Maar you ain't seen nothing yet! Kwarkie gaat in September weel maxen, es kijken of ik lekker uit mijn vel kan scheuren haha :D

Dan zit het met je voeding ook wel goed ofniet? Want volgens mij ben je best wat spek kwijt :thumbs:

Ik ben iig abonnee :P
 
Dan zit het met je voeding ook wel goed ofniet? Want volgens mij ben je best wat spek kwijt :thumbs:

Ik ben iig abonnee :P

Best wel ja! Zit nu op iets van 11%, soms iets minder, soms iets meer... Ik zit op rocksteady 87-88 kg, en dat is voor mijn ecto botjes behoorlijk veel :D Doelstelling is de 95 dit jaar nog te halen, en volgend jaar doorstoten naar 105 ofzo,

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

ik kan geen karma spuiten, mag niet
maar wel iets anders :o

You horny devil hahaha :D
 
87-88kg @ 11% terwijl je in mei 84kg @ 11% was! Dat is gewoon 3-4kg schone massa in 4-5 maanden! Netjes hoor Kwark! :thumbs:
 
Kwark heeft hyves hoor, haha!
 
87-88kg @ 11% terwijl je in mei 84kg @ 11% was! Dat is gewoon 3-4kg schone massa in 4-5 maanden! Netjes hoor Kwark! :thumbs:

Thnx Saurus Rex (haha, vond um wel grappig...) Joh, toen ik in Febr. begon woog ik maar 76 bij 14%, kan je nagaan wat er gebeurt is man!

Helaas gaat het nu ff niet zo snel, maar ik heb nog een paar troeven om in te zetten :D
 
Kwark heeft hyves hoor, haha!

Kom maar op met die vrienden verzoeken hahaha :D

Goed gevonden Sherlock! ;)

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Ik ben natuurlijk ook op de DBB hyves te vinden :D

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Nou mensen, de 1000e post krijgt Kwark taart van me hahaha!
 
wtf waarom kan ik geen dbb hyves vinden -.-
 
fok ik dacht ik zoek op chris dan vind ik hem wel, maar nee hoor meneer neemt overal zn nickname mee naar toe? als een chick je vraag hoe je heet? zeg je dan ook: ik heet kwarkmixer :D

j/k
 
hahaha misschien nog wel jaa xD

my name is mixer... kwarkmixer
 
he kwark zin om te rellen?
 
rellen? hallo we zijn niet bij west-ham vs. millwall.
maar ga je rellen op hyves? bij foto's van dudes met een vetpercentage van 4 en een gewicht van 55kg die stoer doen?
dan doe ik mee xD
 
he kwark zin om te rellen?

Altijd tympie ;) Ben niet voor niks een halve relnicht whahaha...

De helft heh, de andere helft is voor de vrouwtjes hahaha :D


Wa dan?
 
nee,
jeugd en tiener sectie -> citaten van verstandslozen

SePu is on the roll. het begon bij het linkje dat ik daar ook geef
 
rellen? hallo we zijn niet bij west-ham vs. millwall.
maar ga je rellen op hyves? bij foto's van dudes met een vetpercentage van 4 en een gewicht van 55kg die stoer doen?
dan doe ik mee xD

:evilred:

:hahaha:

En stom commetaar plaatsen bij hun foto's :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven