MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
pomp is zo ****ing geil :o

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me zeker zwaar! Nice! gek

Maar wel lekker :p

Mooie training Kwark! Ziet eruit als een training waarbij je niet echt rekening hebt gehouden met je peesje, beetje zwaar! Maar zo te zien goed uitgepakt! Mooi mooi!! Keep up the good work!

Thnx Ruub, toch heb ik eerst ff voorzichtig aan gedaan, maar het voelde goed, en zeg nou zelf, was wel weer ff tijd voor een dikke poten training toch? ;)

Goede training ondanks je slechte nachtrust.
Slaap lekker! Ik hoop dat we vannacht wel kunnen slapen. ;)

Hee meid, thnx! Ik hoop het ook, als je me nog ziet spoken over een paar uurtjes, is het dus niet goed :D Uit me werk ga ik normaal eerst trainen, maar ben direct naar huis gegaan, en eerst ff een uurtje gepit. Daarom viel de training ook mee!

Wilde zeggen, kruip anders lekker tegen elkaar! Maja ;) dat moeten jullie nu juist net niet doen! Of je wil helemaal kokende temperaturen onder dat gedeelde dekbedje :)

Hahaha, romanticus! ;)

Goeie training kwark ventje :)
Brandende bovenbenen :D

Thnx Lennart! Ze branden zeker, en da's maar goed ook! Morgen lekker kreupel lopen, heerlijk!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Maak me gek gooi je haar los! :D Jaaa, die 10 reppers mogen nog wel ff blijven, die quads zagen er best freaky uit net haha

Jup krijg het heet van een lekkere pomp! ;) Hoop niet dat Kwarkie en peetjuh dat ook hebben :p ;)

Hahaha, onze kopperlbaas in actie hoor hehe ;)

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

HUISHOUDELIJKE MEDEDELING

Doet iedereen mijn progressie nog even van puntjes voorzien...? Kep de voor en na foto gepost in mijn album, just click de PICS knop, en ut komt goed :D

Jup krijg het heet van een lekkere pomp! ;) Hoop niet dat Kwarkie en peetjuh dat ook hebben :p ;)
Nu snap ik waarom het gister zo heet was in me gym, het was me eigen pomp. :p
Peetjuh heeft vandaag alleen spierpijn en geen pomp. ;)

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Hee meid, thnx! Ik hoop het ook, als je me nog ziet spoken over een paar uurtjes, is het dus niet goed :D Uit me werk ga ik normaal eerst trainen, maar ben direct naar huis gegaan, en eerst ff een uurtje gepit. Daarom viel de training ook mee!
Ik ga zelf me pc afsluiten en niet meer opnieuw aanzetten deze keer dus merk morgen pas of je nog aan het spoken was.:D
Lekker dat je nog even hebt gepit voor je training.
Ik ga ook altijd vanuit me werk direct trainen en op zaterdagmorgen meestal na me 10.00 maaltijd.:p

Nice pic's Kwark! je bent nog stukkie groter geworden dan de laatste keer dat ik je zag!!

Krijg je het er niet warm van dan Peetjuh? Van zo'n lekkere opgepompte Kwark ;):P

Lekkere setjes Kwark, maar wat hebben die extensions en curls een vreemde gewichten, geen gebruikelijke 5kg-staps gewichtstoren?

Lekkere setjes Kwark, maar wat hebben die extensions en curls een vreemde gewichten, geen gebruikelijke 5kg-staps gewichtstoren?

Goed opgelet Palleke! Tis amerikaanse zooi, de pounds zijn netjes afgerond, de kilo's sja.... die nie :D

prima leg-workout. wel jammer dat je squatten als tweede heb moeten doen, ik ben zelfs bereid te wachten tot het squatrack vrijkomt man :P hehe

hoe is t met de eetlust?

prima leg-workout. wel jammer dat je squatten als tweede heb moeten doen, ik ben zelfs bereid te wachten tot het squatrack vrijkomt man :P hehe

hoe is t met de eetlust?

Thnx sjaak. Ik zet toch aardig gewicht weg ondanks het meer conditie georienteerd trainen.

Met de eetlust gaat het wat beter nu, gelukkig is mijn onderhoud vrij laag (kep een sit-on-my-ass job)

Kep wel de eiwit consumptie flink opgevoerd (300 gram per dag netto) en dat werkt prima in combinatie met trenapro (prohormoon :p) de 90 komt in beeld, en ik lijk wel weer droger te worden ook :D

trenapro??? klinkt als een anabool? of wat is het kwark?

zal wel een testbooster zijn denk ik?

Mooie fullsquat na die leg press Kwark!

trenapro??? klinkt als een anabool? of wat is het kwark?

zal wel een testbooster zijn denk ik?

Haha, nee, het is geen anabool. Maar het helpt je testo wel een handje :D
Daarnaast houdt het je belangrijkste amino's vast te houden. Ik begin ineens aan te komen, en ik eet minder koolhydraten...

Ik lijk wel langer met een pomp rond te lopen ook, maar dat kan ook tussen me oren zitten hahaha

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Mooie fullsquat na die leg press Kwark!

Thnx Loo, ben er achetraf wel blij om, want bij de 100 voelde ik die pees weer. Als ik nou eerst had gesquat had ik um vast wel op 120 gedaan, maar jah, als je dan die pees voelt.... had ik weer kreupel gelopen denk ik

Haha, nee, het is geen anabool. Maar het helpt je testo wel een handje :D
Daarnaast houdt het je belangrijkste amino's vast te houden. Ik begin ineens aan te komen, en ik eet minder koolhydraten...

Ik lijk wel langer met een pomp rond te lopen ook, maar dat kan ook tussen me oren zitten hahaha

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Thnx Loo, ben er achetraf wel blij om, want bij de 100 voelde ik die pees weer. Als ik nou eerst had gesquat had ik um vast wel op 120 gedaan, maar jah, als je dan die pees voelt.... had ik weer kreupel gelopen denk ik

aha dat bedoelde ik dus met testbooster..
het stimuleert je natuurlijke testosteron productie.

Nice pic's Kwark! je bent nog stukkie groter geworden dan de laatste keer dat ik je zag!!

Krijg je het er niet warm van dan Peetjuh? Van zo'n lekkere opgepompte Kwark ;):P
Ik heb geen idee, Kwarkie is zaterdag niet komen opdagen tijdens muscle beach dus kan het niet beoordelen. ;) :p

Kwarkie, heb je vandaag getraint?

Ik heb geen idee, Kwarkie is zaterdag niet komen opdagen tijdens muscle beach dus kan het niet beoordelen. ;) :p

Kwarkie, heb je vandaag getraint?

Regel 1 verbroken Kwark: nooit een vrouw op je laten wachten! ;)
Niet dat ik er verstand van heb ;) dat zie je maar weer na 1,5 maand gedumpt worden ;) loolz! ;)

Mis tegenwoordig ook weer beetje de gouden trainingen van Kwarkie hier!! :)

haha... sjah, voor heavy ass trainingen moeten jullie toch ff wachten tot september.
Dan is mijn huidige schema aan revisie toe :D
Morgen is er weer training, maar ik beloof morgen wel flinke volumes, dus jullie zijn alvast gewaarschuwd...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven