AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kwarks topic gaat een beetje Loo vormen aannemen.. heel veel off topic zooi en af en toe een training :D

pass die jonko is door dan

Kwarks topic gaat een beetje Loo vormen aannemen.. heel veel off topic zooi en af en toe een training :D

mooi man. kunnen we ook nog een beetje lachen, dat maakt het topic een stuk gezelliger :) mits kwark zegt van ik wil geen veen off topic in mn log. alleen kwark spamt netzo mee :o

KWARK nog meer gerel in het verstandslozen topic :D SePu bedreigd mij zelfs :eek::D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
gaat het allemaal goed kwark ? :roflol:

Muahhh, vanmorgen ging het nog, maar naarmate de vrijdagavond nadert, ga ik me steeds meer gedragen als een

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekke koe :D

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

mooi man. kunnen we ook nog een beetje lachen, dat maakt het topic een stuk gezelliger :) mits kwark zegt van ik wil geen veen off topic in mn log. alleen kwark spamt netzo mee :o

KWARK nog meer gerel in het verstandslozen topic :D SePu bedreigd mij zelfs :eek::D

Moet ik alles voordoen ofzo? Heb je die kneus nou nog steeds niet laten janken dan???

ghahah.. ik geniet juist van die relletjes je mist toch wat als dat skelet uit almelo weg is.

@kwark beter verander je in een dolle stier kan je jezelf lekker afbitchen in de gym :D

wtf, nu krijg ik een rode kaart omdat ik inga op zijn bedreigingen.... al was mijn reactie ook niet al te netjes....

• #1.054
ghahah.. ik geniet juist van die relletjes je mist toch wat als dat skelet uit almelo weg is.

@kwark beter verander je in een dolle stier kan je jezelf lekker afbitchen in de gym :D

Mijn arcedant is al stier, mijn dier in de dierenriem is al Os, dus als ik nou ook nog een dolle stier ga uithangen wordt ik helemaal uitgelachen haha
:D

Maar het komt goed, ik ga jullie ff een master training laten zien vanavond ;)

Het is je geraaien anderss... :whip:

Mijn arcedant is al stier, mijn dier in de dierenriem is al Os, dus als ik nou ook nog een dolle stier ga uithangen wordt ik helemaal uitgelachen haha
:D

Maar het komt goed, ik ga jullie ff een master training laten zien vanavond ;)

i cant wait :D

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

3,5 pagina aan offtopic.... :roflol:

• #1.058
Ik zie nog geen 5 sterren waardering in mijn topic mensen.... of moeten we weer on topic dan...? Vind ut net zo gezellig...

Biertje, anyone...?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven