Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwarks topic gaat een beetje Loo vormen aannemen.. heel veel off topic zooi en af en toe een training![]()
mits kwark zegt van ik wil geen veen off topic in mn log. alleen kwark spamt netzo mee 
SePu bedreigd mij zelfs 

mooi man. kunnen we ook nog een beetje lachen, dat maakt het topic een stuk gezelligermits kwark zegt van ik wil geen veen off topic in mn log. alleen kwark spamt netzo mee
KWARK nog meer gerel in het verstandslozen topicSePu bedreigd mij zelfs
![]()

KWARK nog meer gerel in het verstandslozen topicSePu bedreigd mij zelfs
![]()
!!!Omg
Pas maar op, je gaat er spijt van krijgen, be afraid, verry afraid
!!!

het begint me te irriteren man!
wtf, nu krijg ik een rode kaart omdat ik inga op zijn bedreigingen.... al was mijn reactie ook niet al te netjes....
wtf, nu krijg ik een rode kaart omdat ik inga op zijn bedreigingen.... al was mijn reactie ook niet al te netjes....

ghahah.. ik geniet juist van die relletjes je mist toch wat als dat skelet uit almelo weg is.
@kwark beter verander je in een dolle stier kan je jezelf lekker afbitchen in de gym![]()

Waar kan je dat zien.. misschien heb ik ook wel eens wat gekregen
Pwned
Ach, een kaartje is niet zo erg bro', ik heb er vaak zat gehad maar sta ondertussen terug op 0![]()

Mijn arcedant is al stier, mijn dier in de dierenriem is al Os, dus als ik nou ook nog een dolle stier ga uithangen wordt ik helemaal uitgelachen haha
Maar het komt goed, ik ga jullie ff een master training laten zien vanavond![]()

Ik zie nog geen 5 sterren waardering in mijn topic mensen.... of moeten we weer on topic dan...? Vind ut net zo gezellig...
Biertje, anyone...?

Biertje lekker
En hoe kan je een topic beoordelen ?