MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
kunnen we kaarten krijgen wegens slow chat ?
trouwens ik ga een boek lezen ik haal vanavond weer een pagina's in :D

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Maak me gek, gooi je haar los :D

ghahahaha :roflol:
 
Biertje lekker :D
En hoe kan je een topic beoordelen ?

alcohol is katabool :D
doe mij maar wat Fut :D

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------



ik kon de sterretjes ook al niet vinden :S

Ergens bovenaan het topic, kun je 1 tot 5 sterren geven :D
 
sorry kwark. ik rel vanaaf niet mee... mn vriendinnetje heeft me op het matje geroepen. en als ik daar mn mail check dan word ze boos. want dan zit ik de rest van de avond te DBB'en
 
sorry kwark. ik rel vanaaf niet mee... mn vriendinnetje heeft me op het matje geroepen. en als ik daar mn mail check dan word ze boos. want dan zit ik de rest van de avond te DBB'en

FAIL FAIL FAIL FAIL

Volgens mij is de kwark man aant trainen
 
Ziet eruit als een erg lange training dan :) Denk dat hij zijn bierspier weer aan het aanspannen is!

whahaha, nee hoor, ik ben braaf thuis :D

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:26 ----------

En niet eens bier, gewoon roosvicee, saaie lul word ik al heh?
 
whahaha, nee hoor, ik ben braaf thuis :D

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:26 ----------

En niet eens bier, gewoon roosvicee, saaie lul word ik al heh?

Jup! Hoe saaier hoe sterker! :)

Ik heb vanavond met pijn in me hart de kroeg links laten liggen! :P Heb er nu nog spijt van!
 
Jup! Hoe saaier hoe sterker! :)

Ik heb vanavond met pijn in me hart de kroeg links laten liggen! :P Heb er nu nog spijt van!

whahaha... keertje niet naar de kroeg is ook goed... Toen ik thuis kwam me eerst helemaal vol gefroten, daarna gewoon een paar uur liggen pitten :eek:

Nu ben ik klaar wakker... en zit na te denken wat ik morgen ga doen... verder moet het toch niet gaan heh? haha
 
whahaha... keertje niet naar de kroeg is ook goed... Toen ik thuis kwam me eerst helemaal vol gefroten, daarna gewoon een paar uur liggen pitten :eek:

Nu ben ik klaar wakker... en zit na te denken wat ik morgen ga doen... verder moet het toch niet gaan heh? haha

Keertje niet naar de kroeg? Waar is dat goed voor??

Ik ben klaarwakker en lig na te denken over wat ik in de kroeg gedaan zou hebben ;) Jouw nadenkactie komt uit op dat je morgen gaat trainen hoop ik? :P Idd verder moet het niet komen nee! :) heheh
 
Waar dat goed voor is? groeien, groeien en nog meer groeien.... begint al aardig een obsessie te worden hierzo haha :D

Ik zit om 10:00 uur sharp in da gym. Dikke vette workout :D

Dit werkt overigens bijna net zo goed als msn, ghehehe
 
Waar dat goed voor is? groeien, groeien en nog meer groeien.... begint al aardig een obsessie te worden hierzo haha :D

Ik zit om 10:00 uur sharp in da gym. Dikke vette workout :D

Dit werkt overigens bijna net zo goed als msn, ghehehe

zou je dan neit eens gaan maffen? :P Je kan nog maar 7 uur slapen nu! ;)
 
zou je dan neit eens gaan maffen? :P Je kan nog maar 7 uur slapen nu! ;)

mja, ga ik zo doen.... kep nog een beetje maag kramp van de eiwitjes :D...

knikker er zo nog een shake in, en ga erin.. Kep al wat uurtjes gepit heh... ;)
 
Gheheh succes gast.. ik ga ook zo

Thnx Len, ik lees jouw training zo ook ff...


ZATERDAG - RUG

Deadlift

10x65
10x105
10x125!!
3x145
1x165
0x185 > Wat nou??
0x185 > Krijg nou de t*****!!! Wat nee? Volgende week dan maar...

T-Bar

10x55
10x75
10x85 > PR! Ahh Yeah!

One Arm BOR

10x38
10x42
5x42 > Auw! Mijn handen doen zeer.... Was ff kijken of ik me handschoenen had, maar nee...

Strakkies..

Beetje buik doen nog

Conclusie

Heerlijk mijn rug mishandeld! :D Alleen jammer dat er geen PR in zat met deadliften. Nu ben ik momenteel natuurlijk ook niet op kracht aan het trainen, maar wilde toch ff knallen :p

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Morgen:

Armen, buik, kuiten
 
Mooie PR maar die 185 eis ik wel de volgende training.. misschien warming up en dan meteen proberen dan heb je meer kracht over wellicht nu had je al aardig was gedeadlift.

Fijn weekend gast
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven