MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jup, doet ut prima, ook in me ligbad overigens :D Alleen, als ik um openmaak is ie vast al helemaal geoxideert hahaha

Denk eigenlijk niet dat hij daarvoor is gemaakt Kwark. :roflol:
 
een tijdje geleden zei een maat tegen mij : je moet niet zo breed doen!!! toen zei ik: ga je morgen mee naar de gym? hij zei: ja is goed...

eenmaal in de gym: hij kon van alles niet want hij last van blessures... dus hij ging maar cardio'en... daarna heeft hij geen praatjes meer gehad.
 
een tijdje geleden zei een maat tegen mij : je moet niet zo breed doen!!! toen zei ik: ga je morgen mee naar de gym? hij zei: ja is goed...

eenmaal in de gym: hij kon van alles niet want hij last van blessures... dus hij ging maar cardio'en... daarna heeft hij geen praatjes meer gehad.

:roflol: FAIL
Ja bij mij op school ook he.. wat doet die gast breed .. zoiets [Afbeelding niet meer beschikbaar].. kijk niet naar het poppetje maar puur naar de stand van de armen.. zo loopt ie :roflol:
 
als je dikke lats hebt dan is het niet meer dan normaal. maar aangezien dat de meeste het niet hebben denken ze maar dat iedereen dat doet.

ps. mijn vriendin heeft dit getypt :o
 
als je dikke lats hebt dan is het niet meer dan normaal. maar aangezien dat de meeste het niet hebben denken ze maar dat iedereen dat doet.

ps. mijn vriendin heeft dit getypt :o

Klopt lats maken je superbreed.. alleen heb ik geen dikke lats.. veel chinnen en lat pull down helpt volgens mij..
 
Klopt lats maken je superbreed.. alleen heb ik geen dikke lats.. veel chinnen en lat pull down helpt volgens mij..

en buffe schouders, imponeerd ook altijd. of grote armen. of een volle borst. maar dikke benen dat imponeert niemand... want benen trainen is niet nodig, ik voetbal al :roflol:
 
en buffe schouders, imponeerd ook altijd. of grote armen. of een volle borst. maar dikke benen dat imponeert niemand... want benen trainen is niet nodig, ik voetbal al :roflol:

Hhaahahha.. ja man het is echt genaaid.. alles van me bovenlichaam groeit niet bij mij :roflol:
 
Kweetnie hoor, maar ik krijg altijd opmerkingen over mijn negerkontje die ik heb gekweekt met squatten :) Loont dus ook de moeite om die te trainen ;)
 
Kweetnie hoor, maar ik krijg altijd opmerkingen over mijn negerkontje die ik heb gekweekt met squatten :) Loont dus ook de moeite om die te trainen ;)

say wut???

wtf gast beter je billetjes vegen man :roflol:
j/k ;)

het was ook sarcatisch ;) shut up and squat
 
wtf??? wat zal ze squatten dan xD
 
verdomme, tussen die billen verdwaalt m'n leuter

nog meer hersteltrainingen voor de boeg?
 
:roflol: FAIL
Ja bij mij op school ook he.. wat doet die gast breed .. zoiets [Afbeelding niet meer beschikbaar].. kijk niet naar het poppetje maar puur naar de stand van de armen.. zo loopt ie :roflol:

whahahaha

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------


ow my freaking god.... wat zullen we nu beleven???

Billen met een fiets ventiel ? muahahaha :D

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

verdomme, tussen die billen verdwaalt m'n leuter

nog meer hersteltrainingen voor de boeg?

hahahaa....

Ja, en na de daad bleek je haar navel te hebben gepenetreert hehehe :D

"Did you like it too, honey?"
 
ik weet in ieder geval zeker dat ze op massa traint :D
 
lekker wijf, moet hier precies meer komen kijken :D

[internet hero] mijn leuter kan dat wel makkelijk aan [/internet hero]
 
lekker wijf, moet hier precies meer komen kijken :D

[internet hero] mijn leuter kan dat wel makkelijk aan [/internet hero]

Ja man.. jij bent van BBW :eek:
Hahaha. het topic is veel leuker nu wel off topic gaan.. net als bij mij
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven