Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ZONDAG - HERSTEL TRAINING

Bench Press

7x10x50

Cable Rows

3x15x23
2x15x27

Side raises

5x15x12

DB Press

5x15x12

DB Curl

5x20x12

Cable Triceps extension (is ook voor achterkant schouders)

3x15x23
2x15x27
2x15x32

Crunches (schuin)

5x30

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

dat is mooi dat je tevreden bent met je training !! :D

enthousiasme spat er van af

Lekker gebuffeld kwarkie :D

Dit is echt TE hilarisch, nou kom ik echt niet meer bij!!!

Zo en vervolgens nog een TE gruwelijke training, hallo!

Even bijkomen....

Lekker geknald :D

Thnx all! Vandaag ook nog ffies lekker de boel vol gepompt, wat gaat het lekker. Ook het vreten is tip top in orde, ik zit nu 5e dag op rij op iets van 5000Kcal. En ben nu bijna 90 kilo :D
 
ey kwark, gaat lekker zo te lezen !

die training die je net heb toegepast vind ik ook wel interessant. Doe zelf een soortgelijk methode de laatste tijd

pak bijv als ik 1 zware training van benen doe op 1 dag, ook schouders licht en dan de volgende training schouders zwaar etc .

Merk dat je zo de spiergroepen toch een extra stimulatie geeft terwijl je ze niet overtained.
 
Waarom zoveel sets Kwark?! Zo nutteloos. :p
 
ey kwark, gaat lekker zo te lezen !

die training die je net heb toegepast vind ik ook wel interessant. Doe zelf een soortgelijk methode de laatste tijd

pak bijv als ik 1 zware training van benen doe op 1 dag, ook schouders licht en dan de volgende training schouders zwaar etc .

Merk dat je zo de spiergroepen toch een extra stimulatie geeft terwijl je ze niet overtained.

Jup, en niet te vergeten: Je groeit er als een mofo op, en het staat gewoon super jummy in de spiegel eh? :p

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Waarom zoveel sets Kwark?! Zo nutteloos. :p

Alles behalve nutteloos gap, je spieren herstellen 10 keer sneller zo, en je groeit er goed op! doorbloeding is het sleutelwoord hier ;)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Kep weer een lading shirtjes weggeflikkert, die passen niet meer :eek:
heerlijk hoor, bodybuilding :D
 
Kep weer een lading shirtjes weggeflikkert, die passen niet meer :eek:
heerlijk hoor, bodybuilding :D

Ja verdomme daar zit ik dus ook mee! Vorig jaar 2 nieuwe vesten gekochten, maatje L... zaten toen erg lekker... keertje of 5 gedragen... Kijk ik vandaag naar buiten; hmmm niet zulk lekker weer, tijd voor een vest... wat denk je; te klein, de naad op de schouders bij me traps scheurde zowat.


:mad:
 
Ja verdomme daar zit ik dus ook mee! Vorig jaar 2 nieuwe vesten gekochten, maatje L... zaten toen erg lekker... keertje of 5 gedragen... Kijk ik vandaag naar buiten; hmmm niet zulk lekker weer, tijd voor een vest... wat denk je; te klein, de naad op de schouders bij me traps scheurde zowat.


:mad:

ALTIJD 1 maat groter nemen! Vestje gekocht bij WE, maat XXL. Zit heerlijk en ik kan er denk ik nog tot volgend jaar mee rondlopen. Bovendien lijk ik groter erin, wat natuurlijk ook een satisfaction is! :p
 
hehehe, wat zijn we toch weer ijdel eh? :D

Toch wel cool om te zien hoeveel groter men geworden is, als je met 1 jaar geleden vergelijkt.... Zet me aan tot nog harder tekeer gaan in de gym ;)
 
hehehe, wat zijn we toch weer ijdel eh? :D

Toch wel cool om te zien hoeveel groter men geworden is, als je met 1 jaar geleden vergelijkt.... Zet me aan tot nog harder tekeer gaan in de gym ;)

Bij mijn klas kan dat maar 1 ding betekenen, STEROIDS!!!!
Mino, jij was vorig jaar toch 70kg ofzo? Ja, klopt, 67kg..En hoeveel weeg je nu? 102 ofzo.. OMGNOWAYGTFOH!!! STEROIDS EN SHAKES!!!!!!!!!!!!!
 
''Jaaaa, echt, gebruik jij shakes?? Zie je wel, ik dacht het al te zien!''

Een veel gehoorde veronderstelling bij mij in de klas. :D
 
hehehe.... so what, zo beginnen ze onderhand bij mij ook.... Vind ut wel een compliment :D o. ga door, ga door..... streel mij ego..... :D

Maar nu ff wat anders.... ff lachuh:

Het Piemellied
 
:roflol:

Streel mijn ego? Wat dacht je van stfu en laat me gewoon met rust. :p
 
:roflol:

Streel mijn ego? Wat dacht je van stfu en laat me gewoon met rust. :p

Dan bevestig je het vooroordeel alleenmaar!
Sjah, en dan heb je ze eenmaal zover dat ze een keertje meekomen trainen, en ineens kijken ze er heel anders tegenaan... Vooral als het FAIL FAIL FAIL regent bij ze :evil2:
 
Dan bevestig je het vooroordeel alleenmaar!
Sjah, en dan heb je ze eenmaal zover dat ze een keertje meekomen trainen, en ineens kijken ze er heel anders tegenaan... Vooral als het FAIL FAIL FAIL regent bij ze :evil2:

:roflol: Al zo vaak genoeg gehad. Ik hoef dat nooit meer mee te maken. Het feit dat ze failen is al k*t voor mij.. Moet ik elke keer weer die schijven opladen doordat hun zo light weight trainen. :mad:
 
:roflol: Al zo vaak genoeg gehad. Ik hoef dat nooit meer mee te maken. Het feit dat ze failen is al k*t voor mij.. Moet ik elke keer weer die schijven opladen doordat hun zo light weight trainen. :mad:

Extra training toch ? Het glas is halfvol .... Ik laat me noooooit wijsmaken dat het glas half leeg is...

+ je hebt ze voorgoed de smoel gesnoerd. En da's ook wat waard.

Ik neem voortaan wel stoffer en blik mee, om die kapot gevallen egotjes weer weg te vegen :D
 
Extra training toch ? Het glas is halfvol .... Ik laat me noooooit wijsmaken dat het glas half leeg is...

+ je hebt ze voorgoed de smoel gesnoerd. En da's ook wat waard.

Ik neem voortaan wel stoffer en blik mee, om die kapot gevallen egotjes weer weg te vegen :D

Lol'd. :roflol:
Is inderdaad wel leuk om die gezichten te zien.
Krijg je zo'n leuke verhaal met IK DRUK 60KG BIJ HET BANKDRUKKEN!!!
Ik zo wow! Laat zien.. Helemaal moeite enz.. Dan kom ik met oh.. Ik weet niet of ik dit kan.. :o
BANG! 12 reps ofzo. :roflol:
 
Lol'd. :roflol:
Is inderdaad wel leuk om die gezichten te zien.
Krijg je zo'n leuke verhaal met IK DRUK 60KG BIJ HET BANKDRUKKEN!!!
Ik zo wow! Laat zien.. Helemaal moeite enz.. Dan kom ik met oh.. Ik weet niet of ik dit kan.. :o
BANG! 12 reps ofzo. :roflol:

hahaha, ja of ze gaan het proberen, en blijkt dat het niet lukt....

Dus ik: Hmm, die barbell weegt bij jullie zeker 5 kilo? hahahaha
 
hahaha, ja of ze gaan het proberen, en blijkt dat het niet lukt....

Dus ik: Hmm, die barbell weegt bij jullie zeker 5 kilo? hahahaha

:roflol:

Laatst failde een vriend van mij 2x bij 55kg.. :roflol:
En dan om te zien dat ik en een andere 50kg als pompset gebruiken voor 20 reps (ik) en 19 reps (andere vriend).. De pijn dat hij gevoelt moest hebben. :roflol:
Maar goed, hij is op zich gewoon bijzonder zwak, ook in Squat, Close Grip Bench Press, Shoulder Press, Side Raises.. Eigenlijk.. Alle oefeningen. :roflol:
 
bahahahaa.... klinkt allemaal heel herkenbaar... maja, moeten ze maar niet zo'n grote muil hebben eh?

Nou, ik zit ondertussen met me reet in de sauna. Lekker rielekst :D
 
bahahahaa.... klinkt allemaal heel herkenbaar... maja, moeten ze maar niet zo'n grote muil hebben eh?

Nou, ik zit ondertussen met me reet in de sauna. Lekker rielekst :D

Is je iPhone daartegen bestand dan? :eek:
 
Is je iPhone daartegen bestand dan? :eek:


Jup, doet ut prima, ook in me ligbad overigens :D Alleen, als ik um openmaak is ie vast al helemaal geoxideert hahaha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven