XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
95 kilo met 10/11% is wel bruut kerel...
 
Nee, daar ben ik vanaf gestapt ... doe nu 3 keer per week 20 a 25min interval lopen
en 2 a 3 keer per week 30min laag intensiteit. Was ervoor wel een pak meer. Maar dus niet beter :p

Hoeft idd niet te betekenen dat het beter is. Maar euhh dikke respect voor je fysiek man. Wie weet ben ik volgend jaar net zo buff als jij.

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

95 kilo met 10/11% is wel bruut kerel...

Nu ik een tijdje op massa train en ik aan de mutant mass zit gaat het wat makkelijker. Gelukkig is mijn meta vrij hoog, dus heb ik niet zo veel werk om me droog te houden.

Ik hoop dat ik het vast kan houden, we'll see... Het wordt hoog tijd dat ik wat buffer word! Jij gaat anders ook als een mofo Sjaak. Wat weeg je nu? nog steeds 95 of ben je alweer aan het gainen?
 
Hoeft idd niet te betekenen dat het beter is. Maar euhh dikke respect voor je fysiek man. Wie weet ben ik volgend jaar net zo buff als jij.

Kwaliteit boven kwantiteit moet je maar denken ;)

En ik ben zeker dat je me nog voorbij gaat kerel ;)
 
hoge meta is lekker man, kan je lekker veel extra kcal pakken zonder je druk te maken.

ik heb gemiddelde meta. kom makkelijk aan, maar moet wel oogje int zeil houden.

m'n gewicht wilde ik niet verklappen man :P maar zit nu op 98,5. khou wel vocht vast (creatine), maar maak me er niet zo druk om. m'n doelen zijn ook bijgesteld...ik wilde eerst 100, maar heb besloten door te bulken tot 105 :) voor de jaarwisseling haal ik dat wel.

nu train ik vooral op kracht nog. straks hoop ik de gewonnen kracht te gebruiken om makkelijker massa te pakken...vanaf eind januari begin ik langzaam aan met cutten. deze zomer droog!
 
Kwaliteit boven kwantiteit moet je maar denken ;)

En ik ben zeker dat je me nog voorbij gaat kerel ;)

We zullen zien wat er gebeurt. Voorlopig ben ik met mijn proressie erg tevreden. :D

hoge meta is lekker man, kan je lekker veel extra kcal pakken zonder je druk te maken.

ik heb gemiddelde meta. kom makkelijk aan, maar moet wel oogje int zeil houden.

m'n gewicht wilde ik niet verklappen man :P maar zit nu op 98,5. khou wel vocht vast (creatine), maar maak me er niet zo druk om. m'n doelen zijn ook bijgesteld...ik wilde eerst 100, maar heb besloten door te bulken tot 105 :) voor de jaarwisseling haal ik dat wel.

nu train ik vooral op kracht nog. straks hoop ik de gewonnen kracht te gebruiken om makkelijker massa te pakken...vanaf eind januari begin ik langzaam aan met cutten. deze zomer droog!

Dat ga je makkelijk halen Sjaak. Sta je er lekker gespierd bij kerel :p
Ik train nu alweer bijna een maand puur op massa, maar doe er ook crea bij om herstel te bevorderen maar ook om te voorkomen dat mijn kracht te hard naar beneden dondert. Voorlopig ga ik hier lekker mee door, al zeggen ze dat ik niet te lang op massa moet knallen... wat denk jij?
 
ik zeg knallen! :P
 
power komt ook wel als je voor massa traint, maar minder vlug als dat je er de focus op legt, andersom idem dito.

ik groei nu niet zo makkelijk als dat ik eerder deed toen massa de focus was.

mijn plan is om straks op massa te gaan trainen in fases van een maand ofzo en dan steeds kijken wat het beste werkt.

maandje op 8 reps
maandje op 10 reps
maandje op 12 reps

beetje m'n lichaam leren kennen
 
Jij blijft maar gainen Kwark, pas je op dat je niet uit je velletje scheurt? ;)
 
Jij blijft maar gainen Kwark, pas je op dat je niet uit je velletje scheurt? ;)

hahaha, nou als dat gebeurt geloof ik weer dat er een God bestaat :D
 
DINSDAG - TITTEN EN GUNS EXTRAVAGANZA

Doel: pompen tot me spieren scheuren :D

Bench Press (snel, hele korte pauze tussen reps)

20x25
10x55
10x55
10x65
5x65
5x65
5x65
5x65
3x75

Incline Bench Press (3e set schouder weer k*t :()

10x50
10x50
10x50 > Schouder zeurt weer, maar ff mee gestopt

Dumbbell Fly's

10x20
10x22
10x22
5x24 > FAIL! Wat?? Huh??

SUPERSET: Cable Cross vs Peck Deck

10x23, 10x73
10x23, 10x73
10x23, 10x73 > Me tieten exploderen zowat! :p

Dumbbell Curl

30x14
30x14
30x14
30x14 > Lekker freaken :D

21en op de EZ Bar (alleen dan niet 3x7 maar 3x5)

15x30
15x30
15x30
15x30

Triceps Push Down

20x50
15x64
15x73 > **** Yeah!

Cable Triceps Extension

15x27
15x32
15x36
15x41

Conclusie: Wereld training, heerlijk, en gruwelijke pomp!
 
Tering, high rep shit! :D

Maar hoe voer je die fly's uit man, ik BP 10 x 90 op goeie dagen maar doe met moeite 10 x 15 kg fly's ???
 
Vind je je tetten niet zo aardig ofso? Nice Fly's ;)!
 
Tering, high rep shit! :D

Maar hoe voer je die fly's uit man, ik BP 10 x 90 op goeie dagen maar doe met moeite 10 x 15 kg fly's ???

Huh?? Da's maf, ik zou verwachten dat je dan ook wel minimaal 24 pakt...

Ik trek mijn rug naar achteren, strek de armen net niet helemaal, en eenmaal beneden zeker niet, want dat betekent blessure time :(
Ik doe deze oefening superstrict, anders ligt mijn schouder zo weer uit de kom ...
 
Huh?? Da's maf, ik zou verwachten dat je dan ook wel minimaal 24 pakt...

Ik trek mijn rug naar achteren, strek de armen net niet helemaal, en eenmaal beneden zeker niet, want dat betekent blessure time :(
Ik doe deze oefening superstrict, anders ligt mijn schouder zo weer uit de kom ...
Ja ik ook zoiets, moet zeggen dat ik wel behoorlijk ver doorzak, veel verder dan ik sommige zie doen (die halve DB presses doen :P).

Nouja, sterk zijn ze zeker ;)
 
Vind je je tetten niet zo aardig ofso? Nice Fly's ;)!

hehe thnx, nee ze zijn zeker niet zo aardig, want ze zijn niet groot genoeg :D

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Ja ik ook zoiets, moet zeggen dat ik wel behoorlijk ver doorzak, veel verder dan ik sommige zie doen (die halve DB presses doen :P).

Nouja, sterk zijn ze zeker ;)

O, dat is een goeie zaak dat je ver door gaat. Maar laat je schouders wel goed meedoen in de oefening, anders pak je ze idd niet zo zwaar...
 
kwark...pittige training weer hier. waarom pak je niet gewoon wat skullcrushers ofzo voor je triceps ipv die kabelmeuk?
 
kwark ik ben te lui om je training helemaal door te lezen. maar aan je comments ze zien en ff wat cijfer, kan ik trots zeggen dat ik het een nette training vind!!!! mn proud is weer hersteld. ik voel me helemaal beter!

HOERRRRRRRRRR:fuu:
 
kwark...pittige training weer hier. waarom pak je niet gewoon wat skullcrushers ofzo voor je triceps ipv die kabelmeuk?

Goeie vraag. Met die kabel extension pak ik ook een stukkie schouders mee, en dat is bij mij hard nodig (dorbloeding) en binnenkant rug. Daarom kies ik ervoor deze te blijven doen.

Maar ik knikker die skullcrushers er zeker volgende keer in ter variatie ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven