Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oh men ik verlang naar de bulk, ik praat nu in honderden kcals, jullie in duizenden :o

Ik zal wel moeten, anders haal ik mijn doelstelling niet. En ik wil toch echt volgend jaar de L definitief inruilen voor de XL :D

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Jah zeker wat lol op het forum moet ook kunnen toch geloof me DIKKE DROLLENSOEP

Smakelijk eten

Nog wat anders te melden dan je favoriete maaltijd? :D
 
Oi Kwark! Gaat lekker hier zo te zien, hoe staat het er nu voor met je gewicht?:)

Ehh..die Gastongaf is een kloontje ofzo?:dunno:
 
Oi Kwark! Gaat lekker hier zo te zien, hoe staat het er nu voor met je gewicht?:)

Ehh..die Gastongaf is een kloontje ofzo?:dunno:

Nah, die Gastongraf of hoe die pannenkoek ook heet.... Volgens mij hebben ze in zijn geval de baby weggeflikkert, en het nageboorte gehouden hahaha


Ah, Slympie is er ook hoeeeeerrrrrrr!!!

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

kwark...zorg ff dat die gast uit je log opflikkerd

Is al gebeurt, en die is al op rapport ook :evil2:

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Die zat bij Miron ook al te klooten, en ook elders in een of ander topic over jah... brinta.... hahaha

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Ik had beter naar de gym kunnen gaan.... ****ing hell...

Naja, morgen is er weer rug en schouders training, kep er nu al zin in :P Lekker freaky oppompen die handel :P
 
Ah, Slympie is er ook hoeeeeerrrrrrr!!!

dat word mijn nieuwe levens motto, heerlijk om dat door de stad heen te schreeuwen naar me maatje :D

hoe is het in het dagelijks leven van kwarkie?
 
dat word mijn nieuwe levens motto, heerlijk om dat door de stad heen te schreeuwen naar me maatje :D

hoe is het in het dagelijks leven van kwarkie?

- Hongerig
- Geil
- Ongeduldig
- en... gespierd tegenwoordig :D

En jij Tym?

Je laat je toch niet door Pa en Moeke uit het veld slaan eh? Met "Je word te groot..." ?
 
Kwark... je moet je topic maar renamen, dekt de lading niet meer ;).
 
Kwark... je moet je topic maar renamen, dekt de lading niet meer ;).

sjah.... hahaha.... tis mijn schuld niet....

Ik train als een bodybuilder
Ik eet als een bodybuilder
Ik slaap als bodybuilder


En toch neemt helemaal niemand me meer serieus :D hahaha
 
it cant be big enough
 
WHAT THE **** zit er in jou 800kcal shakes kwark?

Volle kwark ofzo?
 
WHAT THE **** zit er in jou 800kcal shakes kwark?

Volle kwark ofzo?

hehehe, nee man... Kwark is alleen tijdens je slaap handig.

1/2 liter halfvolle melk
1,5 schep whey
3 scheppen Mutant Mass
1 heel ei
2 theelepels crea

Soms zelfs een banaan ;)
 
Weegschaal update:

Nou, volgens mij is dat ding stuk ofzo... 91 Kilo?? Hoe kan dat nou weer??

Ik ga me in de gym ook voor de zekerheid nog maar ff wegen, want dit is echt niet normaal meer...
 
Weegschaal update:

Nou, volgens mij is dat ding stuk ofzo... 91 Kilo?? Hoe kan dat nou weer??

Ik ga me in de gym ook voor de zekerheid nog maar ff wegen, want dit is echt niet normaal meer...

K*tkop!
 
Nee, alleen als je 4 kg spiermassa verliest.

:janken: Big T., Jef doet niet aardig meer tegen me!

Wat weeg jij nu dan? die 4 kilo minder? ;) Als dan ben je aardig gegroeid weer muscle boy ;)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Strakkies lekker mijn rug en schouders mishandelen, lekker volpompen tot er geen druppel bloed meer bij kan :D
 
:janken: Big T., Jef doet niet aardig meer tegen me!

Wat weeg jij nu dan? die 4 kilo minder? ;) Als dan ben je aardig gegroeid weer muscle boy ;)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Strakkies lekker mijn rug en schouders mishandelen, lekker volpompen tot er geen druppel bloed meer bij kan :D

Goedzo.. zweten zul je.. en niet zeuren je zal het vast wel verdient hebben :)
 
Kwark... je moet je topic maar renamen, dekt de lading niet meer ;).
Idd beetje een fail topic aan het worden. :(

sjah.... hahaha.... tis mijn schuld niet....

Ik train als een bodybuilder
Ik eet als een bodybuilder
Ik slaap als bodybuilder


En toch neemt helemaal niemand me meer serieus :D hahaha
Jij bepaald het niveau van je log, dus is wel je schuld. Sta niet raar te kijken als je log ineens op slot schiet. En nee, zal niet van mij komen dan. ;)
Maar mods controleren logs dat het geen onzin chats gaan worden.

Omdat er nog steeds zaken uit de hand lopen in de logs en men de leiding hiervan de schuld probeert te geven, komen hier nog eens heel duidelijk de regels voor dit subforum:

1. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen log!
Als je hier een log start, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor hoe die evolueert.
Als iemand gaat rellen en je log dreigt uit de hand te lopen dan MOET je dit zo snel mogelijk rapporteren aan de forumleiding, zodat een moderator tijdig kan ingrijpen. Als je eerst 10 pagina's gaat meedoen met het rellen zal je log zonder pardon gesloten worden. Men kan niet verwachten dat een moderator een uur lang posts gaat filteren, deze mensen hebben nog iets anders te doen.
2. Een log is geen chat
Een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.

3. Heb altijd respect voor ieders log
Het is niet omdat jij iemand's statistieken lachwekkend vindt, dat je dat ook moet laten weten in de log van die persoon. Iedereen traint naar eigen mogelijkheden. Wie anderen gaat afkraken wordt verbannen uit het logboek.


Ik bedank iedereen die deze regels respecteert en wens iedereen veel succes met de training.
 
Oh shit dan mag ik ook wel gaan uitkijke :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven