XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
mooiman! wie weet komt het nog wel is goed met je ;)
 
Tuurlijk komt het goed! Ben al ****ing pleased met de vorderingen tot nu toe!

Volgende maand weer maxen, es kijken of er 200 deadlift in zit, ik denk het wel. :D
 
WHAAAT? 200? dude, als jij hem pakt...dan ga ik niet achterblijven ouwe ;) 200 zit er bij mij ook wel in - alleen ik ga nu nog niet toppen, eerst ff van 5x5 genieten en nog meer kracht winnen!
 
jah, ik wacht ook nog ff, eerst nog meer massa op mijn frame, volgende maand ga ik echt super hard knallen.

Doelstelling is: (korte termijn)

BP naar 5x100 zien te krijgen (blijft nog een zorgen kindje ivm de schouders)
Squat naar 5x145 full
deadlift naar 5x180 (dus dan lukt 1RM 200 ook :D)
 
succes maar weer dan ouwe :P

ik ga tukken nu!

later
 
succes maar weer dan ouwe :P

ik ga tukken nu!

later

Jah, ik ga er ook in, nog 1 dikke shake naar binnen gillen, dan kan me body weer spieren breien vannacht ;)
 
Mooie training kwark... hier zat ik op te wachten. Sterk in de rug ben je zeker.
 
Mooie training kwark... hier zat ik op te wachten. Sterk in de rug ben je zeker.

Thnx mac ;) Ik doe m'n best. Morgen es kijken wat de pootjes doen :D Kep er nu al weer zin in
 
zit je nou ook al aan de creatine?

mooie training, maar spijtig van al die supps zeg.
 
zit je nou ook al aan de creatine?

mooie training, maar spijtig van al die supps zeg.

Wat is er mis met supps? Het is een essentiele toevoeging op de "normale" voeding, waar tegenwoordig niet veel bouwstoffen meer in zitten (massa consumptie maatschappij).

Zonder supps moet ik nog 10 keer zo veel eten dan ik nu al doe, ik heb mijn ernstige twijfels over de zin daarvan. Verder eet ik natuurlijk ook "normaal" voer, brood, vlees, warm eten (pasta, rijst, groente) fruit, enz. enz.

Sterker nog, ik eet 2 x warm per dag. Ik hou ook van lekker eten. Maar supps zijn een zinvolle toevoeging, ik ga per slot van rekening niet voor de kat z'n K** naar de gym ;)
 
hey kwark ben je log ff globaal aan het doorspitten, maar waar kan ik je voedingsschema vinden? ben wel benieuwd eigenlijk..
 
hey kwark ben je log ff globaal aan het doorspitten, maar waar kan ik je voedingsschema vinden? ben wel benieuwd eigenlijk..

Yo Clein, welkom hier ;)

Bijgaand het schema. Hier is nu e.e.a. aan supps verandert. Supps staan in mijn spoiler, na veel fijn tunen zijn dit naar mijn mening de beste die je kunt kopen...
 

Bijlagen

  • Voedselschema 2009.pdf
    20,4 KB · Weergaven: 54
Yo Clein, welkom hier ;)

Bijgaand het schema. Hier is nu e.e.a. aan supps verandert. Supps staan in mijn spoiler, na veel fijn tunen zijn dit naar mijn mening de beste die je kunt kopen...


thanks gap, ff checken;)


zo, ff gekeken... en damn: jij supplementen freak:P:D

maar je gaat er iig lekker op..
 
Kleine opmerking: Eerst deed ik verdeeld over de dag losse amino capsules slikken, maar nu doe ik in 1 keer na de training 15 gram. Dat is in de praktijk beter, omdat dan je anabolic window zo'n 30-40 min. stand houdt. Het wordt beter opgenomen, en hersteld je spieren vrijwel onmiddelijk.
 
thanks gap, ff checken;)


zo, ff gekeken... en damn: jij supplementen freak:P:D

maar je gaat er iig lekker op..

hehehe... ja, de helft aan voedingswaarde is idd supps :D De rest normale voeding. Ik eet letterlijk voor 2 ;)
 
Kleine opmerking: Eerst deed ik verdeeld over de dag losse amino capsules slikken, maar nu doe ik in 1 keer na de training 15 gram. Dat is in de praktijk beter, omdat dan je anabolic window zo'n 30-40 min. stand houdt. Het wordt beter opgenomen, en hersteld je spieren vrijwel onmiddelijk.
Even een domme vraag... wat zijn aminocapsules?
 
hehehe... ja, de helft aan voedingswaarde is idd supps :D De rest normale voeding. Ik eet letterlijk voor 2 ;)



toen ik je log aan het doorbladeren was, zag ik dat je van de 70 naar de 90 ging in iets van 7 maanden, dus je bent zeker lekker bezig, was daarom natuurlijk ook benieuwd naar je vreet schema. succes iig;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven