AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klote van je schouder maar dat houd je dus niet tegen om vette raises te doen! Altijd wel oppassen e! Niks forceren! Alles komt goed;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623

Afgezien van mijn verdoete schouders eigenlijk super. Ik maak een van de bruutste gains hierzo (gelukkig), kracht blijft beetje achter, maar dat heeft met dit schema te maken.

Eind v.d. maand ga ik weer maxen, es kijken of ik mezelf nog kan verbazen :D

sjee, ben je zo dik geweest dan? Respect dat je het kwijt bent man!

ik ben aardig dik geweest ja.
het is niet zo erg dat de overtollige huid rond flappert zeg maar xD maar toch erger ik me eraan. Het herinnert mij er aan hoe ik vroeger was.
het is gewoon slapjes en ik zie er minder droog uit dan ik ben.

Ik ben nu 1.83 met 84kg. vroeger was ik 94kg en een stuk kleiner.. toen ik mn groeispurt kreeg ben ik veel gaan hardlopen etc om af te vallen.
kleine indicatie dat ik aardig dik was dus;)

Met zo'n zware raises zou je schouder voor minder gekwetst raken :P

• #1.626
Klote van je schouder maar dat houd je dus niet tegen om vette raises te doen! Altijd wel oppassen e! Niks forceren! Alles komt goed;)

Thnx gap, UR nice :P

Jah, raises, fly's... no prob... Kan ze zelfs nog zwaarder pakken, maar dat doe ik maar niet... Dan heb ik 3 dagen pijn... :(

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Met zo'n zware raises zou je schouder voor minder gekwetst raken :P

Tis alleen push-shizzle waar mijn schouder gewrichten niet tegen kunnen...

:D Ok veel succes verder met je schouder!

• #1.628
FF zin om te lachuh.... Mijn homage aan Rotjeknor

Inge de Bruijn

Sorry Slympie :D

@ chick

nee een form voor een totale opdracht. telkens komt er een stukje php bij.

@ beuk
uhm de form viel wel mee, ben nu bezig met Databases :D normaliseren.... nu een opdracht gaan maken voor de 1ste normaalvorm. leuk :rolleyes:

Heb je trouwens al eerder last gehad van je schouder? Genoeg vetten eten en braaf
je vitamines nemen hé ;)

Glucosamine?!

• #1.638
Heb je trouwens al eerder last gehad van je schouder? Genoeg vetten eten en braaf
je vitamines nemen hé ;)

Overgehouden aan een ongeluk.... sindsdien is aan 1 kant mijn schouder al iets van 8 keer uit de kom geweest :eek:
Maar dat gebeurt nu gelukkig niet meer sinds ik flink heb gewerkt aan mijn schouder spieren....

En wat die vitamientjes en vetjes betreft zit ut wel snor :thumbs: Thanks!

• #1.639
Strakkies lekker de poten mishandelen.... Ik ga net als palleke er es ff flink wat reppies tegenaan smijten, es kijken of de 36/32 nu ook strak gaat zitten :D

Ben benieuwd, zet de zuurstoftank maar vast klaar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven