MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je raises blijven ziek, wel k*t van je borst gebeuren....
k*t is wel lekker, dus je moet je best vermaakt hebben in de gym, met zoveel k*t :o

tuurlijk kwark, daarvoor heb ik een log, die mag jij nog even volspammen :)

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

btw je bent toch niet ook zon pro rotterdammer he......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
je raises blijven ziek, wel k*t van je borst gebeuren....
k*t is wel lekker, dus je moet je best vermaakt hebben in de gym, met zoveel k*t :o

tuurlijk kwark, daarvoor heb ik een log, die mag jij nog even volspammen :)

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

btw je bent toch niet ook zon pro rotterdammer he......

nee, ik ben niet perse pro rotjeknor, al vind ik het een leuke stad.
Ik ben vooral pro-kwarkmixer... Schijnt een rielekste gast te zijn ;) hehe

PS Ik vind er geen k*t meer aan dat k*t.... Veel teveel k*t.... Gaat ook vervelen...

nee, ik ben niet perse pro rotjeknor, al vind ik het een leuke stad.
Ik ben vooral pro-kwarkmixer... Schijnt een rielekste gast te zijn ;) hehe

PS Ik vind er geen k*t meer aan dat k*t.... Veel teveel k*t.... Gaat ook vervelen...

ik ga zo slapen, dus spam nou ff gauw in mn log dan :P is goed voor je postcount xD

Gekke training!
Die raises zijn gestoord! ^^

Goeie bench man, zonde van je schouder bij die 75kg..

Ga nou maaar pitten... dan kunnen de kindertjes weer gaan rellen in je log ;)

• #1.611
life sux jonge, je moet er het beste van zien te maken. en je bent heel goed bezig

Thnx gap... Als ik me muscle buddy's niet had...

Gekke training!
Die raises zijn gestoord! ^^

Kan beter, maar thnx. Ja, over mijn raises ben ik wel een beetje te spreken hehehe

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Goeie bench man, zonde van je schouder bij die 75kg..

Ga nou maaar pitten... dan kunnen de kindertjes weer gaan rellen in je log ;)

:roflol: Eerst nog ff 800Kcal weg slikken :D

• #1.613
Ziet er hier coole log uit zo! :P

Damn die schouder van jou, maar ik vraag het me af. Tijdje terug had Rooke er ook last van en steken bij zijn schouder met name bij de bankoefeningen. Schouder oefeningen was het minder of niet. Ik vermoed dat het bij jou ook een pees kan zijn van je borstspier. Vergeet niet dat deze net onder je schouder gewricht aanhechten. Het kan dan lijken alsof het je schouder is maar in feite is het je borst.

Always look on the bright side of life!

• #1.617
Damn die schouder van jou, maar ik vraag het me af. Tijdje terug had Rooke er ook last van en steken bij zijn schouder met name bij de bankoefeningen. Schouder oefeningen was het minder of niet. Ik vermoed dat het bij jou ook een pees kan zijn van je borstspier. Vergeet niet dat deze net onder je schouder gewricht aanhechten. Het kan dan lijken alsof het je schouder is maar in feite is het je borst.

Thnx 4 thinking Mac, maar het is echt de schouder gewrichten. Kraakbeen is totaal zum Gott, problemen manifesteren zich voornamelijk bij push oefening van borst en schouders.

MP en DB press bijvoorbeeld en banken.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Always look on the bright side of life!

Holy **** kerel... 84 kg en 9%! Wil ik zien! Wil ik zien! Kwijl kwijl! :D Not bad voor je leeftijd man!

Thnx 4 thinking Mac, maar het is echt de schouder gewrichten. Kraakbeen is totaal zum Gott, problemen manifesteren zich voornamelijk bij push oefening van borst en schouders.

MP en DB press bijvoorbeeld en banken.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Holy **** kerel... 84 kg en 9%! Wil ik zien! Wil ik zien! Kwijl kwijl! :D Not bad voor je leeftijd man!

hahah, zoals ik al zei; foto's komen zodra ik wat tevredener ben.
moet eerst van mn overtollige huid etc afkomen (leuk overblijfsel van te dik zijn).. waarschijnlijk moet dit operatief gebeuren.
dus ik twijfel nog erg!

• #1.619
hahah, zoals ik al zei; foto's komen zodra ik wat tevredener ben.
moet eerst van mn overtollige huid etc afkomen (leuk overblijfsel van te dik zijn).. waarschijnlijk moet dit operatief gebeuren.
dus ik twijfel nog erg!

sjee, ben je zo dik geweest dan? Respect dat je het kwijt bent man!

Haha gaat ie goed zo!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven