XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
whahaha gaat altijd lekker nergens over, zoals ook in mijn log... (Afgezie van mijn trainingen zooi dan hehe)

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

fijn weekend! :wave:

PEEEEEE! Skattie! Je bent terug? Hoe was ut?? Ik lees je verslag snel :D
 
Slapjanus! Gaat niet eens ff wachten op kwarkies training? Ik ben ontroostbaar
:janken:

FF dimme ouwe.. ik heb vandaag een drukke en vooral lange dag dus ik dook vroeg me bed in

Goeie training en helaas
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

Geen 8 karma voor jou erbij :D
 
FF dimme ouwe.. ik heb vandaag een drukke en vooral lange dag dus ik dook vroeg me bed in

Goeie training en helaas
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

Geen 8 karma voor jou erbij :D

nou ik ben ook weer van de partij, niks uitslapen!
 
Zo. strakkies borst en schouder training.
 
Aardige rugtraining, duurt alleen even voordat je hem vind
 
Echt je bent hier zo drie pagina's verder
 
welkom op kwark zn log, heerlijk :)
 
/dat schreeuw ronnie coleman altijd voor zn set xD

/jij gaat nu alles typen met een / ervoor?/?
 
Nou ik kwam al wat langer in dit log maar er is het een en ander veranderd zeg maar. :rolleyes:

klopt. maar je moet wel deel nemen aan de spam momenten, anders is het alleen maar irritant als je telkens naar zn trainingen moet zoeken ;)
 
klopt. maar je moet wel deel nemen aan de spam momenten, anders is het alleen maar irritant als je telkens naar zn trainingen moet zoeken ;)
Kijk en daar zit hem het gevaar. Waarvoor heb je een log, om te spammen of voor jezelf om je trainingen bij te houden en inhoudelijke adviezen te krijgen zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen? Als uiteindelijk alleen maar spammers in je log komen, zullen de wat serieuzere sporters weg blijven omdat ze geen training meer terug kunnen vinden. Hierdoor gaat een log imo zijn doel voorbij.
 
Kijk en daar zit hem het gevaar. Waarvoor heb je een log, om te spammen of voor jezelf om je trainingen bij te houden en inhoudelijke adviezen te krijgen zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen? Als uiteindelijk alleen maar spammers in je log komen, zullen de wat serieuzere sporters weg blijven omdat ze geen training meer terug kunnen vinden. Hierdoor gaat een log imo zijn doel voorbij.

Grotendeels eens, het moet natuurlijk leuk blijven.
Maar een beetje rellen op z'n tijd kan ook geeen kwaad.:D
 
Kijk en daar zit hem het gevaar. Waarvoor heb je een log, om te spammen of voor jezelf om je trainingen bij te houden en inhoudelijke adviezen te krijgen zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen? Als uiteindelijk alleen maar spammers in je log komen, zullen de wat serieuzere sporters weg blijven omdat ze geen training meer terug kunnen vinden. Hierdoor gaat een log imo zijn doel voorbij.

ook daarmee ben ik het met je eens, maar zoals M als zei: het moet natuurlijk ook leuk blijven, en het is ook maar net wat de loghouder er van maakt. kwark is wel in voor een beetje spam op zn tijd, volgens mij. maar je hebt idd wel een punt ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven