MuscleMeat

Laat hier je goude momenten van je tijd op dbb.com horen!!

Mijn gouden moment gaat zijn als MWB gebanned wordt:p

j/k
Nog geen echt gouden moment gehad. Alleen blij dat ik hier zo verschrikkelijk veel nuttige info vandaan heb kunnen halen. Dit forum heeft mij echt enorm veel geholpen met mijn training en voeding.

De tijden van wido en oom oli

Niemand die ff meld dat alle kennis die ik met jullie gedeeld heb geweldige leerzame momenten waren......

Guido20 zei:
Niemand die ff meld dat alle kennis die ik met jullie gedeeld heb geweldige leerzame momenten waren......

Ow ja, jij bent zeker een aanwinst voor het onzingedeelte van dit board en je hebt zeker voor gouden momenten gezorgd. Dat staat buiten kijf;)

De dag dat de "aap van de maand" award werd aangekondigd,en dat hosper aankondigde naar de 4% te gaan:thumb:

Dubbel :cool:

Wido, Oom Oli, Braadkip, die 2 patsers die zichzelf 'Coke' noemden, en die geile journaliste die mij en Champ wilde palen....eeehhh...interviewen :P :D

Hoe heette ze ook alweer?

Anne?

Anne Bakker.

Er was hier ook eens een gozer die in een topic begon te roepen wat voor coole player hij wel niet was en hoeveel chickies hij wel niet scoorde door zijn "klederdracht en zijn sT." Toen werden bepaalde members hier nogal boos en eisten ze een foto. Toen hij er eentje postte bleek hij een superdude in het kwadraat te zijn en werd hij zwaar gebashed:D Dat was funny.

Diabolic zei:
Er was hier ook eens een gozer die in een topic begon te roepen wat voor coole player hij wel niet was en hoeveel chickies hij wel niet scoorde door zijn "klederdracht en zijn sT." Toen werden bepaalde members hier nogal boos en eisten ze een foto. Toen hij er eentje postte bleek hij een superdude in het kwadraat te zijn en werd hij zwaar gebashed:D Dat was funny.

zoek het eens op voor me, ik wil lachen

Diabolic zei:

Ja heb er nog nachtmerries van :(

Diabolic zei:

Was dat die geblondeerde homo die net zo'n harses trok als Derek Zoolander?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bodybuilder0102 met zijn 100 kickboxers was ook wel hilarisch, alleen jammer voor hem leverde dat ook een permban op.

Terug
Naar boven