Fitness Seller

Laat hier je goude momenten van je tijd op dbb.com horen!!

meeste fotosoep momenten kon ik altijd wel erg waarderen.
Verder zijn de meets altijd erg leuk geweest vooral het stappen erna zijn herinneringen die me nog steeds een smile geven.

marz01 zei:
meeste fotosoep momenten kon ik altijd wel erg waarderen.
Verder zijn de meets altijd erg leuk geweest vooral het stappen erna zijn herinneringen die me nog steeds een smile geven.
:D:D:D:D zoiets?:D:D:D

hehe..daar ben je weer gab;) bootcamp afgelopen?

Er was een gast die hier deluxepasses had gegeven. Kolere... ik heb nog nooit zoveel gerukt in een nacht. Ik wist niet dat er poeder uit mijn leuter kon komen toen al het sperma op was. Toen begreep ik pas de echte definitie van het woord pomp.

Ik heb nu nog cd-tjes liggen met films die ik toen gebrand heb.

saint zei:
Er was een gast die hier deluxepasses had gegeven. Kolere... ik heb nog nooit zoveel gerukt in een nacht. Ik wist niet dat er poeder uit mijn leuter kon komen toen al het sperma op was. Toen begreep ik pas de echte definitie van het woord pomp.

Ik heb nu nog cd-tjes liggen met films die ik toen gebrand heb.
:roflol::roflol::roflol:

Ik vond het wel geinig dat er een paar gasten op het sugerbabes en boys forum zaten en ff de boel op stelte zetten. Dat er ook een heel topic over was in het gare hanenhok

Het mikki topic was wel leuk met de invasie van Geenstijl. Ook om sommige eerste MWB draadjes zette me wel een dikke glimlach op mijn gezicht. Daarnaast nog het coïtustopic van lauw vond ik zeer komisch.

Ook een topic van ryu dat iemand dacht dat Opa Dbc01 ook letterlijk de opa van ryu was. Ik lach helemaal krom van het lachen.

Ik zie overigens wel een tikfout in mijn berichie. :)

Ik vond hrt DBB paint verhaal altijd wel lachen:roflol: ook vond ik alle threads met die superdudes gasten wel tof. Vroeger waren eigelijk veel meer 'echt lache topics' . Iedereen was gewoon aan het k*tten:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
CitizenDildo zei:
Ik vond hrt DBB paint verhaal altijd wel lachen:roflol: ook vond ik alle threads met die superdudes gasten wel tof. Vroeger waren eigelijk veel meer 'echt lache topics' . Iedereen was gewoon aan het k*tten:roflol:
Mag niet meer hoor :o

:d

Dit moment, omdat ik "dit moment" op dit moment kan vereeuwigen door het op het eeuwige "www" te zetten:D:D:p

Whatever...ik lig elke 5 mninuten plat van het lachen:D

Terug
Naar boven