- Waardering
- 116
Wtf dudefryslan zei:Eduard Janssen = AkiraC = EricR, dus in zekere zin is hij hier nog

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf dudefryslan zei:Eduard Janssen = AkiraC = EricR, dus in zekere zin is hij hier nog

Leviathan zei:Was dat die geblondeerde homo die net zo'n harses trok als Derek Zoolander?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ari70 zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar] was edited originally by Metal_Wolf

akiraC zei:De dag dat koetje een pm stuurde dat hij naar mijn thuis ging komen om me te verkrachten en vermoorden, en hij daar ook werkelijk stond 2 uur later
dat was hij zeker , heb ik geen tijden nog zo gelachen .akiraC zei:Ik dacht, koetje is een n*ger die het beste met me voorhad.
Maar het was toch een leuke avond hé kerel![]()

koetje zei:dat was hij zeker , heb ik geen tijden nog zo gelachen .
je keek wel ff zuur toen je opendeed en ik vertelde dat ik je kwam vermoorden![]()

PreludE zei:wat vertel(ik wou zeggen lul maar aangezien je dan al bijna gebanned wordt)jij me nou? ik weet toch wel om welk topic ik dubbel heb gelegen.
topic titel was : superdudes is er niks bij
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/superdudes-is-er-niks-bij-54303/?highlight=superdudes

Diabolic zei:Ow ja, dat topic met "Coke," die gasten die zogezegd met twee waren en bij het vreemdelingenlegioen hadden gezeten en ons hier wel eens zouden gaan vertellen hoe we alles moesten doen, dat was ook lollig.
Ik vind het topic niet meer terug, waren kenissen van MrJ ofzo![]()

wazzup zei: