Fitness Seller

Laat hier je goude momenten van je tijd op dbb.com horen!!

OMG die D-U-N-K is echt een malle Eppie:roflol:

Anne bakker was wel leuk.
Wido en consorten waren grappig.
O L I blijft grappig. Spreek hem nu wel minder op msn maar heeft echt vage humor.

Hottie topic met nice kapsels waren ook top hoor!

Tswhey die de hele tijd Vanny zit te fokken met het woordje "crack" :roflol:

Heerlijk simpele humor:roflol:

Die keer dat ik met DBC geloof ik een heerlijke hetze tegen Centaur en zijn kwaliteiten als mod ontketende, die toen nog in de ontkenningsfase zat of hij al dan niet een bruine arm bij T gehaald had.

Met als hoogtepunt een heerlijke PWNED foto van onze Centevrind met een brandende papieren zak over z'n kop. Waarna hij toegaf, de topics samenvoegde en de lasterij verwijderde. Sindsdien is Cent een veel rustieker persoon dan vroeger. :D

Dat was een heerlijk moment. Evenals de sanniejj kwestie, en de sanniejjfoto die plotseling opdook in een topic over marokkanen bij de dodenherdenking.

MightyDuck zei:
Dat was een heerlijk moment. Evenals de sanniejj kwestie, en de sanniejjfoto die plotseling opdook in een topic over marokkanen bij de dodenherdenking.

Whahahaha ja idd :roflol:

Karma voor wie m terug vindt.

hahaha zeker weten die keer dat dolcett ging trainen in die healthcentre hahahahahahaha

De Alizée-rel...jaaaaa! Ik deed m'n uiterste best de laatste picca's te vinden van dit lekkere meisje.....

en - was dat axestream - die piste in de wasbak en de douches open liet???

roxxe zei:
en - was dat axestream - die piste in de wasbak en de douches open liet???
Handen af van mijn persoonlijke knuffelneger! Weet niet meer welke imbeciel dat was maar niet Axe iig. :)

t*ring wat zit ik hier al lang...:D

DBC01 zei:
De Alizée-rel...jaaaaa! Ik deed m'n uiterste best de laatste picca's te vinden van dit lekkere meisje.....
kijk kijk kijk...Benchie zou een traantje wegpinken bij deze woorden :D

Ja zonder twijfel wel die van kale denk ik toch
Alhoewel die topic over de gottis ook wel zeer memorabel was

Terug
Naar boven