Fitness Seller

Laat hier je goude momenten van je tijd op dbb.com horen!!

Nou, vertel 't ons Mars

Wat moet ik vertellen?

Ari70 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] was edited originally by Metal_Wolf

deze of een andere heaumeauxx'xx

Haha die had ik nog niet gezien:D Zie het al helemaal voor me hoe diegene dat in paint gemaakt heeft met een smile van oor tot oor:p

Dat topic waarin iedereen in discussie ging of Aimee wel of niet zou gebruiken :roflol:

Ryu zei:
Voor veel van jullie zal de naam "'sannie_jj'' nog mening belletje laten rinkelen. Ik weet nog erg goed dat hij met de meeste onwaarschijnlijke statistieken op dit forum kwam, en werd gezien als de nieuwe genetische Arnie!

Tot het moment dat hij voor de ''lol'' en pimp foto van dubbel bicep van zichzelf poste! Vanaf dat moment begon de schijt te lopen! Ik heb nog nooit zoveel mooie creaties gezien van mijn mede bodybuilders op het gebied van Paint en Photoshop!

Priceless! :D
haha dat was idd geweldig. Ook omdat ie dacht dat ie megagains had gemaakt met S1+:roflol:
MrJ zei:
Die eerste keer heb je helemaal niet meegemaakt. :p
De eerste keer dat Superdudes/sugababes werd ondekt was pas echt priceless idd. Dat iedereen daar een account aanmaakte en de bende helemaal volspamde:roflol:
EricR zei:
haha ook lachen ja. Zij pmde toch iedereen?
Ari70 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] was edited originally by Metal_Wolf
haha dat was echt meesterlijk:roflol:
Brolly zei:
Die gast was echt te erg:roflol: EricR had nog altijd Zwaardemod in z'n sig staan:roflol:
Diabolic zei:
Verkloot een quote is ook leuk geweest:)
haha hilarische quote's:roflol:

En natuurlijk het moment dan MWB op het forum kwam:roflol:

Er was eerst ook een kerel hier die had een foto gepost onder de ledenfoto's, bleek dat die een grote dunk van zichzelf had. Had ook een site waar tig foto's van zijn 'gespierde body' te zien waren en zelfs filmpjes haha. Prachtig was dat ook:D Aardig lachen:D

Het moment dat ik MrJ en Samu tegenkwam in een fitnesstopic van superdudes/sugababes en iedereen met de grond gelijk gemaakt werd:D

Waar is Samu eigenlijk, die heb ik al een tijd niet meer gezien???

Ook een gouden moment, het moment dat Rebel_X op 1-jarige leeftijd zich hier aanmeldde:D

ik vond mikki en al die heisa eromheen wel grappig.. ook die geensT gasten die hier hun woordje kwamen doen haha :D

Ik weet het niet precies meer maar het zal wel een topic van Louis geweest zijn waar ik het hardst om heb moeten lachen. Waar is hij trouwens gebleven?

Anne Bakker en de Alizée rage waren hilarisch. Maar ook dat topic van bench waarin hij zo zat te klagen over die halve tamme figuren die vroeg in de ochtend toeterend langs kwamen rijden in vrachtwagens.

Oom Oli was toch wel een topper, en Wido ook. En Alizee en zo zijn er voor mij echt veel memorabele momenten.

Maar ook de vele vakantiegangers die zich hier in mei ieder jaar melden voor een kuurtje dbolletjes en dan vragen of ze moeten nakuren......ook altijd leuk om af te serveren, je ziet ze ook nooit meer terug!

Het mysterie van het Hert was ook briljant, maar ook de topics van DBC zelf heb ik vaak om gelachen. Lauw mag dan ook niet ontbreken, ik geloof dat ik die pas volgend jaar weer karma mag geven.

Maar het mooiste vond ik nog steeds de strijd om de titel Pron King van DBB...........De lading Pron die toen het board overstroomde was niet van deze wereld..................echt met kramp in mijn bek en een schrale slinger van genoten :thumb:

Jammer dat ik te weinig tijd heb om er vaker te zijn..........maar ja, ik train dan ook ;)

Oom Oli die koste wat kost onder 1000 en 1 naam, hack pogingen enz. toch weer het forum op wist te komen.

Of ben ik nu een ouwe lul....volgens mij wel want op een paar na herken ik jullie namen niet :thumbs:

Ouwe lul :yes:

Maar inderdaad, die ouwe tijd was best lollig. Niet meer mogelijk alleen, zou een te grote bende worden met zoveel leden.

Terug
Naar boven