Eigenlijk ben ik het wel eens met een eerdere post, waarin is gezegd dat B&F te goedkoop lijkt om waar te zijn. Je merkt het aan veel producten. Omega 3 is vergeleken met concurrentie een schijntje (zie bijvoorbeeld XXL/Bodylab etc. t.o.v. B&F waar je 30 caps voor 2,50 (!) koopt), BCAA's (vgl. Ajinomoto BCAA van bijna 35 euro van powersupplements met B&F poeder wat 14,50 kost (waarvan de herkomst volstrekt onbekend is), whey eiwit, maar ook dingen zoals creatine etc. etc.
Ik wil hier de producten van B&F niet in een kwaad daglicht stellen (heb daar altijd besteld, tot voor kort), maar bij nader inzien was het misschien naïef te denken dat ze dezelfde kwaliteit als andere shops leveren voor een (substantieel) lagere prijs. Kan mij gewoon niet voorstellen dat ze ZO ver onder de prijs van de concurrentie zitten, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Zelfs als je inkoopvoordeel erbij betrekt is het prijsverschil met concurrenten te groot. Zeker weten doe ik het echter niet: let wel, ik presenteer dit niet als feiten maar als mijn mening. Anyway, gelet op de vele onduidelijkheid maakt B&F zich ongelofelijk belachelijk door zo lang te wachten met een response. Zelfs als je de betreffende test (nog) niet kunt weerleggen: zorg dan z.s.m. voor een onafhankelijke test en kom met dat rapport. Waar wachten jullie op!