XXL Nutrition

Lab resultaten doofpot?

Zou me niet verbazen als Whey Perfection in het door BnF zelf uitgevoerde onderzoek wel de correcte hoeveelheid eiwitten zal bevatten.

Sterker nog, ik hoef dat onderzoek niet eens te zien, ik geloof het bij voorbaat al.

Misschien met een iets geloofwaardiger plan komen BnF?

Geld overboeken naar mij en mij de test laten regelen. Als er dan een goed resultaat uitkomt kan ik je garanderen dat het rapport geloofwaardig zou zijn. :roflol:

Geld overboeken naar mij en mij de test laten regelen. Als er dan een goed resultaat uitkomt kan ik je garanderen dat het rapport geloofwaardig zou zijn. :roflol:
Sowieso dat er dan een slecht resultaat uitkomt :roflol:
En dat is niet betrouwbaar, want jij werkt voor XXL.

Ik stel voor het te doen.

boek al het geld maar naar mij gewoon... ik zal beide whey testen en waar ik de meeste gains mee maak, zal de winnaar zijn

Misschien wilt Mister10 er wel een analyse over doen...

Zou me niet verbazen als Whey Perfection in het door BnF zelf uitgevoerde onderzoek wel de correcte hoeveelheid eiwitten zal bevatten.

Sterker nog, ik hoef dat onderzoek niet eens te zien, ik geloof het bij voorbaat al.

Misschien met een iets geloofwaardiger plan komen BnF?
Of ze hebben nu zelf ook al een test laten doen, en er is weer minimale hoeveelheid eiwit uitgekomen. En dat er daarom nog niets bekend is vanuit b&f zelf.

in alle eerlijkheid kan ik B&F niet echt iets kwalijk nemen, al vind ik de manier waarop ze dit hebben aangepakt gewoon zwak. Hier op DBB alleen zit een school bottomfeeders die alle objectiviteit al lang achter zich gelaten hebben voor een paar gratis samples, veel triester nog dan waar B&F van beticht wordt. Als je merkt dat je klanten hun nek breken om je nieuwste onproducten te kopen (ik denk aan apple) dan moeten ze ook niet boos worden als blijkt dat de kwaliteit ondermaats is omdat de vraag toch blijft stijgen.
Ik besef dat het hier om een product gaat waarvan je de werking niet meteen kunt beoordelen zoals de werking van een iphone of de smaak van een fles whisky (al zijn er genoeg 10/10 supplementenreviews hier), maar dat is niet de schuld van de producent, dat ligt aan de naivité van de markt dat het BB'ing is. Nu zijn we nog maar over whey bezig, maar wat met al die extracten/enzymen/pillen/etc. waarvan al lang aangetoond was dat het nul noppens doet maar toch nog voor 40 euro per potje over de toonbank gaat? Er zijn nog genoeg mensen die zulke dingen kopen in de hoop dat het werkt, maar dat soort bedrog lijkt dan weer vergeven.

in alle eerlijkheid kan ik B&F niet echt iets kwalijk nemen, al vind ik de manier waarop ze dit hebben aangepakt gewoon zwak. Hier op DBB alleen zit een school bottomfeeders die alle objectiviteit al lang achter zich gelaten hebben voor een paar gratis samples, veel triester nog dan waar B&F van beticht wordt. Als je merkt dat je klanten hun nek breken om je nieuwste onproducten te kopen (ik denk aan apple) dan moeten ze ook niet boos worden als blijkt dat de kwaliteit ondermaats is omdat de vraag toch blijft stijgen. Ik besef dat het hier om een product gaat waarvan je de werking niet meteen kunt beoordelen zoals de werking van een iphone of de smaak van een fles whisky (al zijn er genoeg 10/10 supplementenreviews hier), maar dat is niet de schuld van de producent, dat ligt aan de naivité van de markt dat het BB'ing is. Nu zijn we nog maar over whey bezig, maar wat met al die extracten/enzymen/pillen/etc. waarvan al lang aangetoond was dat het nul noppens doet maar toch nog voor 40 euro per potje over de toonbank gaat? Er zijn nog genoeg mensen die zulke dingen kopen in de hoop dat het werkt, maar dat soort bedrog lijkt dan weer vergeven.

Wat je zegt slaat nergens op, als een produkt word verkocht met de claim dat er bepaalde dingen inzitten moet je er vanuit kunnen gaan dat die beloofde dingen er inzitten.

De vergelijking is al 10x gemaakt, maar ik wil jou ook wel zien wanneer je werkgever je 85% uitbetaald in plaats van 100%, kijken of je dan ook met zo'n text komt en het begrijpt.

Dat je een ezel moet zijn om al die pillen en poeders die niet werken te kopen is 1 ding, maar dat heeft niks te maken met dat er wel in moet zitten wat ze claimen dat er in zit.

Nee, omdat het goedkoper is hoor je niet te verwachten dat er van alles mee mis is.

Net gisteren mijn bestelling binnen. Net gisteren een discussie gehad met iemand die een eigen bedrijf heeft en o.a. samples van B&F had laten testen.
Hij beweerde inderdaad dat er gewoon een afwijking van 20% in zit, dat sommige whey's onder de 60% zitten terwijl ze 80% beweren etc. Hij zei dat ik naïef was om te denken dat het zo goedkoop kan zijn (zijn supplementen zijn een stuk duurder) waarop ik antwoordde dat je als je daarvan uit gaat niets meer kan geloven.
Tsja.. Dat was gisteren. Zodra we duidelijkheid hebben over (onafhankelijke?) testresultaten van B&F kan iedereen voor zichzelf kiezen wat hij of zij met de resultaten doet.
Welk merk je ook kiest, je blijft altijd afhankelijk van zogenaamde keurmerken en mooie verkooppraatjes. Iedereen wil winst maken. Het blijft onrechtvaardig als het allemaal bullshit blijkt te zijn. Maar je zult vantevoren al moeten beslissen of je het het risico waard vindt. Het placebo-effect zal toch wel werken.

Net gisteren mijn bestelling binnen. Net gisteren een discussie gehad met iemand die een eigen bedrijf heeft en o.a. samples van B&F had laten testen.
Hij beweerde inderdaad dat er gewoon een afwijking van 20% in zit, dat sommige whey's onder de 60% zitten terwijl ze 80% beweren etc. Hij zei dat ik naïef was om te denken dat het zo goedkoop kan zijn (zijn supplementen zijn een stuk duurder) waarop ik antwoordde dat je als je daarvan uit gaat niets meer kan geloven.
Tsja.. Dat was gisteren. Zodra we duidelijkheid hebben over (onafhankelijke?) testresultaten van B&F kan iedereen voor zichzelf kiezen wat hij of zij met de resultaten doet.
Welk merk je ook kiest, je blijft altijd afhankelijk van zogenaamde keurmerken en mooie verkooppraatjes. Iedereen wil winst maken. Het blijft onrechtvaardig als het allemaal bullshit blijkt te zijn. Maar je zult vantevoren al moeten beslissen of je het het risico waard vindt. Het placebo-effect zal toch wel werken.
XXL Nutrition is ook gewoon goedkoop en levert in ieder geval prima kwaliteit.

Placebo effect bij whey?

Placebo effect werkt vrijwel bij alles. Niet altijd in dezelfde mate, maar als je denkt dat je beter/sterker bent zal je hoogstwaarschijnlijk ook beter presteren.

Placebo effect werkt door te geloven dat een bepaalde stof iets veroorzaakt in het lichaam. Door de kracht van geloof gaat je lichaam/hersenen naar dit doeleinde werken.

Dus als men denkt dat whey voor meer kracht gaat zorgen kan dit inderdaad werken. Probleem is dat bijna niemand dat denkt hier. Mensen zijn algemeen ook vrij sceptisch tegenwoordig.

Placebo effect komt dan ook niet al teveel voor in tegenstelling tot wat men algemeen denkt. Genoeg mensen die voldoende supplementen hebben genomen zonder resultaat voor hun gevoel. Of er dan ook maar iets van merkte zoals aangegeven op de label.

Ook genoeg dingen die werken, maar waar men dan weer denkt dat het niet werkt. Omgekeerd psychologisch effect.

Laatst bewerkt:
Placebo effect werkt door te geloven dat een bepaalde stof iets veroorzaakt in het lichaam. Door de kracht van geloof gaat je lichaam/hersenen naar dit doeleinde werken.

Dus als men denkt dat whey voor meer kracht gaat zorgen kan dit inderdaad werken. Probleem is dat niemand dat denkt hier.

WHUT ???
Wordt ik niet sterker van whey ??? :eek:

Terug
Naar boven