flipmacinne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zo bekend met down stream processing neem ik aan"Ultra gefilterde whey proteïne concentraat"
oftewel alle eiwitten zijn eruit gefilterd

Ben es benieuwd wat ze te zeggen hebben. Als ze niet met een deftige uitleg komen, verander ik van webshop. Denk dat er veel zo denken...

Reddit heeft dit getest en kwamen slechte uitslagen uit ook voor ON, volgens mij is dit ook de aanleiding geweest voor de DBB leden test.
![]()
Gaspari myofusion elite... claimed % protein 69.44, measured % protein 37 en een klets. Daar schrok ik toch wel van. Ik dacht dat gaspari (met hun pronkstuk SizeOn intra workout) echt wel een te vertrouwen merk was. Duur maar kwaliteit.... Blijkbaar niet. http://www.dangerandplay.com/2014/10/14/rich-gaspari-amino-spiking-marc-lobliner/ die tabel was gepost in 2012 (http://www.reddit.com/r/Fitness/comments/te1rk/offering_broscience_service_ill_test_your_protein/) en dan dit ook nog (uit 2011) over eiwitten waar myofusion ter sprake komt: THE TRUTH OF THE PROTEIN INDUSTRY: LIFTING THE CURTAIN Altijd jammer als je zo'n dingen te weten komt.
Als er in de whey perfection van b&f 20% minder eiwit zit, wat zit er dan 20% meer in? Koolhydraten? Vet?
Ben ik de enige die zich dit afvraagt?
Als ik het goed heb gelezen is dat het aandeel glycine en alanine wat er extra in zit. Hier heb je weinig aan, maar wordt wel meegenomen in het eiwit percentage.
wat loopt iedereen te mekkeren over jordi? Who goves a shit waar die test resultaten vandaan komen?! Ook al komen ze uit het diepste punt van zijn endeldarm. Als b&f dit hele verhaal had willen weerleggen, en vooral had kunnen weerleggen, dan waren ze al 25x in de afgelopen maanden met een gesloten pot eiwit naar een onafhankelijk instituut geweest om hun eiwit fatsoenlijk te testen en al het gezeik te weerleggen.
Dat die labresultaten kloppen is wel zoiets als 95% zeker gezien eerder genoemde redenen in de post van balen. Maar zelfs als het totale onzin was, een grote actie van xxl om b&f zwart te maken, dan had b&f toch simpelweg die test resultaten kunnen weerleggen.
Ze hebben dit simpelweg niet aan zien komen, of niet aan willen zien komen. Dom, want dit staat al maanden in de planning dus ik weet niet hoe gek die b&f jongens zijn geweest.
Bij b&f betaal je minder, je krijgt minder. Misschien ben je uiteindelijk nog steeds goedkoper uit. Mooi toch, blijf je bij b&f als je dat het belangrijkst vind. Ik zeg niet dat ze doelbewust de boel belazeren, zeker niet. Maar ze zijn imo omvoldoende kritisch geweest naar hun toeleveranciers, zoals nu blijkt. Eiwit is het meest gangbare product, daar zou je toch wel bovenop moeten zitten. Wat jij honderden kilo's per week verkoopt zal je toch op zijn minst een keer voor 600 euro laten testen (een schijntje tov hun omzet) en ben je wel een erg domme koopman als je het niet doet.
Je ziet wel dat rené iig bovenop zijn zaakjes zit en zelf de hoogste kwaliteit van zijn leveranciers eist. Hij verkoopt geen shit en zorgt daar voor.
Het moge duidelijk zijn dat ik altijd een xxl fanboy ben geweest. Mijn oordeel kan dus niet veel zeggen. Ik heb met rené in de gym gehangen en weet dat het een gast is die bovenop zijn handel zit en zich niet laat naaien door toeleveranciers. op zijn buurt weet ik ook dat als ik supps van xxl koop het klopt en is wat het is en ik niet genaaid wordt.
Ik hoef verder niet te haten op b&f. Ze hebben een geschiedenis op dbb en zitten laag in hun prijs. Ze zullen niet moedwillig mensen belazeren, dat zal best mee vallen. Maar ik geef liever een paar euro meer uit zodat ik weet dat wat ik krijg ook klopt.

Nu ik dit topic gelezen heb is het duidelijk dat het sample van B&F niet echt voldeed aan wat het zou moeten inhouden.
Maar kan er dan ook gezegd worden wat de vastgestelde afwijking juist was?
Spreken we over een kleine afwijking of niet?
Laat ons B&F ook de kans geven om antwoord te geven.