Fitness Seller

Lab resultaten doofpot?

Altijd gekocht bij b&f maar door deze resultaten ga ik me maar eens bedenken. Koop altijd de isolaat maar dat zal dan ook wel van geen kant kloppen met het percentage eiwitten.

Bf doet er alles aan om te voorkomen dat de resultaten bekend worden...

Trek je conclusie...

groot geleik want bijna bij alle eiwit producten zit niet de aangegeven hoeveelheid in het product, las laatst dat 90% niet klopt van wat er op de labels staat van eiwit producten

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Altijd gekocht bij b&f maar door deze resultaten ga ik me maar eens bedenken. Koop altijd de isolaat maar dat zal dan ook wel van geen kant kloppen met het percentage eiwitten.

ja ik ook ik ga gewoon geen huismerken meer kopen, want volgensmij word je tegenwoordig overal mee voorgelogen.

groot geleik want bijna bij alle eiwit producten zit niet de aangegeven hoeveelheid in het product, las laatst dat 90% niet klopt van wat er op de labels staat van eiwit producten

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

ja ik ook ik ga gewoon geen huismerken meer kopen, want volgensmij word je tegenwoordig overal mee voorgelogen.

Ja want als er echt een paar producten zijn waar geen reet van klopt zijn het wel producten als opti gold standard (a.k.a. de grote internationale merken).

Ik denk dat die labels meer kloppen aangezien ze waarschijnlijk in andere landen ookwel getest worden. Ik had dit nog gevonden op het internet http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/777/Er+zit+minder+eiwit+in+je+eiwitpoeders+dan+je+denkt

Reddit heeft dit getest en kwamen slechte uitslagen uit ook voor ON, volgens mij is dit ook de aanleiding geweest voor de DBB leden test.

2ZeBFa24GailGv776TOkG1dwJ_xP-lMOWHmWXI2bpCo=w1477-h390.png

Megajoykill heeft het echt begrepen :roflol:

Of je nou 20%minder levert of 99% dat maakt ook niet uit. Als ze je ooit checken ben je toch de lul :roflol:

XXL lijkt de beste leverancier. Heel netjes, respect voor ze dat ze als enige zo dicht bij de geclaimde waarde zitten.

Bijna te toevallig, maar ik ben een scepticus.

Ik heb Jordi een PM gestuurd maar ook daar komt geen antwoord op. Beetje mietjes gedrag dit.

Heb hem ook al op facebook een bericht gestuurd, omdat je ook geen bezoekersberichten meer op z'n DBB-profiel kunt zetten. Dacht dat hij misschien ook niet meer kon posten of wat dan ook. Maar ook op facebook geen reactie, heb hem zaterdag gestuurd en hij heeft het niet bekeken...

free jordi

Heb hem ook al op facebook een bericht gestuurd, omdat je ook geen bezoekersberichten meer op z'n DBB-profiel kunt zetten. Dacht dat hij misschien ook niet meer kon posten of wat dan ook. Maar ook op facebook geen reactie, heb hem zaterdag gestuurd en hij heeft het niet bekeken...
Maak hem mss vooral duidelijk dat hij geen schrik hoeft te hebben?

Nog steeds geen reactie van B&F? Ik wacht met spanning af.

8BqcV.gif

+1 Ik had begrepen dat er maandag (gisteren dus) een officiële reactie zou komen, maar nog steeds niets....
Ze zouden het maandag intern bespreken en later met een reactie komen.
Waarschijnlijk zijn ze nogsteeds aan het proberen zaken op te helderen, en dus nog niet toe zijn aan een reactie geven.

+1

Ik had begrepen dat er maandag (gisteren dus) een officiële reactie zou komen, maar nog steeds niets....

Ga even een paar pagina's terug, daarin zegt B&F dat ze er maandag intern mee aan de slag gaan... Ze willen nu niet overhaast conclusies gaan trekken had ik begrepen.

"Ultra gefilterde whey proteïne concentraat"

oftewel alle eiwitten zijn eruit gefilterd

Terug
Naar boven