Fitness Seller

Lab resultaten doofpot?

Placebo effect werkt door te geloven dat een bepaalde stof iets veroorzaakt in het lichaam.

Dus als men denkt dat whey voor meer kracht gaat zorgen kan dit inderdaad werken. Probleem is dat niemand dat denkt hier.

Niet direct meer kracht, maar wel beter herstel. Je neemt het niet voor niets neem ik aan, in ieder geval om je bodybuilding- of gewichthefresultaten te verbeteren = placebo. Je hebt meer vertrouwen in je eigen kunnen. Neemt na een tijdje misschien wel af. Psychologie is niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben, dus correct me if I'm wrong.

Als ik een voorstel mag doen aan B&F: Stel geld ter beschikking aan een onafhankelijk forumlid en laat hem of haar een werkelijk onafhankelijk onderzoek leiden.

Als blijkt dat werkelijk ondergedoseerd is bied je welgemeend excuses aan, ga door het stof, verander van leverancier en bied kortingen om weer goodwill te kweken. Beloof dan eens per kwartaal een onafhankelijk onderzoek geleid door eerder bepaalt forumlid waarvan de resultaten op het forum gepubliceerd worden.

Zo laat je zien dat je de gevoelens van je klanten begrijpt, wil leren van de door jouw begane fout en maatregelen treft zodat dit in de toekomst niet meer voor kan komen.

Spot on!

Pcvyper, B&F zouden jou in dienst moeten nemen als PR-verantwoordelijke.

Niet direct meer kracht, maar wel beter herstel. Je neemt het niet voor niets neem ik aan, in ieder geval om je bodybuilding- of gewichthefresultaten te verbeteren = placebo. Je hebt meer vertrouwen in je eigen kunnen. Neemt na een tijdje misschien wel af. Psychologie is niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben, dus correct me if I'm wrong.

Het werkt ook voor kracht gezien dit gerelateerd is aan spieropbouw. Het is zeker geen placebo, dan zou voeding dit ook zijn. En zonder goede voeding kan je het vergeten kracht en massa op te bouwen.

Je moet er geen wonderen van verwachten (zoals sommige noobs doen). Maar het werkt wel waar het voor dient.

Als nu blijkt dat het wel klopt dan gelooft niemand de uitslag.

Als nu blijft dat het inderdaad niet klopt gaan nog meer klanten weg en moeten ze ruzie zoeken met de leverancier.

B&F zal hier sowieso niet écht beter van worden.

Het werkt ook voor kracht gezien dit gerelateerd is aan spieropbouw. Het is zeker geen placebo, dan zou voeding dit ook zijn. En zonder goede voeding kan je het vergeten kracht en massa op te bouwen.

Je moet er geen wonderen van verwachten (zoals sommige noobs doen). Maar het werkt wel waar het voor dient.
Een placebo effect kan prima aanwezig zijn naast de echte effecten. Een groot deel van het financieel succes van de supplementen industrie is te wijten aan het placebo effect, we kennen die topics allemaal wel van de verschillende varianten creatine ed....

Een placebo effect kan prima aanwezig zijn naast de echte effecten. Een groot deel van het financieel succes van de supplementen industrie is te wijten aan het placebo effect, we kennen die topics allemaal wel van de verschillende varianten creatine ed....

Dat kan ook natuurlijk. Dan spreken we van een overdreven effect wel.

Maar we moeten ook rekening houden met andere factoren. Bv. met creatine kan de opbouw van vocht voor extra kracht zorgen. Er is geen extra spier te bekennen is sommige gevallen en dan zou je de extra kracht aan het placebo effect kunnen toeschrijven, maar dat is een onzekerheid. Beiden tegelijk kan dan ook weer zoals je aangeeft.

Zo is het bij andere supplementen in vele gevallen ook. Dan heb je weer supplementen die een effect op de psyche (door invloed stuurhormonen) hebben waardoor men niet meer van een placebo effect kunnen spreken gezien er een externe invloed is. Maar het is een soort van placebo :p

Dat kan ook natuurlijk. Dan spreken we van een overdreven effect wel.

Maar we moeten ook rekening houden met andere factoren. Bv. met creatine kan de opbouw van vocht voor extra kracht zorgen. Er is geen extra spier te bekennen is sommige gevallen en dan zou je de extra kracht aan het placebo effect kunnen toeschrijven, maar dat is een onzekerheid. Beiden tegelijk kan dan ook weer zoals je aangeeft.
Punt is nu net dat sommige creatine varianten (kuch creatine ethyl ester) geeneens kunnen leiden tot vochtretentie ed., gezien er bij een pH waarde boven de 1.0 geen hydrolysatie meer plaatsvindt van de ester, maar cyclizatie naar creatinine. Bijgevolg suppleren mensen die de variant gebruiken met een ethyl ester eigenlijk creatinine, doch hoor je daar vaak genoeg veel lof over.

inb4 creatine ethyl ester fanboys

Punt is nu net dat sommige creatine varianten (kuch creatine ethyl ester) geeneens kan leiden tot vochtretentie ed., gezien er bij een pH waarde boven de 1.0 geen hydrolysatie meer plaatsvindt van de ester, maar cyclizatie naar creatinine. Bijgevolg suppleren mensen die de variant gebruiken met een ethyl ester eigenlijk creatinine, doch hoor je daar vaak genoeg veel lof over.

Vraag is waarover het lof gaat. Alvast dat er minder of geen vocht is dan :p

En creatine (en misschien ook de ethyl ester, kuch) heeft ook eenmaal effecten in het lichaam. En dit hangt ook van de gevoeligheid van een persoon af. De een kan wat merken en de ander niets. Maar effecten kunnen inderdaad overdreven worden of doorgetrokken worden naar andere mogelijke (aangegeven) effecten.

Vraag is waarover het lof gaat. Alvast dat er minder of geen vocht is dan :p

En creatine (en misschien ook de ethyl ester, kuch) heeft ook eenmaal effecten in het lichaam. En dit hangt ook van de gevoeligheid van een persoon af. De een kan wat merken en de ander niets. Maar effecten kunnen inderdaad overdreven worden of doorgetrokken worden naar andere mogelijke (aangegeven) effecten.
Ja zo kun je redeneren dat alles effecten heeft, zelfs gebakken lucht, maar creatinine doet nu eenmaal niets. Letterlijk in een minuut zit er alleen nog maar creatinine in je maag he.

Gebrek aan vocht geloof ik inderdaad altijd wel van ze... :)

haha, zie net op fb al twee man verschijnen waarbij een extra pot whey zat bij hun bestelling. Zijn ze hun whey nu al aan het weggeven en een andere leverancier aan het zoeken? Puur toeval waarschijnlijk maar wel grappig :)
er is zelfs al naar dit forum verwezen...
14sjgix.jpg

Haha, wtf :roflol:

Communicatie is echt niet hun sterkste kant.

Ook nog geen losgeld geeist.

Heel apart die apathie.

ook dan geef ik het NU ook OP..

Jordi is druk bezig met die civiele procedure voor gederfde gains. Eind van de week kunnen we hier meer over verwachten

Terug
Naar boven