Fitness Seller

Lab resultaten doofpot?

Ja zo kun je redeneren dat alles effecten heeft, zelfs gebakken lucht, maar creatinine doet nu eenmaal niets. Letterlijk in een minuut zit er alleen nog maar creatinine in je maag he.

Gebrek aan vocht geloof ik inderdaad altijd wel van ze... :)

Creatinine doet inderdaad niet veel :p Maar dan hebben we het over de ethyl ester.

Als je hier wat van zou (positiefs) van zou merken is het inderdaad placebo.

We gaan maar niet te ver over uitweiden vooraleer er een slot op komt ;)

Laatst bewerkt:
haha, zie net op fb al twee man verschijnen waarbij een extra pot whey zat bij hun bestelling. Zijn ze hun whey nu al aan het weggeven en een andere leverancier aan het zoeken? Puur toeval waarschijnlijk maar wel grappig :) er is zelfs al naar dit forum verwezen...
14sjgix.jpg
mits dit waar is natuurlijk, ik ben niet op me scherpst deze week..

Ik ga er even blind vanuit dat de heer Ozzi op mij reageert , bespaar je je de moeite man ..

Net gisteren mijn bestelling binnen. Net gisteren een discussie gehad met iemand die een eigen bedrijf heeft en o.a. samples van B&F had laten testen.
Hij beweerde inderdaad dat er gewoon een afwijking van 20% in zit, dat sommige whey's onder de 60% zitten terwijl ze 80% beweren etc. Hij zei dat ik naïef was om te denken dat het zo goedkoop kan zijn (zijn supplementen zijn een stuk duurder) waarop ik antwoordde dat je als je daarvan uit gaat niets meer kan geloven.
Tsja.. Dat was gisteren. Zodra we duidelijkheid hebben over (onafhankelijke?) testresultaten van B&F kan iedereen voor zichzelf kiezen wat hij of zij met de resultaten doet.
Welk merk je ook kiest, je blijft altijd afhankelijk van zogenaamde keurmerken en mooie verkooppraatjes. Iedereen wil winst maken. Het blijft onrechtvaardig als het allemaal bullshit blijkt te zijn. Maar je zult vantevoren al moeten beslissen of je het het risico waard vindt. Het placebo-effect zal toch wel werken.

ik zou zeggen, voor de draad met die resultaten! dat schept misschien wat helderheid of nuanceert de boel.
Hoe dan ook, het zou sterk zijn wanneer je die resultaten voor het collectief kunt ritselen, desnoods anonimiseer je de boel eerst.

Reddit heeft dit getest en kwamen slechte uitslagen uit ook voor ON, volgens mij is dit ook de aanleiding geweest voor de DBB leden test.

2ZeBFa24GailGv776TOkG1dwJ_xP-lMOWHmWXI2bpCo=w1477-h390.png

Top, dus de whey van BnF bevat meer eiwitten dan het "ooo zo goeie, beste whey merk ter wereld" Optimum Nutrition Gold Standard?

Heeft iemand die sheet van die XXL post al is goed gelezen ?!

Top, dus de whey van BnF bevat meer eiwitten dan het "ooo zo goeie, beste whey merk ter wereld" Optimum Nutrition Gold Standard?
Optimum Nutrition Gold Standard claimt 72.73 gr en bevat 63.83 gr = 12% minder (-8.9 gr)
B&F claimt 78 gr en bevat 65.5 gr = 16% minder (-12.5 gr)
Dus B&F wijkt zowel procentueel als absoluut meer af als we van die afbeeldingen en het lab resultaat uitgaan.

Schokkend resultaat van Gaspari, gezien de hoge prijs.

Maar mensen kopen liever een verkoopspraatje.

Ik MOET helemaal niks.

Optimum Nutrition Gold Standard claimt 72.73 gr en bevat 63.83 gr = 12% minder (-8.9 gr)
B&F claimt 78 gr en bevat 65.5 gr = 16% minder (-12.5 gr)
Dus B&F wijkt zowel procentueel als absoluut meer af als we van die afbeeldingen en het lab resultaat uitgaan.

Ja das een principe kweste wie wat claimed.

Mij gaat het er om wat er in zit... BnF is dus 40% goedkoper maar bevat meer eiwitten dan DE Optimum Nutrition Gold Standard?

Nou ik wacht het nu maar af,
er komen nu teveel resultaten van derden..

en specifieke vragen worden nog steeds niet correct beantwoord..
ik wens iedereen veel succes...

/out..

ik zou zeggen, voor de draad met die resultaten! dat schept misschien wat helderheid of nuanceert de boel.
Hoe dan ook, het zou sterk zijn wanneer je die resultaten voor het collectief kunt ritselen, desnoods anonimiseer je de boel eerst.

Die resultaten zouden niet vrij mogen komen aangezien het slechts steekproefsgewijs was en dus zeker niet een waterdicht onderzoek. Waarschijnlijk zijn ze bang voor claims etc. Ik kan het alsnog vragen! Misschien dat de nood nu hoog genoeg is.

Terug
Naar boven