AndroidHealthClinic

Lab resultaten doofpot?

Ja das een principe kweste wie wat claimed.

Mij gaat het er om wat er in zit... BnF is dus 40% goedkoper maar bevat meer eiwitten dan DE Optimum Nutrition Gold Standard?

Tja, als je het zo gaat bekijken.
XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit.

Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper. :rolleyes:

XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit.

Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper. :rolleyes:

Dus koop bij XXL.

Tja, als je het zo gaat bekijken. XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit. B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit. Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit. Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper. :rolleyes:

Dat is duidelijke taal.

Galen misschien weet je ook het antwoord op mijn vraag. Als er 20% minder eiwitten heeft ingezeten, wat heeft er dan 20% meer in gezeten? Zijn dat koolhydraten, vetten of andere vul middelen??

Dat is duidelijke taal.

Galen misschien weet je ook het antwoord op mijn vraag. Als er 20% minder eiwitten heeft ingezeten, wat heeft er dan 20% meer in gezeten? Zijn dat koolhydraten, vetten of andere vul middelen??
Waarschijnlijk meer vetten en meer koolhydraten. Vooral dat laatste geeft je meer speling om het makkelijk op smaak te brengen ook. Volgens sommigen verandert het in een suikerspin als je het langer dan 10 s schudt.

Ik vond het al verdacht dat die shakies van B&F in suikerspin veranderen als je ze langer dan 10 s schudt. :(
Tja dat heb je met al die toegevoegde fructose hé.

Laatst bewerkt:

Belangrijker is dat het er op lijkt dat je niet zeker weet hoeveel proteine de potten van B&F en anderen bevatten.

Als er eenmaal een andere waarde op de pot wordt gezet dan daadwerkelijk in het product zit, dan is er geen enkele garantie voor stabiliteit van dat werkelijke percentage proteine.

De alpha (rendement/proteine) is niet alleen lager geworden, beta (risico), gamma (veranderingen in het risico) en vega (hoeveel de hoeveelheid proteine fluctueert) zijn ineens ook gestegen, en we hebben geen idee met hoeveel.

Sniezel gaat er ten onrechte van uit dat die allemaal 0 zijn, constant 65.5%

Edit:Wat je zeker kan weten is dat een producent na een tijdje 20% minder geleverd te hebben dan op de pot staat ontdekt dat hij daar mee weg kan komen, er niets is dat hem er van zal weerhouden om 50% minder te leveren, of 80 of 99%
na een tijd.

Laatst bewerkt:
Belangrijker is dat het er op lijkt dat je niet zeker weet hoeveel proteine de potten van B&F en anderen bevatten.

Als er eenmaal een andere waarde op de pot wordt gezet dan daadwerkelijk in het product zit, dan is er geen enkele garantie voor stabiliteit van dat werkelijke percentage proteine.

Sniezel gaat daar ten onrechte wel van uit.

De alpha (rendement/proteine) is niet alleen lager geworden, beta (risico), gamma (veranderingen in het risico) en vega (hoeveel de hoeveelheid proteine fluctueert) zijn ineens ook gestegen, en we hebben geen idee met hoeveel.
Je vergeet ook nog de delta (percentage true naturalheid).

Je vergeet ook nog de delta (percentage true naturalheid).

:roflol:

Delta is de gevoeligheid van de waarde van een optie voor verandering in de waarde van de onderliggende assets.

In dit geval true naturalheid inderdaad, het geheime supplement van mr 10, phd.

Dank voor de aanvulling. :D

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk meer vetten en meer koolhydraten. Vooral dat laatste geeft je meer speling om het makkelijk op smaak te brengen ook. Volgens sommigen verandert het in een suikerspin als je het langer dan 10 s schudt.
Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb.

Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst. :(

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb.

Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst. :(

Hoeveelste account is dit nou Ruud (aka Brutez)?

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb. Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst. :(
want, er is al iets bekend !? erg jammer dat alles z'n beetje op B&F geschoven wordt, zonder dat er maar iets officieel bekend is :o maar goed ik was klaar hier :p ---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Laatst bewerkt:

Ik ben altijd een isolaat gebruiker geweest (ongeacht bluk/cut), dus nooit perfection gehad, maar ben uiteraard ook wel benieuwd naar de isolaat perfection. Het zou me niets verbazen als ook daar niet alles klopt, te meer nu het er op lijkt dat B&F onvoldoende controle en toezicht houdt op haar leveranciers. Stond een paar dagen voor die uitkomst op het punt een flinke emmer isolaat perfection te bestellen, maar heb daar vanaf gezien (thank god op tijd). het is misschien lullig, maar ze hebben simpelweg de schijn helaas tegen..

Voor mij in ieder geval geen B&F meer dan. Netjes van XXL btw.

Ik val er in. Moet ik 8 pagina's terug om tot de conclusie te komen?

Al wijkt de proteïnegehalte met 100% ik sta als een blok beton achter bodyenfitshop

Tja, als je het zo gaat bekijken. XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit. B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit. Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit. Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper. :rolleyes:

Alleen ik bestelde altijd de 4,5kg bij b&f dus die was wel weer goedkoper geloof ik :( aangezien er geen grotere voordeelpot bij xxl is van whey delicious.
Ik twijfel nog om gewoon makkelijk opportunistisch te zijn of om xxl te supporten en te switchen.

Terug
Naar boven