- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Still gets me everytime

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Still gets me everytime

Ja das een principe kweste wie wat claimed.
Mij gaat het er om wat er in zit... BnF is dus 40% goedkoper maar bevat meer eiwitten dan DE Optimum Nutrition Gold Standard?

Tja, als je het zo gaat bekijken.
XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit.
Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper.![]()
Tja, als je het zo gaat bekijken. XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit. B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit. Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit. Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper.![]()
Waarschijnlijk meer vetten en meer koolhydraten. Vooral dat laatste geeft je meer speling om het makkelijk op smaak te brengen ook. Volgens sommigen verandert het in een suikerspin als je het langer dan 10 s schudt.Dat is duidelijke taal.
Galen misschien weet je ook het antwoord op mijn vraag. Als er 20% minder eiwitten heeft ingezeten, wat heeft er dan 20% meer in gezeten? Zijn dat koolhydraten, vetten of andere vul middelen??
Ik vond het al verdacht dat die shakies van B&F in suikerspin veranderen als je ze langer dan 10 s schudt.
Tja dat heb je met al die toegevoegde fructose hé.
Nou ik wacht het nu maar af,
er komen nu teveel resultaten van derden..
en specifieke vragen worden nog steeds niet correct beantwoord..
ik wens iedereen veel succes...
/out..
Tja, als je het zo gaat bekijken.
XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit.
Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit.
Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper.![]()
Je vergeet ook nog de delta (percentage true naturalheid).Belangrijker is dat het er op lijkt dat je niet zeker weet hoeveel proteine de potten van B&F en anderen bevatten.
Als er eenmaal een andere waarde op de pot wordt gezet dan daadwerkelijk in het product zit, dan is er geen enkele garantie voor stabiliteit van dat werkelijke percentage proteine.
Sniezel gaat daar ten onrechte wel van uit.
De alpha (rendement/proteine) is niet alleen lager geworden, beta (risico), gamma (veranderingen in het risico) en vega (hoeveel de hoeveelheid proteine fluctueert) zijn ineens ook gestegen, en we hebben geen idee met hoeveel.
Je vergeet ook nog de delta (percentage true naturalheid).

Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb.Waarschijnlijk meer vetten en meer koolhydraten. Vooral dat laatste geeft je meer speling om het makkelijk op smaak te brengen ook. Volgens sommigen verandert het in een suikerspin als je het langer dan 10 s schudt.

Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst.![]()
Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb.
Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst.![]()
want, er is al iets bekend !? erg jammer dat alles z'n beetje op B&F geschoven wordt, zonder dat er maar iets officieel bekend isIk vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb. Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst.![]()
maar goed ik was klaar hier
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ---------- Ik vind het echt onbegrijpelijk. Zeker als ik bedenk hoeveel potten whey perfection ik in de jaren gebruikt heb.
Ook schandalig dat ze whey perfection nog steeds verkopen en zelfs promoten. Je zou eerder verwachten dat ze na deze labtest de verkoop tijdelijk stoppen totdat alles weer in orde is. Maar schijnbaar is geld verdienen het aller belangrijkst.![]()
Omdat er een blok beton voor je hoofd zit ofzo? Of hoe moet ik dit intreperteerden?Al wijkt de proteïnegehalte met 100% ik sta als een blok beton achter bodyenfitshop
Tja, als je het zo gaat bekijken. XXL Nutrition betaal je 39,95 voor 2500 gram whey delicious, die volgens de resultaten dan (2500 * 0.77625) = 1940.625 gr eiwit bevat waardoor je 0,0205 eu betaalt voor 1 gr eiwit. B&F betaal je 34,90 voor 2270 gram whey perfection, die volgens de resultaten dan (2270 * 0.655434) = 1487.83518 gr eiwit bevat waardoor je 0,0235 eu betaalt voor 1 gr eiwit. Ofwel bij XXL ben je 14% goedkoper uit. Dat een ander slechter is maakt het niet beter ofzo. XXL bevat dus NOG meer eiwit en is NOG goedkoper.![]()
aangezien er geen grotere voordeelpot bij xxl is van whey delicious.