OzzyY
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
Professor van de Universiteit Maastricht is in deze de automonteur en de whey van B&F een tweedehands auto?
Prof zal laborant zijn, maar zo zie ik het inderdaad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Professor van de Universiteit Maastricht is in deze de automonteur en de whey van B&F een tweedehands auto?
Nee, naam van een associate prof. staat op het document (ik typ hem niet uit omdat meneer dat mogelijk niet zo prettig vindt i.v.m. Google).Prof zal laborant zijn, maar zo zie ik het inderdaad
Nee, naam van een associate prof. staat op het document (ik typ hem niet uit omdat meneer dat mogelijk niet zo prettig vindt i.v.m. Google).
We hebben aangegeven hier maandag intern verder mee te gaan. We hebben in het desbetreffende topic volgens mij voldoende gereageerd. We zijn intern druk bezig hier een zo goed mogelijk antwoord te krijgen en willen alle feiten op tafel hebben. Zo iets doe je niet in één werkdag. We kunnen vandaag wel een heel verhaal gaan publiceren wat uit 'haast' in elkaar gezet is, maar we willen iets hebben om mee te praten.Ik meende dat B&F vandaag met een reactie ging komen... kan ik veronderstellen dat ze hun hier niet aan zullen houden?
We wachten af, inderdaad niets overhaasten.We hebben aangegeven hier maandag intern verder mee te gaan. We hebben in het desbetreffende topic volgens mij voldoende gereageerd. We zijn intern druk bezig hier een zo goed mogelijk antwoord te krijgen en willen alle feiten op tafel hebben. Zo iets doe je niet in één werkdag. We kunnen vandaag wel een heel verhaal gaan publiceren wat uit 'haast' in elkaar gezet is, maar we willen iets hebben om mee te praten.
).
Thanks voor de verduidelijking van jullie beiden, karma is on its way![]()
Nog 1 vraag Galen: Als je zegt dat de naam van een associate van U Maastricht vermeld staat, dan heb je het niet over het PDF bestand dat gedownload kon worden neem ik aan? Want hier staat voor zover ik weet geen naam op. Dus waar haal je deze info als ik vragen mag?
Staat wel een naam op, goed kijken. Ik ga hem hier alleen niet uittikken voordat dit een eerste hit wordt bij Google als je z'n naam intikt.
Kan dat in een ander topic of prive
?Staat wel een naam op, goed kijken. Ik ga hem hier alleen niet uittikken voordat dit een eerste hit wordt bij Google als je z'n naam intikt.

Beetje voorbarige conclusie in de richting van XXL, een afwijking van 3% zou ik niet de boel flessen noemen. Dit komt doordat je met een biologisch product van doen hebt, en dit is NOOIT constant.Dus de conclusie is; beiden stoppen te weinig whey in hun product. Alleen is het verschil bij XXL zo klein dat het bijna niet noemenswaaridg is. Ook een vrij normale praktijk in de voedingsmiddelenbranche om marginaal minder te leveren.
En B&F flest de boel gewoon en stop significant te weinig whey in zijn product. Tenzij het 22% goedkoper is dan dat van XXL worden de klanten van B&F opgelicht. (60.5gr (B&F) / 77.6gr (XXL)) = 22% minder.
Verder geen reden om te twijfelen aan de uitkomsten wat betreft accuraatheid en precisie. Een groter aantal samples zou voor wetenschappelijk onderzoek wel noodzakelijk zijn, maar in dit geval voldoet een marginaal lager gemiddelde en grotere standaard deviatie.
Bij de meeste mensen duurt een werkdag of collegedag ongeveer 8 uren. Een fatburner doet zijn werk over het algemeen gedurende 8 uren. Als we het dus hebben over een fatburner dat de hele werk- of collegedag door werkt doelen we dus op die 8 uren.
Klopt inderdaad, je lichaam kan niet de hele dag op volle toeren draaien natuurlijk. Een goede nachtrust is daarnaast ook erg belangrijk voor je herstel en groei en als je nog vol energie bent van een fatburner zal je nooit in slaap kunnen komen.
Jordy