Raymond1999
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
xd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij concludeerde dat XXL ook te weinig eiwitten erin stopte, waar ik het volledig niet mee eens ben, werk zelf in de biochemische industrie, en 3% afwijking vind ik behoorlijk netjes.Hij noemt die drie procent dan ook geen flessen, hij noemt b&f flessen.
Hij concludeerde dat XXL ook te weinig eiwitten erin stopte, waar ik het volledig niet mee eens ben, werk zelf in de biochemische industrie, en 3% afwijking vind ik behoorlijk netjes.
Ik zit in finance, niet biochemie, maar aangezien het om statistiek gaat nu kan ik er wel wat zinnigs over zeggen.
Er zijn een paar samples getest en het gemiddelde van daarvan lag erg dicht bij een eerdere test van XXL. Dus is die waarde behoorlijk accuraat concluderen we dan.
Uit de samples is twee keer een monster genomen waarvan de waarden dicht bij elkaar lagen. Dus die test is behoorlijk precies.
Ik zou dit niet in een onderzoek publiceren, maar in de praktijk kun je dan al wel de conclusie trekken dat als de vorige keer XXL ook net 2% minder whey had dan de 80 die het had moeten hebben, en nu weer, en we hebben dat precies gemeten.
Dan durf ik, gezien het feit dat het algemeen bekend is dat in de voedingsmiddelenbranche gemiddeld net te weinig wordt geleverd, en whey een duur product is, er gemiddeld gewoon een hele kleine afwijking naar beneden is.
Maar ik heb nooit gezegd dat ze de boel flessen. Dit is een hele keurige uitslag van XXL, zo'n kleine afwijking , daar is niks mis mee.
Want deze meting was natuurlijk niet op basis van de droogstof.Bij elke test op eiwitpercentage zul je een paar procent lager uitkomen dan wat de leverancier opgeeft (maar zeker niet 15-20%!). Dat komt omdat het percentage door de leverancier op droge basis wordt weergegeven, terwijl er altijd wat vocht in het product zit.
Ik denk dat er wel bedrijven zijn die het eiwitpercentage op basis van de echte samenstelling zouden willen vermelden, maar dat ze dat niet aandurven. Want als ze dat als enige doen, stapt iedereen over naar de concurrent die het niet op die manier vermeldt en daardoor 3-5% meer eiwit lijkt te leveren (maar dat in werkelijkheid niet doet). Het is moeilijk in een vechtmarkt de eerste en wellicht enige te zijn die het correcte percentage noemt. Dat is praktisch zelfmoord.
Hele slappe reactie dit, en als er een naar sfeertje is dan lijkt mij dat de veroorzaker daarvan een leverancier is van een product dat zeer waarschijnlijk niet in orde is.Naar sfeertje in dit soort topics, verdachtmakingen en speculaties die echt nergens meer over gaan. Maar daarna het wel vreemd vinden dat topics op slot gaan na fanboyism, getrol en complotgedachten die totaal geen hout snijden. Alle objectiviteit en skepticisme lijkt opeens het raam uit te vliegen als bepaalde uitkomsten in iemands straatje passen. Zoals het nu wordt voorgesteld door sommigen lijkt het er op dat je moedwillig wordt opgelicht terwijl er nog vrij veel onduidelijk is over de afgenomen samples, testen en resultaten. Heb zelf nergens belangen bij of in maar verzoek wel om de discussie over dit onderwerp niet te laten verzanden tot een discussie waarvan de uitkomst bij voorbaat al vast leek te staan en alle objectiviteit is verloren gegaan.
Dit vind ik helemaal om te lachen, de pot verwijt de ketel....Alle objectiviteit en skepticisme lijkt opeens het raam uit te vliegen als bepaalde uitkomsten in iemands straatje passen
Daar lijkt het inderdaad op, ook al wordt het wel binnen de regeltjes gedaan natuurlijk.Zoals het nu wordt voorgesteld door sommigen lijkt het er op dat je moedwillig wordt opgelicht
Prachtig man een topic dichtgooien, de boel censureren en het dan over objectiviteit hebben.een discussie waarvan de uitkomst bij voorbaat al vast leek te staan en alle objectiviteit is verloren gegaan
Gaat nogal door hier he? Iemand bakkie thee?
Weet alleen niet of me thee 100% is, kan 97% zijn.

Gaat nogal door hier he? Iemand bakkie thee?
Weet alleen niet of me thee 100% is, kan 97% zijn.

Ligt eraan of hij van xxl of b&f is; anders zou 97% ook 80% kunnen zijn![]()

Het is al eerder gepost, maar het is een beetje zoals het zeggen dat je niks van de stijging in de benzineprijs merkt omdat je toch altijd voor 40 euro tankt.Als ik nu een bolle maatschep neem ipv een afgestreken is het dan wel ok ?![]()
Het is al eerder gepost, maar het is een beetje zoals het zeggen dat je niks van de stijging in de benzineprijs merkt omdat je toch altijd voor 40 euro tankt.