MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-15,5% eiwit, +185% Koolhydraten, +112% suikers)

Bezoekers in dit topic

and here we go (9 leden en 11 gasten)
 
Het is dus enkel een bevestiging van wat we al wisten. Ben benieuwd naar labresultaten over b.v. 6 maanden. Hier kunnen we helaas niets mee. Enige wat verontrustende is dat de slechte batch dus nog steeds verkocht word.
 
Het is dus enkel een bevestiging van wat we al wisten. Ben benieuwd naar labresultaten over b.v. 6 maanden. Hier kunnen we helaas niets mee. Enige wat verontrustende is dat de slechte batch dus nog steeds verkocht word.

mis ik dat er bij staat wanneer deze isolaat is gekocht ?
 
Het is dus enkel een bevestiging van wat we al wisten. Ben benieuwd naar labresultaten over b.v. 6 maanden. Hier kunnen we helaas niets mee. Enige wat verontrustende is dat de slechte batch dus nog steeds verkocht word.

Denk dat dat weinig verschil zal maken. De huidige labtesten gooien ze in de doofpot of ontkennen ze keihard, en alle comments/reviews worden direct verwijderd. Denk dat ze er nog prima mee weg komen ook jammer genoeg.
 
Gezellig zondagavond chat wordt dit!
Momenteel bekijken: 16 gebruiker(s) (8 leden en 8 gasten) dit topic
KoekieMonster, fitnessfreak82, skinnie, Forge, A J D L, Atreus, lospeed, Guess


Heb tot op heden nog geen spijt van mijn overstap naar MyProtein whey. Zeker na weer dit gelezen te hebben.
 
mis ik dat er bij staat wanneer deze isolaat is gekocht ?

Van aankoopdatum staat er niets. Wel productiedatum.

http://www.supplementlabtest.com/nieuwe-testen

Wij hebben een gesloten en ongeschonden verpakking van 750 gram vanille met productiedatum 11/2014 ontvangen van een een lid op het Dutchbodybuilding.com forum en naar het lab gestuurd. Er komt een uitgebreide test om deze resultaten te vergelijken met de eerdere test door de groep studenten. Dit bestaat uit een aminozuuranalyse (15 aminozuren), stikstofanalyse (Kjeldahl), koolhydraten en suikers.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Ik snap niet wat het uitmaakt welke batch dit is, er werd toch beweerd door B&F dat de isolaat en micellar correct waren, dat het enkel de whey perfection was waar er mee "geknoeid" was. Dit is pure oplichterij.

Dit klopt inderdaad. Oude en nieuwe batchen zijn niet van tel bij Isolaat Perfection omdat hier nooit iets mis mee zou geweest zijn.

Bij Whey Perfection kunnen we dus alleen van oude en nieuwe batchen spreken.
 
ben benieuwd hoe de bulkpowder en myprotein eruit komt .
 
Ik snap niet wat het uitmaakt welke batch dit is, er werd toch beweerd door B&F dat de isolaat en micellar correct waren, dat het enkel de whey perfection was waar er mee "geknoeid" was. Dit is pure oplichterij.

omdat isolaat toch ook al 2x is getest ? dan is het namelijk geen nieuwe info
 
Zou het dan ook mogelijk zijn dat er meer lactose in zou hebben gezeten?
De isolaat van B&F heb ik ooit één keer gehad en kreeg er fors krampen van (Ben lactose intolerant)... andere merken (Iso 100, Powersupplements en XXL) niet.

Same here.

Ik kreeg onwijs buikpijn van de zowel de whey als de isolaat van B&F. Daarom overgestapt naar egg protein van XXL. Nergens meer last van.
 
omdat isolaat toch ook al 2x is getest ? dan is het namelijk geen nieuwe info

Er zou sprake geweest zijn van een tussenbatch, poging om de formule te verbeteren. Maar er zou nooit was mis geweest zijn met de isolaat volgens B&F, dus hoe kunnen we dan spreken van verschillende batches?

Vermoedelijk is dit de reden waarom er 2 extra aminozuren gevonden zijn.

"Er is ook een hogere Arginine en Histidine waarde gevonden. Bij eerdere metingen is dit niet aangetroffen dus durven we hier geen uitspraken over te doen. Toevoegingen van Glycine en Alanine kunnen wij met zekerheid bevestigen door de vorige aminozuuranalyses."
 
Dit klopt inderdaad. Oude en nieuwe batchen zijn niet van tel bij Isolaat Perfection omdat hier nooit iets mis mee zou geweest zijn.

Bij Whey Perfection kunnen we dus alleen van oude en nieuwe batchen spreken.

test is dus een bevestiging van wat al bekend was uit de test van die studenten. eiwitgehalte iets hoger zie ik maar dat is het verschil dan tussen chocolade smaak en vanille.

Snap de discussie over oude en nieuwe batches ook niet zo, daar kan je alleen over spreken bij whey perfection waar B&F heeft toegeven dat er iets mis was en dat de formule is aangepast. Dan heb je dus een scheiding tussen oud en nieuw.

De slechte testuitslag van die studenten over de isolaat en caseine hebben ze altijd bestempeld als onwaar. En ze hebben aangegeven dat er met de isolaat niets mis is/was. Deze test geeft aan dat de isolaat dus inderdaad niet goed scoort in een test. Maar aangezien ze dit nooit hebben toegegeven zal de formule ook niet aangepast zijn.

Zag wel op de labsite dat wij als volgende aan de beurt zijn met de isolaat maar ik verwacht geen rare uitslag. Heb deze eind 2014 nog laten testen en scoorde rond de 86% dus dat verwacht ik nu weer. We wachten het gewoon rustig af.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zag wel op de labsite dat wij als volgende aan de beurt zijn met de isolaat maar ik verwacht geen rare uitslag. Heb deze eind 2014 nog laten testen en scoorde rond de 86% dus dat verwacht ik nu weer. We wachten het gewoon rustig af.

En als dat niet zo is geef je gewoon VOLAC de schuld :p
 
Not this shit again
Ze gaan toch niet reageren
90% vd consumenten buiten dbb hebben geen idee
 
Back
Naar boven