- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt het uit? B&F bekende wel kleur m.b.t. whey perfection maar bleef glashard ontkennen dat er ooit iets heeft gemankeerd aan hun isolaat. Dit bewijst wederom wat een stel boeven het zijn daar.
Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Zou alsnog liever een batch uit januari 2015 bijv getest zien worden.nee niet helemaal omdat ze toen al beweerden dat die tests niet zouden kloppen en dat er niks aan de hand zou zijn met die batch, die gasten zijn toen alles opeens gaan ontkennen.
waarvoor? je weet toch allang dat ze keiharde leugenaars zijn hun zijn al zo vaak door de mand gevallen.Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Zou alsnog liever een batch uit januari 2015 bijv getest zien worden.
Te sick dit. Zouden gewoon aangifte moeten doen bij de politie naast civielrechtelijke verhaal en andere klachtenclaims, haha.
Ik zou een BMOVL-procedure starten.Te sick dit. Zouden gewoon aangifte moeten doen bij de politie naast civielrechtelijke verhaal en andere klachtenclaims, haha.

nee ik ga liever Turkse pizza eten tijdens mijn pauze, daarnaast vang ik liever echte boeven
we worden zoveel bezig gehouden met zinloze crap

slechte zaak eigenlijk dat wij pauze krijgen volgens 90% van de bevolking