Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-15,5% eiwit, +185% Koolhydraten, +112% suikers)

Bezoekers in dit topic

j0jm2h.gif
 
Not this shit again Ze gaan toch niet reageren 90% vd consumenten buiten dbb hebben geen idee
Daarom moet iedereen dit op social media gooien.
Man man man dat dit kan in Nederland.
 
De slechte testuitslag van die studenten over de isolaat en caseine hebben ze altijd bestempeld als onwaar. En ze hebben aangegeven dat er met de isolaat niets mis is/was. Deze test geeft aan dat de isolaat dus inderdaad niet goed scoort in een test. Maar aangezien ze dit nooit hebben toegegeven zal de formule ook niet aangepast zijn.

Zouden ze niet ook de isolaat inmiddels veranderd hebgen denk je?
Dat ze niet ineens het hele assortiment aanpassen zoals multivits, visoliecapsules etc snap ik, maar het lijkt mij wel dat ze met alle eiwitten voorlopig geen risico meer durven nemen.
 
Ik koop nog steeds hun whey, niks mis mee
 
owh ja want dat merk je ja

goed voor je

Tuurlijk merk je dat! Het is eigenlijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven je de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer je Isolaat Perfection eenmaal hebt geprobeerd dan zul je nooit meer anders willen.

Ralf
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Tuurlijk merk je dat! Het is eigenlijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven je de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer je Isolaat Perfection eenmaal hebt geprobeerd dan zul je nooit meer anders willen.

Ralf

hoi Ralf goed om te horen groetjes Carmen
 
Tuurlijk merk je dat! Het is eigenlijk heel simpel; hogere kwaliteit is onmogelijk. Of het nu is voor spieren of een dieet, of het gaat om het hoogste eiwitgehalte, laagste vetgehalte, beste oplosbaarheid, de smaak.... Isolaat Perfection wint altijd. Wij geven je de keiharde garantie, Isolaat Perfection is het allerbeste product verkrijgbaar. Wanneer je Isolaat Perfection eenmaal hebt geprobeerd dan zul je nooit meer anders willen. Ralf
Ik mis de hyperlink in de post. Seems not legit...
 
Zouden ze niet ook de isolaat inmiddels veranderd hebgen denk je?
Dat ze niet ineens het hele assortiment aanpassen zoals multivits, visoliecapsules etc snap ik, maar het lijkt mij wel dat ze met alle eiwitten voorlopig geen risico meer durven nemen.

Dat zou best kunnen maar dat is dan in stilte gebeurt of nu gaande. Ze hebben nooit toegegeven en zelf ontkend dat er met andere producten dan whey perfection ook iets mis was/is. Uit de test van die studenten en deze test blijkt dat er wel degelijk iets mis is met de isolaat.
 
Dit was toch de leugen waarnaar men op zoek was om B&F juridisch klem te kunnen zetten?

Ze hebben dit ontkent, ze hebben gezegd dat er niets mis mee was. Dat de labresultaten een leugen waren.

Lijkt me dat hier wel werk van kan worden gemaakt.
 
kzal maar weer een beetje in zijn zeker
ben eigelijk veel meer benieuwd naar iets anders dan whey, of whsy van een andere producent
 
Teh fuck. Dat ik aan B&F zoveel geld uit heb gegeven zeg. 't is dat ik te lui ben voor een rechtszaak.
 
Sensationeel die producten van boobytrap&profitshop.
 
Zag wel op de labsite dat wij als volgende aan de beurt zijn met de isolaat maar ik verwacht geen rare uitslag. Heb deze eind 2014 nog laten testen en scoorde rond de 86% dus dat verwacht ik nu weer. We wachten het gewoon rustig af.

Hier zeg je 86% terwijl op https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/whey-isolaat staat "En met maar liefst 93% puur eiwit is dit zonder twijfel één van de meest zuivere eiwitshakes ter wereld.". En dan daar boven staat weer dat het 92% voor naturel is en 89.4% voor vanille.

Je kan wel lekker gebruik maken van dit gedoe rondom B&F maar dit hele supplementenwereldje is smerig.
 
Back
Naar boven