Vind dat wel fijn, kan ik lekker ongestoord kleuters neerknuppelen en bejaarde mannen verkrachten.
lees die zin andersom.
pedograaf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind dat wel fijn, kan ik lekker ongestoord kleuters neerknuppelen en bejaarde mannen verkrachten.
Hier zeg je 86% terwijl op http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/whey-isolaat staat "En met maar liefst 93% puur eiwit is dit zonder twijfel één van de meest zuivere eiwitshakes ter wereld.". En dan daar boven staat weer dat het 92% voor naturel is en 89.4% voor vanille.
Je kan wel lekker gebruik maken van dit gedoe rondom B&F maar dit hele supplementenwereldje is smerig.
Er zijn altijd kleine afwijkingen op voedingswaarden mogelijk, het eiwitgehalte op onze isolaat vanille bijvoorbeeld wordt berekend aan de hand van de sheets van de producent dan kom je uit op 89,4% eiwit (wij houden standaard rekening met ca 2% vocht) de meeste producenten houden helemaal geen rekening met vocht. Als we dan na een meting uitkomen op 86,6% (twee keer gemeten in een labtest) dan is dat een heel mooi resultaat en een minimale afwijking van 2,8g/100gram.
Isolaat van b&f is door de studenten gemeten op 69,8% en door de labtestsite op 75,6% terwijl er 89,5% gedeclareerd wordt. Daar zijn producten dus bewust ondergedoseerd en dat is een heel ander verhaal dan een kleine afwijking.
Vind je opmerking daarom ook niet terecht.

Ik ben het in die zin wel met Anthem eens dat als de whey isolaat structureel 86% test (is na 2 tests nog misschien geen sprake van, maar later misschien wel), je als verkoper op de website niet kunt zeggen 89%. Sheets van de producent lijken me weinig relevant als de realiteit 86% is. Dat klinkt erg zeikerig en misschien is dat het ook wel, maar ik vind het wel zo netjes, helemaal gelet op het whey-schandaal van B&F.

Ik heb al eerder aangegeven dat het gebruikelijk is (vrijwel alle merken doen dat) te declareren op de droge stof dan komt onze isolaat vanille op 91,6%. Dus 2,2% hoger dan wat op het label staat. De gemeten waarden van 86,6% is zoals het product in de pot zit. Laat mij een test op een andere isolaat vanille nog maar eens zien met een dergelijk hoge score en kleine afwijking.
Ik snap je punt maar zeker. In het verleden heb ik dit altijd aangegeven bij de voedingswaarde (droge en natte stof) maar er kwam zoveel commentaar op dat we hiermee gestopt zijn. Mensen dachten hierdoor dat onze whey slechter was dan die van andere merken. Wel houden we met de declaratie op de pot altijd rekening met circa 2% vocht en komt het eiwitgehalte op de droge stof altijd hoger uit dan de waarde op het label.
Mensen die enige kennis van voeding hebben weten dat een afwijking van 2,8gr/100gram echt heel weinig is. Denk je dat je kip altijd 20% eiwit bevat en je melk altijd het zelfde eiwitpercentage heeft?
PS> deze discussie kan beter buiten dit topic lopen dus ik reageer hier verder niet meer op![]()

Is hier al een Facebook bericht over gemaakt? Dan kunnen we dit allemaal delen en zal een groter effect hebben + een grotere doelgroep bereiken. Het is belangrijk dat dit nieuws enkel op het DBB forum verspreid wordt.
Heeft ook al goed gewerkt bij de vorige labtesten.... Body&fit weten we nu allang wel, dus je kan je eigen conclusies trekken. Beetje dom om nogmaals hun whey te testen. Ze hadden beter een ander merk kunnen nemen of een ander product.
Dus de donateurs beslissen wat getest wordt. Isolaat was volgens B&F in orde, dus een 2de test van dit product is een mooie bevestiging vind ik.Is hier al een Facebook bericht over gemaakt? Dan kunnen we dit allemaal delen en zal een groter effect hebben + een grotere doelgroep bereiken. Het is belangrijk dat dit nieuws enkel op het DBB forum verspreid wordt.
Ik heb al eerder aangegeven dat het gebruikelijk is (vrijwel alle merken doen dat) te declareren op de droge stof dan komt onze isolaat vanille op 91,6%. Dus 2,2% hoger dan wat op het label staat. De gemeten waarden van 86,6% is zoals het product in de pot zit. Laat mij een test op een andere isolaat vanille nog maar eens zien met een dergelijk hoge score en kleine afwijking.
Ik snap je punt maar zeker. In het verleden heb ik dit altijd aangegeven bij de voedingswaarde (droge en natte stof) maar er kwam zoveel commentaar op dat we hiermee gestopt zijn. Mensen dachten hierdoor dat onze whey slechter was dan die van andere merken. Wel houden we met de declaratie op de pot altijd rekening met circa 2% vocht en komt het eiwitgehalte op de droge stof altijd hoger uit dan de waarde op het label.
Mensen die enige kennis van voeding hebben weten dat een afwijking van 2,8gr/100gram echt heel weinig is. Denk je dat je kip altijd 20% eiwit bevat en je melk altijd het zelfde eiwitpercentage heeft?
PS> deze discussie kan beter buiten dit topic lopen dus ik reageer hier verder niet meer op![]()