XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

- Uhm Ralf, er komen allemaal telefoontjes binnen van leden van het almachtige dbb forum. Na onze WP blijkt het eiwitpercentage van de IP en MCP ook niet te kloppen. Wat moet ik zeggen?
> volac.
- Maar, dat hebben we de afgelopen 2x ook al gedaan. Dat kan toch niet nog een keer?
> VOLAC.
- Ja maar Ralf, we zitten toch gewoon met de billen bloot? Kunnen we niet gewoon een keer eerlijk zijn?
> VOOOLLAAACCC

Dat heb ik gedaan maar kreeg enkel een email met daarbij de melding dat er absoluut inzat wat op het label stond. Ik heb daar toen ook mijn conclusies uit getrokken maar vind het niet zo'n groot probleem. Mijn eiwitten haal ik namelijk niet uit de whey shakes.

klopt ouwe, geen groot probleem. Gewoon lekker betalen voor 20% gebakken lucht, want f**k principes, right?

wow

wie had dit verwacht

kut volac ook altijd
Inderdaad, arme B&F, wist van niets. Hoop dat het een beetje gaat met ze... Als steunbetuiging heb ik zojuist 10 kg isolaat gekocht. M'n ordernummer is C1038569. MAAK ER WAT MOOIS VAN!

Eerdere reactie B&F:

Ik geef zuiver aan dat Volac geen blaam treft. Aminolabs heeft aan smaken amino's toegevoegd. Hierdoor is het eiwitpercentage lager. Daardoor wordt het eiwitpercentage dus nog lager. Dat is geen verdedigen maar juist hoe het is en negatief voor ons. We hebben alle smaken vervangen en gaan bijna op wekelijks de amino profielen testen. Aminolabs krijgt 1 kans. Wij zullen in overleg verder een goeie korting moeten geven op de Whey (lagere prijs) om alles te compenseren. Dat is het minste wat we kunnen doen naar jullie als klanten.

Allright B&F, zeg maar doei tegen aminolabs dan:)

gelukkig heeft BF mij vorige week via PM 10 euro korting aangeboden om mijn 30 bestellingen uit het verleden te compenseren

hoe kan ik nu boos worden

:roflol:

Body en Trickshop

aop7k3.jpg

En natuurlijk nog 25% korting op de Whey Perfection met de code: WHEYPERFECTION. Op de nieuwe en juiste batch

Waarom heeft body en fit nog niet gereageerd? Hele vergadering met het team van hoe ze het deze keer beter kunnen verantwoorden.

Waarom heeft body en fit nog niet gereageerd? Hele vergadering met het team van hoe ze het deze keer beter kunnen verantwoorden.
Omdat ze even tot 100000 moeten tellen zodat ze niet net als de vorige keer als een hoogzwangere vrouw reageren.

Er staan wel wat schoonheidsfoutjes in het onderzoek.
19,7 gram eiwit per 100 gr minder is 22%.Dat snap ik.
Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 4,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?

Slordig.

Ps:een klein excuusje van mijn kant richting jou is inmiddels wel op zijn plaats Galen.
Ik vond dat jij altijd extreem negatief was zowel hier als op Bodynet richting B&F,maar achteraf heb je wel gelijk gehad.:)

Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 4,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?

Slordig.:)

is inderdaad fout. Het is niet +289%, maar het aantal koolhydraten is wel 289% van wat het zou moeten zijn (de 100%). Het is dus +189%. Zelfde verhaal met suikers.

Slordig.

Ps:een klein excuusje van mijn kant richting jou is inmiddels wel op zijn plaats Galen.
Ik vond dat jij altijd extreem negatief was zowel hier als op Bodynet richting B&F,maar achteraf heb je wel gelijk gehad.:)
Dat hoor ik vaker :roflol:

Je zou maar aan een keto dieet doen met hun isolaat :roflol:

Wat een stelletje oplichters.

Vermijd inferieure kwaliteit:

Sommige aanbieders zijn heel goedkoop en beweren ook topkwaliteit te verkopen;
Er zijn aanbieders die links en rechts partijen whey eiwitten opkopen van onduidelijke afkomst en deze dan (goedkoop) aanbieden als (huis)merk product. Bij ons heeft u als een van de weinige partijen in Europa de 100% garantie dat de Whey Eiwitten altijd zijn te herleiden naar de bron in de EU.
So funny :roflol:

Terug
Naar boven