AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Oh sit, dit is fucked up G!

Straks thuis het hele topic maar eens lezen... Gelukkig was ik voor mijn eiwitten al overgestapt naar XXL!

Wat als de labels van de isolaat op hun potten weightgainer zitten en de labels van weightgainer op hun potten isolaat.
keanue-reeves-mind-blown.jpg

Er staan wel wat schoonheidsfoutjes in het onderzoek.
19,7 gram eiwit per 100 gr minder is 22%.Dat snap ik.
Maar 11,83 gr koolhydraten per 100 gram ipv 4,1 gram is toch geen +289% en 7,99 gram suikers per 100 gram ipv 3,8 gram is toch ook geen +210%?

Slordig.

Ps:een klein excuusje van mijn kant richting jou is inmiddels wel op zijn plaats Galen.
Ik vond dat jij altijd extreem negatief was zowel hier als op Bodynet richting B&F,maar achteraf heb je wel gelijk gehad.:)

Het Excel bestandje hoort niet bij de test, dit is denk ik zelf gemaakt/uitgerekend.

jij heb een groot probleem!

whahahaaaauw!

Ik zou me geen illusies maken dat B&F zich hier voorlopig gaat laten zien...

"We hebben het door onze sensationele SALE megadruk met alle pakketjes erin rammen van achteren bij onze klanten en zelfs iedereen van kantoor helpt mee in de anale polonaise"

Waar ik eerst zoiets had van "shit happens" heb ik nu wel zoiets van "wat de neuk flik je de consument?" Belachelijk dit.

lol nee had het over wet, niet artikel. Lijkt wel een partij bijeenkomst van de pvv dit topic.

Valt dit niet onder de Warenwet. Dat de consument erop moet kunnen vertrouwen dat de informatie op de Etiquette ook hetgeen is wat in het potje zit?
Ik zal eens contact opnemen met het NVWA.

:verneder: Ik ben te goed van vertrouwen geweest. :verneder:
:verneder: Dit is voor mij een kei- en keiharde klap geweest. :verneder:
:verneder: Ik ga mijn uiterste best doen om nooit meer bij jullie te bestellen! :verneder:

Is dit niet iets voor de pers? Lijkt me wel grootschalige oplichting. Er komen nuttelozere dingen op het nieuws.

308 gebruikers, 74 leden en 234 gasten :o

DBB slaat B&F opnieuw om de oren met resultaten labtest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dit niet iets voor de pers? Lijkt me wel grootschalige oplichting. Er komen nuttelozere dingen op het nieuws.
Denk het wel, als het McDonald was geweest zou het ook op het nieuws zijn.
Recent heeft de media veel aandacht besteed aan jonge sporters en supplementen e.d. Denk dat als ze dit horen best wel is wat uit kan komen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven