MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

9RZOTci.gif

Hahaha goffer :roflol:

Ik maak hem maar alvast voor Body&Fit

2yxjdpd.png

j0jm2h.gif

YT00O.gif

rwswlt.gif

Oga7L.gif

1ekk5x.gif

tAhGL.gif

NWKuY.gif

69ls3l.gif

B&F :roflol:

'alleen de perfection hoor :s'

qntfyv.png

• Like
Waarderingen: mat
Haha niemand gaat het lezen omdat jij het niet leest, aha, duidelijk verhaal.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Jij snapt niet wat ik bedoel.

Sportfood zegt al dat je zelf conclusies kan trekken als men niks kan overhandigen, Waarom zou dit dan als een schok voor mensen komen?

Ik vind dat je als consument zijnde best mag vragen aan een merk om een labtest te overleggen voordat je hun product koopt. Als men niks kan of wil overleggen kun je zelf je conclusies trekken.

Schandalig dit!
& die perfection bar wat zal daar allemaal maar inzitten.. Willen ze precies ook wel snel dumpen lijkt me?

B&F kan wel gaan sluiten binnenkort. Ik stel voor alle producten 50% korting en daarna de deuren sluiten..
Opruim actie, op=op!

Er staat wel een reken foutje in de percentages volgens mij.

:roflol:briljant

De vraag is wie er minder deugt;

Aminolabs of B&F?

Just keep bending over boys and girls....

Inb4 shitstorm

B&F mail van vanochtend:

SUPER SALE | Zo gek heb je het nog nooit gezien.

Inderdaad ja.

Ik ben benieuwd naar de reactie,

En mijn voedingsschema klopt dus niet. Betaald BenF een nieuwe? :eek:

Ik ben wel benieuwd met wat voor excuus B&F nu komt hoor :')

wow

wie had dit verwacht

kut volac ook altijd

Wauw topic still going strong.

254 gebruikers, 62 leden, 192 gasten.

Ik vind dat je als consument zijnde best mag vragen aan een merk om een labtest te overleggen voordat je hun product koopt. Als men niks kan of wil overleggen kun je zelf je conclusies trekken.

Dat heb ik gedaan maar kreeg enkel een email met daarbij de melding dat er absoluut inzat wat op het label stond. Ik heb daar toen ook mijn conclusies uit getrokken maar vind het niet zo'n groot probleem. Mijn eiwitten haal ik namelijk niet uit de whey shakes.

Ik ben wel benieuwd met wat voor excuus B&F nu komt hoor :')

Ik zou me geen illusies maken dat B&F zich hier voorlopig gaat laten zien...

"We hebben het door onze sensationele SALE megadruk met alle pakketjes erin rammen van achteren bij onze klanten en zelfs iedereen van kantoor helpt mee in de anale polonaise"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven