MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Stort een rooitje terug, en we praten nergens meer over :o

dan zal dit ook wel voor bedtime protein gelden? gvd net een pot gekocht..

SERIEUS die jank reacties vorige keer. posts waar maar lastig op gereageerd werd door b&f al dat we wisten het echt niet en nu gewoon nog even 2 producten getest met schokkend resultaat.
dan ga ik aan mijzelf twijfelen hoor. zijn ze nu echt zo dom om te denken dat het na die 2 testen wel klaar was? of dachten ze

"hey gasten de shit storm is voorbij nu hoor. topic is gesloten. beetje mooie kortingen en die klanten komen wel weer. wat zeg je? nog een test nee joh die gasten gaan echt niet nog meer producten testen. zijn maar wat simpele zielen joh en anders zijn we erg verdrietig en vooral doen alsof we door het stof gaan"

Waarschijnlijk ook undercover medewerkers van Body en Fit die dit topic helemaal volgen.

Komt een pot B&F whey bij de dokter. Zegt de dokter, ah, ik zie het al, hyperglycinemie, hyperfructoserie, hyperalaninie en hypodosie.

why-because-f**k-you-thats-why.jpg

We hebben dit nooit gewheyten

I'm almost creaming my pants here.

Ik las dat Geert wilders de nieuwe directeur van B&F is

Willen jullie meer of minder eiwit?

Minder minder minder

B&F marketing examen vraag 5b:
Hoeveel procent eiwit bevat een pot B&F whey isolaat die 89,5% eiwit aangeeft?
a) 89,5%
b) 69,8%
c) VOLAC
d) b en c zijn juist

B&F marketing examen vraag 5b:
Hoeveel procent eiwit bevat een pot B&F whey isolaat die 89,5% eiwit aangeeft?
a) 89,5%
b) 69,8%
c) VOLAC
d) b en c zijn juist

Galen, ben wel benieuwd naar jouw mening. Ben totaal niet thuis in de materie.
Naast het eiwitpercentage, is er een argument om niet voor B&F te kiezen? Zijn er andere nadelen aan het amino spiken oid? Met de 25% is B&F nog steeds goedkoper dan XXL bijvoorbeeld, dus dan gooi ik er gewoon een grotere schep in.

Waar is Ivo eigenlijk, hij mist wat :roflol:

Heb nog een pot magnificent staan als afwisseling met megagrow.
Kan iemand Ralf vasthouden dan ram ik hem door zijn strot zoals ze eenden vetmesten voor foie gras

Naast het eiwitpercentage, is er een argument om niet voor B&F te kiezen? Zijn er andere nadelen aan het amino spiken oid? Met de 25% is B&F nog steeds goedkoper dan XXL bijvoorbeeld, dus dan gooi ik er gewoon een grotere schep in.

Whahahahahahahahahahaha

Wat een grapjas

- Je steunt oplichting.
- Je krijgt verhoudingsgewijs meer koolhydraten binnen voor dezelfde hoeveelheid eiwit.

Die 25% is ook maar tijdelijk.

• Like
Waarderingen: Roth
Terug
Naar boven