Predatorz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt een pot B&F whey bij de dokter. Zegt de dokter, ah, ik zie het al, hyperglycinemie, hyperfructoserie, hyperalaninie en hypodosie.

Komt een pot B&F whey bij de dokter. Zegt de dokter, ah, ik zie het al, hyperglycinemie, hyperfructoserie, hyperalaninie en hypodosie.
Ik las dat Geert wilders de nieuwe directeur van B&F is
Willen jullie meer of minder whey?
Minder minder minder
Als je ipv whey eiwit had gedaan klonk hij beter. Want er zit wel gewoon evenveel whey is maar minder (minder minder) eiwit.
B&F marketing examen vraag 5b:
Hoeveel procent eiwit bevat een pot B&F whey isolaat die 89,5% eiwit aangeeft?
a) 89,5%
b) 69,8%
c) VOLAC
d) b en c zijn juist

B&F marketing examen vraag 5b:
Hoeveel procent eiwit bevat een pot B&F whey isolaat die 89,5% eiwit aangeeft?
a) 89,5%
b) 69,8%
c) VOLAC
d) b en c zijn juist
Galen, ben wel benieuwd naar jouw mening. Ben totaal niet thuis in de materie.
Naast het eiwitpercentage, is er een argument om niet voor B&F te kiezen? Zijn er andere nadelen aan het amino spiken oid? Met de 25% is B&F nog steeds goedkoper dan XXL bijvoorbeeld, dus dan gooi ik er gewoon een grotere schep in.
- Je steunt oplichting.Galen, ben wel benieuwd naar jouw mening. Ben totaal niet thuis in de materie.
Naast het eiwitpercentage, is er een argument om niet voor B&F te kiezen? Zijn er andere nadelen aan het amino spiken oid? Met de 25% is B&F nog steeds goedkoper dan XXL bijvoorbeeld, dus dan gooi ik er gewoon een grotere schep in.