XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Voorspelling: B&F zal maar een licht verlies lijden doordat dit niet in de pers gaat komen, DBB krijgt andere sponsor en de oplichting gaat buiten het forum gewoon door.

ik zou ook zoiets gedacht hebben maar de traditionele media hebben in dit geval niet de slagkracht die de sociale media hebben. de fitness community leeft op facebook, youtube, fora, etc. niet op HLN.

B&F zal wel wat klappen kunnen incasseren maar zelfs de grootste conglomeraat kan ten onder gaan aan de de wispelturige publieke opinie (kijk naar dat paardenvlees in de lasagnes).

Ben benieuwd wat ze gaan doen om deze imagoschade te compenseren, maar ik vrees: eens verbrand altijd verbrand.
B&F zal zich wel een naamsverandering kunnen permiteren zeker?

Naast dat je oplichting steunt, is het op zo'n manier ook concurrentievervalsing. Veel mensen kiezen voor B&F dankzij de prijs; andere aanbieders van whey kunnen niet zo laag gaan zonder dat ze ook zouden moeten liegen over het percentage eiwit.
Dit.

Galen, ben wel benieuwd naar jouw mening. Ben totaal niet thuis in de materie.
Naast het eiwitpercentage, is er een argument om niet voor B&F te kiezen? Zijn er andere nadelen aan het amino spiken oid? Met de 25% is B&F nog steeds goedkoper dan XXL bijvoorbeeld, dus dan gooi ik er gewoon een grotere schep in.

oh lawd please gooi jezelf van de eerste brug.

ik zou ook zoiets gedacht hebben maar de traditionele media hebben in dit geval niet de slagkracht die de sociale media hebben. de fitness community leeft op facebook, youtube, fora, etc. niet op HLN.

B&F zal wel wat klappen kunnen incasseren maar zelfs de grootste conglomeraat kan ten onder gaan aan de de wispelturige publieke opinie (kijk naar dat paardenvlees in de lasagnes).

Ben benieuwd wat ze gaan doen om deze imagoschade te compenseren, maar ik vrees: eens verbrand altijd verbrand.
B&F zal zich wel een naamsverandering kunnen permiteren zeker?

daarom deel ik het ook op facebook en hoop ik dat iedereen dit doet

hallo alle gasten ik ben steensteen welkom op dbb wat zijn jullie doelen

groenten steensteen

wie gaat dit topic openen op bb.com?

dutch supplement company gets caught amino spiking for the third time in a row.

oh lawd please gooi jezelf van de eerste brug.

Ay29K.gif

Ik verwacht asap een reactie van de enige echte 'dit mongol'

Mijn account is weer geunbanned, het feit dat ik een nieuw account aanmaakte en alleen hier reageerde was genoeg om mij aan te merken als 'kloontje' (kan het goed begrijpen, zelf heb ik dbb nooit gebruikt en wilde toch deelnemen in deze thread vandaar.)

Gelukkig is het rechtgezet, bedankt mod.
(moet nu wel inloggen via een proxy)

Bomvol met gifs/memes

Ik post een gif, rode kaart. :roflol:

Deze post word verwijderd in 1..2..3..

Mijn account is weer geunbanned, het feit dat ik een nieuw account aanmaakte en alleen hier reageerde was genoeg om mij aan te merken als 'kloontje' (kan het goed begrijpen, zelf heb ik dbb nooit gebruikt en wilde toch deelnemen in deze thread vandaar.)

Gelukkig is het rechtgezet, bedankt mod.
(moet nu wel inloggen via een proxy)
Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.

Terug
Naar boven