XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Het optellen van aminozuren is op deze manier niet heel correct. Om deze reden verschilt het resultaat met de stikstofmeting.

2ymdb2t.png

6p7ucj.png

Laatst bewerkt:
@Cools
Nevermind, je had hm al

Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.
In eerste instantie gebruikte ik geen Proxy maar had m'n account aangemaakt op de universiteit omdat toen dit topic verscheen.

Ze hebben inderdaad testen gepost bij de ingrediëntenlijst van Isolaat en Whey Perfection (voor zover ik heb gezien). Daar komen natuurlijk perfect de juiste eiwitpercentages uit die ze op het label aangeven. Er is in dat geval dus ook duidelijk een 'optimaal' staal opgestuurd. Ik weet niet of dit noodzakelijkerwijze strafbaar is maar het is in ieder geval wel laakbaar...
Ik ben benieuwd naar de andere tests van het VMTK op producten van B&F! Niemand gelooft nu toch nog dat al die pre en post-workout mixen wel de juiste hoeveelheid van elke aangegeven stof bevatten?

Krapuleus maar was te verwachten na de whey story... Ben benieuwd wat ze nu weer zullen zeggen.

nou ik kan wel begrijpen dat mensen hier speciaal een account voor openen om te reageren, vind ik niet zo raar het is best groot nieuws helemaal als ze voor de derde keer achter elkaar betrapt zijn.

Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.

Ga jij zelf ook nog stappen ondernemen? Want neem aan dat je als forum niet met 'oplichters' associeert wilt worden.

Grote T, wat is jouw mening over al dit gebeuren?

Vind het "grappig" hoe ieder ander boardsponsor zijn tests heeft gepost, terwijl ze niet eens wat fouts hebben gedaan.
Zelfs jongens uit een of andere opleiding hebben labtest geregeld en wij wachten nog steeds op die van B&F.

big teun mag ik ge-unbanned worden bij dat andere topic, ik beloof het dat ik voortaan een brave jongen zal zijn.

scout's honor.

Onze labanalyses kun je hier bekijken en staan bij onze producten. Dit is zoals de producten bij ons verkocht worden en zoals het is. Deze testen zijn van vorige week!

Whey Perfection

Isolaat Perfection

Ik denk niet dat we daar veel aan hoeven toevoegen.

Verder hoop ik dat een ECHT onafhankelijke instantie in Nederland heel snel bereidt is elk merk of (huis)merk te testen zodat er voor eens en voor altijd een echt onafhankelijke conclusie is. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

Terug
Naar boven