- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In eerste instantie gebruikte ik geen Proxy maar had m'n account aangemaakt op de universiteit omdat toen dit topic verscheen.Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.
Bomvol met gifs/memes
Ik post een gif, rode kaart.
Deze post word verwijderd in 1..2..3..
en terecht kl***zak met al je provocerende berichten
Heeft Body&Fit al gereageerd ergens?
en terecht kl***zak met al je provocerende berichten
Heeft Body&Fit al gereageerd ergens?
B&F is nog nergens te bekennen.
Waarschijnlijk in gesprek met Bram moszkowicz, over de mogelijkheden om TS aan te klagen.
Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.
Proxies zijn eigenlijk niet toegestaan op het forum, omdat ze meestal misbruikt worden. Kloontjes gebruiken deze vaak en dat is de reden dat Eric je ook aanzag voor een kloontje.
Ga jij zelf ook nog stappen ondernemen? Want neem aan dat je als forum niet met 'oplichters' associeert wilt worden.
Ik volg alles op en maak mijn conclusies die ik later zal bekendmaken. Uiteraard gaat dit gevolgen hebben.
Ik volg alles op en maak mijn conclusies die ik later zal bekendmaken. Uiteraard gaat dit gevolgen hebben.