- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hoog zullen de boetes liggen voor deze oplichtings praktijken?
Ja, want de nieuwe batch is gegarandeerd in orde. Dat heeft Ralf zelf tegen mij gezegd. Ik was echt heel boos, maar nu ben ik gerustgesteld. Met mijn nieuwe bestelling krijg ik ook nog eens 25% meer moois!
- Je steunt oplichting.
- Je krijgt verhoudingsgewijs meer koolhydraten binnen voor dezelfde hoeveelheid eiwit.
Die 25% is ook maar tijdelijk.
Naast dat je oplichting steunt, is het op zo'n manier ook concurrentievervalsing. Veel mensen kiezen voor B&F dankzij de prijs; andere aanbieders van whey kunnen niet zo laag gaan zonder dat ze ook zouden moeten liegen over het percentage eiwit.Duidelijk, bedankt voor je reactie.
Persoonlijk weet ik wat ik koop, maar aangezien ze nog wel adverteren met hogere percentages heb je een goed punt dat je zo wel oplichting steunt.
voorspelling: B&f zal maar een licht verlies lijden doordat dit niet in de pers gaat komen, dbb krijgt andere sponsor en de oplichting gaat buiten het forum gewoon door.

Wij zijn ook erg geschrokken van de berichten die op DBB geplaatst zijn. Wij publiceren bij de producten op de site tussen nu en morgen onze eigen onafhankelijke testen. Wij staan absoluut niet achter de waardes die nu op DBB zijn gepubliceerd. We weten niet precies wat hier achter zit en we willen ons daar ook ver buiten houden.
Wij hebben onze eigen testen en dit is hoe onze producten zijn!
Wij hebben voor nu de isolaat en whey voor jullie deze zal voortaan ook op de website staan. Dit zullen we ook bij onze overige producten doen. Zodat alles duidelijk is voor alle producten.
Frans
dit is wat ik kreeg