XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Heel laat in.. (lange nacht).

Even eens bekijken die resultaten.

Hoe hoog zullen de boetes liggen voor deze oplichtings praktijken?

Body en Fitshop

Beste Evert,
Wij plaatsen vandaag een onderzoek van het onafhankelijke lab TLR International m.b.t onze producten. Deze resultaten komen ook bij de producten te staan. Onze producten komen overeen met het label, dit zoals het is. Wij staan voor de volle 100% achter de kwaliteit van onze producten.

Verder hopen we dat er een onafhankelijke instantie bereid is om alle (huis)merken te testen. Dit zal een enorm tijdrovend en kostbaar onderzoek zijn maar wij zijn bereid een groot deel van de kosten op ons te nemen.

Aldus hun op een Fb reactie

zelfs EricR is in !

Die 25% is ook maar tijdelijk.
Ja, want de nieuwe batch is gegarandeerd in orde. Dat heeft Ralf zelf tegen mij gezegd. Ik was echt heel boos, maar nu ben ik gerustgesteld. Met mijn nieuwe bestelling krijg ik ook nog eens 25% meer moois!

lachwekkend gewoon

Net thuis van 5 dagen vakantie en nu dit lezen. De overstap naar een andere supplier is vanaf nu een feit.

Zum kotzen deze praktijken en leugens!

Heb reactie gekregen van b en f, zie hieronder:
Even een copy/paste van een reactie hierboven:

Wij plaatsen vandaag een onderzoek van het onafhankelijke lab TLR International m.b.t onze producten. Deze resultaten komen ook bij de producten te staan. Onze producten komen overeen met het label, dit zoals het is. Wij staan voor de volle 100% achter de kwaliteit van onze producten.

Verder hopen we dat er een onafhankelijke instantie bereid is om alle (huis)merken te testen. Dit zal een enorm tijdrovend en kostbaar onderzoek zijn maar wij zijn bereid een groot deel van de kosten op ons te nemen.

Whahahahahahahahahahaha

Wat een grapjas

Als een rekensommetje uit groep drie al te moeilijk voor je is, zou ik gewoon stoppen. Gewoon niet meer mee doen. Beter advies kan ik je niet geven.

- Je steunt oplichting.
- Je krijgt verhoudingsgewijs meer koolhydraten binnen voor dezelfde hoeveelheid eiwit.

Die 25% is ook maar tijdelijk.

Duidelijk, bedankt voor je reactie.
Persoonlijk weet ik wat ik koop, maar aangezien ze nog wel adverteren met hogere percentages heb je een goed punt dat je zo wel oplichting steunt.

Duidelijk, bedankt voor je reactie.
Persoonlijk weet ik wat ik koop, maar aangezien ze nog wel adverteren met hogere percentages heb je een goed punt dat je zo wel oplichting steunt.
Naast dat je oplichting steunt, is het op zo'n manier ook concurrentievervalsing. Veel mensen kiezen voor B&F dankzij de prijs; andere aanbieders van whey kunnen niet zo laag gaan zonder dat ze ook zouden moeten liegen over het percentage eiwit.

Voorspelling: B&F zal maar een licht verlies lijden doordat dit niet in de pers gaat komen, DBB krijgt andere sponsor en de oplichting gaat buiten het forum gewoon door.

Dus we hebben nu 3x ca 20% minder eiwit? Lijkt me niet per ongeluk.

And dem glycine en alanine..

Wordt BenF nu verwijderd als boardsponsor?

Wij zijn ook erg geschrokken van de berichten die op DBB geplaatst zijn. Wij publiceren bij de producten op de site tussen nu en morgen onze eigen onafhankelijke testen. Wij staan absoluut niet achter de waardes die nu op DBB zijn gepubliceerd. We weten niet precies wat hier achter zit en we willen ons daar ook ver buiten houden.

Wij hebben onze eigen testen en dit is hoe onze producten zijn!
Wij hebben voor nu de isolaat en whey voor jullie deze zal voortaan ook op de website staan. Dit zullen we ook bij onze overige producten doen. Zodat alles duidelijk is voor alle producten.

Frans

dit is wat ik kreeg

Wij zijn ook erg geschrokken van de berichten die op DBB geplaatst zijn. Wij publiceren bij de producten op de site tussen nu en morgen onze eigen onafhankelijke testen. Wij staan absoluut niet achter de waardes die nu op DBB zijn gepubliceerd. We weten niet precies wat hier achter zit en we willen ons daar ook ver buiten houden.

Wij hebben onze eigen testen en dit is hoe onze producten zijn!
Wij hebben voor nu de isolaat en whey voor jullie deze zal voortaan ook op de website staan. Dit zullen we ook bij onze overige producten doen. Zodat alles duidelijk is voor alle producten.

Frans

dit is wat ik kreeg

:roflol:

Terug
Naar boven