XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

tijd terug ook gevraagd om de testen van smart protein, die zouden ondertussen ook al klaar zijn en op de site staan maar ook nog niks van gezien

B&F moest tot 2 januari wachten om een goede batch te kunnen verkrijgen en testen, want Aminolabs was zeker dicht i.v.m. kerst enzo.

Blij dat ik na 'wheygate' overgestapt ben naar XXL en hier mijn caseine heb besteld.

tumblr_inline_nc09ga2AAO1rt6qr4.gif

+1 Oftewel de oude batch is dus verkocht onder de 25 procent korting
Blijkbaar niet, want die studenten hebben het nog te pakken gehad :roflol: zoals je ziet uit te test :p
Of B&F had niet verwacht dat iemand geld heeft om andere spullen te testen zoals isolaat en micellar.
Tenminste niet zo gauw, ze dachten tot de tijd dat DBB geld verzamelt om nog wat te testen, dan komen goeie batches al binnen en oude batches zijn uitverkocht.

Heb me wel altijd al afgevraagd hoe het grote verschil qua structuur tussen casseine van XXL en B&F werd veroorzaakt..

:lol::lol:

ga weg man dat waren allemaal kloontjes van jezelf.

Jij wheyt niet wie ik ben!

Heb me wel altijd al afgevraagd hoe het grote verschil qua structuur tussen casseine van XXL en B&F werd veroorzaakt..

Vond whey en casseine van B&F heel droog en poederig, plakte altijd aan de pot en handen.
Die van XXL is wat "natter" en plakt nergens, dat had toen al een teken moeten zijn.

Terug
Naar boven