XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Onze labanalyses kun je hier bekijken en staan bij onze producten. Dit is zoals de producten bij ons verkocht worden en zoals het is. Deze testen zijn van vorige week!

Whey Perfection

Isolaat Perfection

Ik denk niet dat we daar veel aan hoeven toevoegen.

Verder hoop ik dat een ECHT onafhankelijke instantie in Nederland heel snel bereidt is elk merk of (huis)merk te testen zodat er voor eens en voor altijd een echt onafhankelijke conclusie is. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

Ja alles leuk en aardig, maar het is natuurlijk wel vreemd dat jullie test niet klopt met de andere test.....

WTF :roflol: Good jerb B&F

IN

Vond whey en casseine van B&F heel droog en poederig, plakte altijd aan de pot en handen.
Die van XXL is wat "natter" en plakt nergens, dat had toen al een teken moeten zijn.

Can confirm, heb whey delicious (XXL) en nog een pot B&F caseïne.. de caseïne plakt inderdaad erger dan een vliegenvangerplakbandreep (:o).

Ralf, er zijn weer labtesten verschenen. Dit keer zijn we de klos met onze isolaat en caseine.
- VOLAC? VOLAC VOLAC VOALC! VOLAC VOLACC!!!
Nee, die zijn nog niet terug. Zal ik ze bellen?
- VOLAC! VOLAC VOLAC VOLAC!
Oke ik zal ze even bellen.
...
Ralf, ze mailen ons nu de labtesten van de goede samples die we vorige week hebben gestuurd.
- VOLAC. VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Ja, ik zet ze direct online! Hopelijk geloven ze onze test nog!
- VOLAC VOLAC? VOLAC VOLAC VOLACC.
Zal ik doen, zet ik erbij dat een ECHT onafhankelijke instantie eens moet testen.
- VOLAC.

gvd zeg 262 gebruikers :roflol:

hitler-dead.jpg

Kan iemand B&F site hacken en de JUISTE tests daar posten!? Bij voorbaat dank :roflol:

hihi

Uhh, nee? Het heeft altijd 35 euro gekost.

Damn, ik dacht dat ze wel tenminste een fout kunnen maken, en ik verdedigde ze. Maar als deze nieuwe testen van Caseine en Isolaat echt kloppen zou dat echt bruut zijn. Ze zeggen dat ze hun andere producten wel constant controleerde. Wat gaan ze nu doen? Meer dan 50 vrachtwagens vol met Isolaat en Caseine potten terugsturen?

Er gaan meer compensaties moeten komen als dit klopt, en echt veel betere, want anders zie ik mezelf niet meer bestellen daar.

Ik ga zowiezo niet naar XXL. Veels te duur.

Helaas zijn de grondstofprijzen gestegen. Dit proberen we vanzelfsprekend altijd op te vangen zodat de klant er geen hinder van ondervindt. Helaas ontkomen we er dit keer niet aan dat de Isolaat enigszins in prijs is gestegen. Het betreft de 4 kilo potten. Nog steeds scherp geprijsd, maar inderdaad iets duurder geworden.

Bart

Nice try fanboy

Make something nice from it

Terug
Naar boven