XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Ralf, er zijn weer labtesten verschenen. Dit keer zijn we de klos met onze isolaat en caseine.
- VOLAC? VOLAC VOLAC VOALC! VOLAC VOLACC!!!
Nee, die zijn nog niet terug. Zal ik ze bellen?
- VOLAC! VOLAC VOLAC VOLAC!
Oke ik zal ze even bellen.
...
Ralf, ze mailen ons nu de labtesten van de goede samples die we vorige week hebben gestuurd.
- VOLAC. VOLACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Ja, ik zet ze direct online! Hopelijk geloven ze onze test nog!
- VOLAC VOLAC? VOLAC VOLAC VOLACC.
Zal ik doen, zet ik erbij dat een ECHT onafhankelijke instantie eens moet testen.
- VOLAC.

Moest even aan dit denken. (in dezelfde stem)

vCclh.jpg

Godver waarom zie ik dit nu pas?

Karma voor cliffs (als die er zijn).

Godver waarom zie ik dit nu pas?

Karma voor cliffs (als die er zijn).
- Labtest waarbij een pot isolaat en caseine direct naar het lab zijn verstuurd van B&F.
- Valt 22% en 23% lager uit qua eiwit dan label.
- B&F komt en post eigen labtest van vandaag waar wel correcte waardes uitkomen en zeggen dat er eens een test moet komen van een ECHT onafhankelijk instituut (want blijkbaar is Nutricontrol niet ECHT onafhankelijk ???). Kanttekening is dat de aankomst van de sample voor die test van 2 januari dateert (beetje laat sinds whey gate niet :roflol:, klinkt vissig).
- B&F zegt ook : "Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken."

Thnx!

Je zou zeggen dat B&F er wel van geleerd zou moeten hebben :o

Jeez, maar dit was wel te verwachten. Ik heb nog een paar sample zakjes van die meuk...

- Labtest waarbij een pot isolaat en caseine direct naar het lab zijn verstuurd van B&F.
- B&F komt en post eigen labtest van vandaag waar wel correcte waardes uitkomen en zeggen dat er eens een test moet komen van een ECHT onafhankelijk instituut (want blijkbaar is Nutricontrol niet ECHT onafhankelijk ???). Kanttekening is dat de aankomst van de sample voor die test van 2 januari dateert (beetje laat sinds whey gate niet :roflol:, klinkt vissig).
I told you so ;)

Ander gesloten topic hier op DBB.com

Komt er op neer dat B&F al hun formule aangepast hadden na de eerste onthullingen in november en de lopende stock bleven verkopen zodat die snel buiten was, in de hoop dat er in die tijd tussen nieuwe formule en uitverkoop bestaande stock geen nieuwe, nog beter gefundeerde tests gingen gebeuren, maar pas na de introductie van de nieuwe formule waardoor ze konden zeggen "zie je wel!". Shit, verkeerd gegokt. Ze waren/zijn héél goed op de hoogte van hun oude formule, maak je geen illusies. Een bedrijf met zulks omvang weet héél goed waar die mee bezig is. Aminolabs gaat ook écht wel hun reputatie niet op het spel zetten daarvoor.

dat zou dus betekenen dat die nieuwe batches van B&F wel meer eiwit zullen bevatten?

Ze hebben ook een mooi 'LAB tested' icoontje op hun whey geplakt op de website:D

Faillissement reeds aangevraagd door B&F? Mijn god wat een achterbakse oplichtend stel honden zijn het.

B&F tried to save the day with own test results, they think it was gonna look like this:

390.gif

But it was more like:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker weer.. Dacht ik vrijdag; ik ga zaterdag helemaal wheysted naar de gym.

Dus ik vol vertrouwen een pot Isolaat perfection besteld bij BnF.
Kom ik er nu achter (heb het oude topic nooit gezien), dat ook weer in deze potten minder eiwitten zitten als dat hun daadwerkelijk aan hebben geven.

Nooit meer bij BnF, beter bij XXL.

• Like
Waarderingen: mat

Ik ben furieus!
Doe even de furieuze Fuhrer plaatsen voor onze furieuzheid.

Lekker weer.. Dacht ik vrijdag; ik ga zaterdag helemaal wheysted naar de gym.

Dus ik vol vertrouwen een pot Isolaat perfection besteld bij BnF.
Kom ik er nu achter (heb het oude topic nooit gezien), dat ook weer in deze potten minder eiwitten zitten als dat hun daadwerkelijk aan hebben geven.

Nooit meer bij BnF, beter bij XXL.

strong avi
strong nickname
strong 1 post
strong everything

Mensen zijn zo naïef :roflol:
Het was toch duidelijk dat deze ook te weinig eiwitten zouden bevatten. En B&F maar op hun woord blijven geloven :rolleyes:

Terug
Naar boven